Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اين روزها مطالب زيادي درباره علل موفقيت مديران منتشر مي شود که از اين ميان مي توان به بيدار شدن راس ساعت 5 صبح، خوردن دو عدد تخم مرغ آب پز، کوهنوردي و تنها 4 ساعت خواب در شبانه روز اشاره کرد. از آنجايي که برخي از اين دلايل نامربوط، باورنکردني و حتي خنده دار به نظر مي رسند، برخي محققين تصميم گرفته اند يکبار براي هميشه رايج ترين عادات مديران موفق را بررسي کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اين اساس محققيني از «دانشکده کسب و کار هاروارد» و «دانشکده اقتصاد لندن» براي تعيين دلايل موفقيت برخي از مديران عامل، فعاليت هاي روزانه 1000 نفر از آنها و عملکرد مالي شرکت هاي متبوعشان را در شش کشور مختلف مورد تجزيه و تحليل قرار داده اند.براي تعيين مهم ترين تفاوت هاي رفتاري اين افراد از الگوريتم هاي يادگيري ماشيني استفاده شده است. مجموعه داده هاي وارد شده به الگوريتم شامل عملکرد مالي شرکت ها و فعاليت هايي است که مديران در طول هفته انجام داده اند.
مديران عامل در طول روز چه کارهايي مي کنند؟
به طور متوسط هر مدير عامل 25 درصد از وقتش را به تنهايي مي گذراند، 10 درصد را صرف رسيدگي به امور شخصي مي کند، 8 درصد را در مسافرت سپري کرده و 56 درصد از اين زمان گرانبها را به جلسات و گفتگو با ديگران اختصاص مي دهد.
يک سوم از اين 56 درصد گفتگوهاي دو نفره بوده و دو سوم باقيمانده با بيش از يک نفر سپري مي شود.
اغلب جلسات دروني مديران عامل با مسئولين بخش هاي توليد (35 درصد)، بازاريابي (22 درصد) و مالي (17 درصد) برگزار مي شود.با اين حال مديران عامل در موارد مذکور نيز با هم تفاوت هاي زيادي دارند. در اين آزمايش از الگوريتم خواسته شده که افراد را بر اساس رفتارهاي آنها به دو گروه مدير و رهبر تقسيم کند.
گروه اول شامل افرادي مي شود که ميزان تعاملات آنها با کارکنان زنجيره تامين، مشتريان و تامين کنندگان بيشتر بوده است. اين در حالي است که گروه دوم اغلب با مديران ارشد در تعامل بوده و با سهامداران داخلي و خارجي ديدار کرده اند.اگرچه در نتيجه گيري نهايي نوع سازمان و گستردگي آنها در نظر گرفته نشده اما اين تحقيق نشان مي دهد که مديران عاملي که در گروه رهبران قرار مي گيرند و تعاملات خود را در سطوح بالاتر حفظ کرده، چشم اندازها را ترسيم کرده و با سهامداران و مديران ارشد ارتباطاتي موثر را پايه ريزي مي کنند، به صورت کلي نسبت به ديگران موفق تر هستند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۸۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد

رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا از روز شنبه (هشتم اردیبهشت) آغاز شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت. تیم‌های جوانان و امید ایران در مجموع با ۱۸ بوکسور راهی قزاقستان شده‌اند.
 
امروز سه‌شنبه، چهار بوکسور تیم امید ایران به مصاف حریفان قدرتمند خود رفتند که نتایج آنان به شرح زیر است:
 
در وزن ۷۵ کیلوگرم، محمد محشری با ارائه مبارزه‌ای تماشایی از سد گورپاد از هند گذشت و ضمن صعود به نیمه‌نهایی، برنزش را قطعی کرد. وی در این مبارزه، حریفش را ۲ بار ناک‌دان کرد و هر سه راند را برنده شد. محشری در نیمه‌نهایی با جواهر اوماتالیف ازبکستانی و دارنده مدال طلای جهان و آسیا مبارزه دارد.
 
در وزن ۴۸ کیلوگرم، آرشام حسنی که برابر لی جونگ هو از کره‌جنوبی پیروز شده بود با ویشوانا از هند قهرمان جوانان جهان در اسپانیا رقابت کرد و با وجود تلاش فراوان نتوانست به نتیجه برسد و کارش در این مسابقات به پایان رسید.
 
در وزن ۶۰ کیلوگرم، آرمان عبادی نتیجه را به آکاش گورکا از هند واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت.
 
در وزن ۶۷ کیلوگرم، علی گرجی پس از استراحت در دور نخست به مصاف سویونبایف از قزاقستان نایب قهرمان جوانان جهان رفت و نتیجه را واگذار کرد و به کار خود پایان داد.
 
فردا چهارشنبه، مسابقات رده سنی جوانان برگزار می‌شود و پنج نماینده ایران بالای رینگ می‌روند.
 
در وزن ۵۱ کیلوگرم، مهدی کاظمی با ظفربیک کمیل‌اوف از قرقیزستان می‌رود.
 
در وزن ۵۷ کیلوگرم، رضا فضلی که پیش از این نماینده امارات را شکست داده با قیس عشیش اردنی روبه‌رو خواهد شد.
 
در وزن ۶۳.۵ کیلوگرم، سیدعلی اکبرمیراحمدی با سینگ یاشی‌واردان هندی می‌رود.
 
در وزن ۸۰ کیلوگرم، سام استکی با مهرالدینوف ازبکستانی مبارزه خواهد کرد.
 
در وزن ۹۲ کیلوگرم، عباس گرشاسبی با آریان از هند جدال می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • اکثریت صهیونیست‌ها خواستار استعفای نتانیاهو هستند
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • نشست هم‌اندیشی وزیر امور خارجه با مدیران عامل رسانه‌های کشور
  • نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان با مدیران عامل رسانه‌های کشور
  • حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر
  • این دو عامل احتمال پارکینسون را افزایش می دهد