Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست واحد ارتباطات و فناوری اطلاعات پالایشگاه نهم پارس جنوبی گفت: در آینده نزدیک، نرم افزار جامع منابع انسانی در پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی راه اندازی خواهد شد.

سرپرست واحد ارتباطات و فناوری اطلاعات پالایشگاه نهم پارس جنوبی گفت: در آینده نزدیک، نرم افزار جامع منابع انسانی در پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی راه اندازی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش انرژی امروز، داریوش بخشی از راه اندازی نرم افزار جامع منابع انسانی در پالایشگاه نهم مجتمع خبر داد.

 وی در ادامه افزود : این نرم افزار که با همت و تلاش کارکنان و متخصصان واحد ارتباطات و فناوری اطلاعات  پالایشگاه ساخته شده، کلیه اطلاعات سازمانی و شخصی افراد شاغل در پالایشگاه در آن قابل نمایش است.

بخشی در ادامه عنوان داشت: این نرم افزار به صورت پایلوت در پالایشگاه نهم پارس جنوبی آزمایش خواهد شد که در صورت موفقیت می تواند در صورت نیاز در دیگر پالایشگاه ها مورد استفاده قرار گیرد.

این مقام مسئول ضمن تشکر از حمایت های مدیریت پالایشگاه نهم و ریاست واحدICT شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی افزود: پالایشگاه نهم از سه راه ارتباط رادیویی و فیبر نوری دریایی و خشکی برای برقراری ارتباط با سایت یک برخوردار است .

وی همچنین اظهار داشت : جهت ارتباطات رادیویی داخل سایت در مواقع اضطرار و بحران،کانال اختصاصی در نظر گرفته شده است که در صورت نیاز فعال می شود .

سرپرست واحد ارتباطات و فناوری اطلاعات پالایشگاه نهم گفت: با همکاری و پشتیبانی ICT شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی برای افزایش ایمنی و مقابله با بحران در ارتباطات  به دنبال افزایش پهنای باند و ایجاد مسیر پشتیبان جدیدی با ستاد می باشیم که با توجه به محوریت پالایشگاه نهم جهت ارتباطات سایت ۲ با ستاد مجتمع، امری ضروری می باشد .

 وی امنیت اطلاعات در پالایشگاه نهم را بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: مطابق دستور العمل های وزارت نفت راهکارهای امنیتی لازم دیده شده و احتمال آلوده شدن سیستم ها و اطلاعات پالایشگاه به ویروس ها و بدافزار ها کاهش یافته و آماده مقابله با هرگونه بحران  هستیم .

بخشی اجرای عملیات طرح فیبر نوری در سراسر واحدهای پالایشگاه را  از مهمترین اقدامات این واحد عنوان نمود و گفت: در شش ماهه نخست سال ۹۶ ساختمان های گاما، درریز، نارگان و POMC به شبکه فیبر نوری پالایشگاه متصل و به اینترنت، شبکه داخلی و تلفن مجهز شدند تا تقریبا تمامی واحدها و ساختمان های پالایشگاه از این امکانات بهره مند باشند.

بخشی، سرپرست واحد ارتباطات و فناوری اطلاعات پالایشگاه نهم پارس جنوبی در پایان افزود: گنجاندن سرفصل آموزش تجهیزات مخابراتی و ارتباطی داخل سایت در درون آموزش های HSE  برای اولین در مجتمع گاز پارس جنوبی را از دیگر فعالیت های این واحد عنوان کرد.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۸۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال جزایر سه‌گانه ایرانی خلیج فارس به سرزمین اصلی

به گزارش همشهری آنلاین، زارع‌پور در صفحه خود در یک شبکه اجتماعی بومی نوشت: «خلیج‌فارس، دریایی استراتژیک و راهبردی در دنیای ارتباطات و فناوری اطلاعات است. سال گذشته با همت متخصصین کشور و با دانش بومی، جزایر سه‌گانه همیشه ایرانی خلیج‌فارس از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند تا زیرساخت لازم برای ارائه ارتباطات پایدار و پرسرعت به هموطنان عزیز ساکن جزایر فراهم شود.»

وزیر ارتباطات در پایان پیام خود از هشتگ خلیج فارس هم استفاده کرد.

بیشتر بخوانید:

زارع پور: وزارت ارتباطات مسئول فیلترینگ نیست کد خبر 848142 برچسب‌ها وزارت ارتباطات‌ و فناوری اطلاعات عیسی زارع پور - وزیر ارتباطات خلیج فارس تکنولوژی (فناوری) اینترنت

دیگر خبرها

  • مالیات طلافروشان سالی ۹ میلیون و ۶۰۰ هزارتومان است
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • اتصال جزایر سه‌گانه ایرانی خلیج فارس به سرزمین اصلی
  • خلیج فارس دریایی راهبردی در دنیای ارتباطات است
  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • پیش راه‌اندازی واحد اوره پتروشیمی هنگام در عسلویه
  • نخستین مرکز جامع سرطان در گیلان راه اندازی می‌شود
  • ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد
  • آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم
  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی