Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - برانکو ايوانکوويچ اولين تمرين تيمش بعد از پيروزي مقابل نفت تهران را براي ديدار مقابل استقلال از امروز در استاديوم شهيد کاظمي استارت زد.
به گزارش "ورزش سه"، سرمربي کروات سرخپوشان که بعد از حذف تيمش از ليگ قهرمانان آسيا در مرحله نيمه نهايي از تمرکز کامل تيمش در مسابقات داخلي خبر داده بود، از امروز براي رقابت در دربي در استاديوم شهيد کاظمي تمرينات را استارت زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که براي اين جدال سه بازيکن تيمش را به صورت قطعي در اختيار ندارد، هنوز آگاهي کاملي در خصوص وضعيت محسن مسلمان و حضورش در اين جدال هم ندارد.
نکته جالب توجه در روزهايي که بحث دود و قليان داغ شده است، وضعيت امروز استاديوم شهيد کاظمي بود که به دليل آتش سوزي صورت گرفته در محوطه بيروني آن، محوطه استاديوم و چمن نيز در هاله‌ي از دود قرار گرفته بود. ستاره‌هاي اين تيم با واکنش نسبت به اين موضوع شرايط سختي را از نظر تنفسي در دقايقي از تمرين پشت سر گذاشتند و اين موضوع باعث اخلال در جريان تمرين آنها شد.



عکس: اميرحسين خيرخواه

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۰۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری ستاره رم برای لورکوزن: رکوردشان را می‌شکنیم!

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی و رم امشب در دیداری در چارچوب سری A به تساوی ۲-۲ دست یافتند. این بازی تا دقایق پایانی با برتری ۲-۱ به سود ناپولی ادامه داشت، تا اینکه تامی آبراهام که ماه‌ها به دلیل مصدومیت از میادین دور بود، موفق شد با ضربه سر دروازه ناپولی را باز کند و یک امتیاز برای تیمش به ارمغان بیاورد.

آبراهام آخرین بار سال گذشته در همین مقطع از فصل برای رم بازی کرده بود و در ادامه به علت مصدومیتش از ناحیه رباط صلیبی چند ماه از همراهی تیمش محروم شد.

او در مصاحبه‌اش بعد از بازی اعتراف کرد که ماه‌ها انتظار این لحظه را داشته و برای آن لحظه‌شماری می‌کرده است. او در گفت‌وگو با دازن گفت: «من از ابتدای سال رویای این لحظه را داشتم، از یک مصدومیت جدی خارج می‌شوم. امروز خوشبختانه توپ وارد دروازه شد و من در کنار هم‌تیمی‌ها و خانواده‌ام جشن خواهم گرفت، حتی اگر فقط یک مساوی به‌دست آورده باشیم، نه پیروزی.»

از آبراهام همچنین در مورد دیدار رم در نیمه‌نهایی لیگ اروپا مقابل بایر لورکوزن سوال شد و او پاسخ داد: «بازی خوبی خواهد بود، من چالش‌ها را دوست دارم. بایر لورکوزن سزاوار احترام زیادی است، آنها کار خارق العاده‌ای انجام داده‌اند، اما ما می‌خواهیم کسانی باشیم که روند شکست ناپذیری آنها را می‌شکنیم.»

دیگر خبرها

  • اقدام مشکوک باشگاه پرسپولیس در خصوص ۲ ستاره | سانسور خودخواسته یا فریب بزرگ؟
  • اتفاق خوب برای سپاهان در آستانه دیدار با پرسپولیس
  • تمرین شاداب پرسپولیسی‌ها پیش از دیدار با سپاهان 
  • ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت
  • سخت‌ترین قرعه یک پرسپولیسی در غیاب پرسپولیس!
  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم
  • بیرانوند و عالیشاه امروز هم تمرین نکردند
  • کری ستاره رم برای لورکوزن: رکوردشان را می‌شکنیم!
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • تمرین چالش برانگیز پرسپولیس شاداب شد