Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، حمید الیاسی ظهر دوشنبه در جلسه آئین تجلیل از مربیان و مدال آوران دوومیدانی جانباز و معلول اعزامی به مسابقات جهانی لندن و سوئیس دوومیدانی لرستان را مایه افتخار استان دانست و اظهار داشت: ۱۵ ورزشکار در سطح استان فعالیت دارند و سال گذشته در دو ومیدانی لرستان در این مسابقات ۴ مدال کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: ورزشکاران پارالمپیک سالجاری طی دو مرحله توانستند ۱۱ مدال کسب کنند.

رئیس هئیت دو و میدانی لرستان اضافه کرد: ما سه رویداد مهم را پیش رو داریم و انتظار داریم مشکلات ورزشکاران استان به خوبی حل شود.

الیاسی مشکل عمده ورزشکاران دوومیدانی را ناکافی بودن تجهیزات بدنسازی دانست و اظهارداشت: ورزشکاران دو ومیدانی در حین تمرین نیاز به بدنسازی دارند و نبود تجهیزات بدنسازی مشکلی اساسی است.

وی بیان داشت: ورزشکاران استان ما نیاز اساسی به امکانات دارند و هرچه امکانات بیشتر باشد می توانیم ورزشکاران بیشتری به مسابقات اعزام کنیم.

رئیس هئیت دو و میدانی لرستان نبود تفنگ در بخش ورزش تیراندازی را مشکلی دیگر برای ورزشکاران استان دانست و اضافه کرد: امیدواریم که اعتبارات خوبی در بخش ورزشی به خصوص پارالمپیک استان در نظر گرفته شود.

true برچسب ها : اداره کل ورزش و جوانان لرستان دوومیدانی محمد الیاسی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۹۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکل کمبود آب شرب روستای میرآباد مازول نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر شرکت آب و فاضلاب نیشابور گفت:کمبود چند ساله آب شرب روستای میرآباد مازول در بخش مرکزی نیشابور رفع شد.
جعفر تمیز افزود: با توجه به کمبود آب و جیره‌بندی چاه آبرسانی روستای میرآباد مهندسی مجدد این چاه در دستور کار قرار گرفت.
وی گفت: چاه آبرسانی روستا با نوسازی لوله آبده، کابل برق رسانی، الکتروپمپ و تابلو برق با اعتباری بالغ بر ٢۱ میلیارد ریال تجهیز و وارد مدار بهره‌برداری شد.
تمیز افزود: با اجرای عملیات تجهیز چاه آبرسانی روستای میرآباد آبدهی چاه از ٧/۵ لیتر به ٢٠ لیتر بر ثانیه افزایش و مشکل چندین ساله کمبود آب ١٢٠٠ مشترک این روستا رفع شد.

دیگر خبرها

  • رقابت‌های بین المللی دوومیدانی دبی| دست تفتیان از کسب مدال خالی ماند
  • بسیج تمامی امکانات برای رفع آبگرفتگی‌ها در دزفول
  • کسب ۶ مدال ورزشکاران قم در رقابت‌های شنای جانبازان و توان یابان کشور
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد
  • دعوت ۱۲۴ مدال آور فدراسیون بدنسازی به مراسم تجلیل از قهرمانان
  • برگزاری دوباره انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی/ رسولی رئیس شد، تفتیان رای نیاورد!
  • انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی مجددا برگزار شد
  • رفع مشکل کمبود آب شرب روستای میرآباد مازول نیشابور
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی