Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز ، سردار «حسین رحیمی» در مراسم تودیع و معارفه رئیس دفتر تحقیقات کاربردی، با اشاره به کار خطیر و استراتژیک این مجموعه عنوان داشت: اهداف دفتر تحقیقات پلیس پایتخت باید کاربردی شود چرا که این مجموعه فرابخشی است.

وی  با اشاره به این مطلب که دفتر تحقیقات کاربردی باید نقاط ضعف، چالش ها و آسیب ها را شناسایی کرده و با استفاده از مهندسی معکوس به فرصت تبدیل کند، افزود: از سوی دیگر باید نقاط قوت نیز احصاء و ارتقاء یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان داشت: این دفتر باید طی تحقیقات و بررسی های خود دریابد که چرا در بخش های انضباط اجتماعی و ترافیکی پلیس موفقیت یا عدم موفقیت دارد و باید چه شیوه ای به کارببرد تا در مدیریت ترافیک و انضباط اجتماعی و عمومی، کارآمدی پلیس بالا برود.

سردار رحیمی افزود: این مجموعه در برآوردهای خود باید بتواند راهکارهایی ارائه دهد که معضل ترافیک حل شود و حوادث رانندگی کاهش یابد همچنین پلیس را در کاهش و کشف جرایم کمک کند.

رئیس پلیس پایتخت، در ادامه با تاکید بر ایجاد تحول در کلانتری ها و مراکز انتظامی دیگر و کارآمد کردن اقدامات و افزایش کشف جرم، افزود: دفتر تحقیقات کاربردی باید در این زمینه تحقیقات کرده و بررسی کند که چه اقدامی باید صورت گیرد تا این مهم برآورده شود.

وی همچنین گفت: این مجموعه باید بررسی کند که چه اقدامی باید برای کاهش آسیب های اجتماعی و مواد مخدر صورت گیرد و یا چه کنیم که مانع از افزایش معتادان و خرده فروشان مواد مخدر شویم تا در نتیجه آن تفرجگاه ها و سایر مناطق ما امن تر شود.

سردار رحیمی با اشاره به این موضوع که دفتر تحقیقات کاربردی باید طوری عمل کند که بر اساس آن ماموریت های پلیس کارآمدتر شود، گفت: این مجموعه باید تلاش کند که علاوه بر موضوع امنیت در جامعه احساس امنیت نیز ارتقاء یابد.

رئیس پلیس پایتخت در ادامه با تاکید بر این مطلب که این مجموعه باید به سویی برود که اقدامات پلیس به سمت اثربخشی بیشتر سوق یابد، بیان داشت: باید پلیس را مدرن کرد، دفتر تحقیقات باید علمی تر از گذشته عمل و روش های مدرن و کارآمد را جایگزین روش های ناکارآمد کند چرا که بزرگترین کار دفتر تحقیقات کاربردی پلیس، کمک به تصمیم سازی برای فرمانده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پایان افزود: امیدوارم با به کارگیری تحقیقات علمی، همکاری با مراکز دانشگاهی، کنفرانس های علمی و تلاش مضاعف، شاهد تحول مناسب در مجموعه دفتر تحقیقات کاربردی این فرماندهی باشیم.

true برچسب ها : پلیس تحقیقات علمی حسین رحیمی فرماندهی انتظامی تهران true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۰۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | لحظه پلمپ دفتر شبکه خبری الجزیره قطر توسط پلیس اسرائیل در تل‌آویو

266 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903161

دیگر خبرها

  • تخلفات در دفاتر پلیس+۱۰/ هر سال مجوز ۱۰ تا ۱۵ دفتر لغو می‌شود
  • قاتل ۱۰۰ هزار دلاری دستگیر شد
  • رونمایی از برنامه کاربردی خودمراقبتی مبتنی بر تلفن هوشمند برای کنترل آسم در کاشان
  • ببینید | لحظه پلمپ دفتر شبکه خبری الجزیره قطر توسط پلیس اسرائیل در تل‌آویو
  • تقویت قطب‌های فکری و فرهنگی توسط دفتر تبلیغات اسلامی
  • ‌گروگانگیری فرد ۵۶ ساله در شیراز
  • راز قتل مرد جوان پس از ۳ ماه برملا شد
  • آجر شدن کار پزشکان قلابی در رشت
  • همدستی زن جوان با مرد آشنا برای قتل شوهرش
  • زندگی و زمانه آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی در «شمع محفل»