Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-01@00:39:30 GMT

استقلالی‌ها در شهرآورد پرسپولیس را پولدار می‌کنند

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۱۰۹۳۰

روزنامه خبرورزشی نوشت: سعید فتاحی با بیان اینکه بلیت فروشی شهرآورد را باشگاه پرسپولیس انجام خواهد داد، گفت: «در شهرآورد ٨۵ باشگاه پرسپولیس میزبان است و بر همین اساس بلیت فروشی این بازی بر‌عهده این باشگاه خواهد بود.» رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: «قرار است جلسه‌ای پیرامون این موضوع برگزار کنیم تا درباره ‌ساز و کار بلیت فروشی توسط باشگاه پرسپولیس تصمیم‌گیری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» در بازی برگشت هم استقلال میزبان است و بلیت فروشی آن مسابقه هم قاعدتاً بر‌عهده باشگاه استقلال خواهد بود.

در همین راستا اخباری در فضای مجازی منتشر شد مبنی براینکه پرسپولیس قصد دارد قیمت بلیت شهرآورد را افزایش دهد. طبق این اخبار باشگاه پرسپولیس قصد دارد در صورت رضایت شورای تأمین بلیت شهرآورد را به قیمت ۳۰هزار تومان افزایش دهد تا بخشی از درآمد خود را از این طریق تأمین کند اما سوژه اصلی به درخواست هواداران پرسپولیس از این باشگاه مربوط می‌شود. آن‌ها بلافاصله بعد از اعلام بلیت‌فروشی شهرآورد توسط باشگاه‌شان درخواست کردند قیمت بلیت‌فروشی جایگاه‌های استقلال بالاتر باشد و قیمت بلیت جایگاه‌های سرخ کمتر تا از این طریق آبی‌ها کمتر به ورزشگاه بیایند یا اگر هم می‌آیند مجبور شوند بیشتر هزینه کنند و به نوعی استقلالی‌ها به پول‌دار شدن باشگاه پرسپولیس در این مسابقه کمک کنند!

استقلالی‌ها هم در فضای مجازی به این موضوع واکنش نشان داده‌اند و گفته‌اند سال قبل مشخص شد برخی از هواداران پرسپولیس بلیت‌های جایگاه استقلالی‌ها را خریداری کرده بودند تا سکوهای سمت آن‌ها خالی بماند و این بار مسئولان باید فکری کنند تا اتفاقات سال گذشته در خصوص سکوهای خالی جایگاه آبی‌ها تکرار نشود!

در همین خصوص پندارخمارلو، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس توضیحات لازم را در مورد شرایط بلیت‌فروشی شهرآورد و احتمال افزایش آن از سوی این باشگاه اعلام کرد: مطمئناً برای بلیت‌فروشی این بازی باید هماهنگی‌های لازم با شورای تأمین صورت بگیرد. در این ارتباط طی یکی، دو روز آینده جلسات هماهنگی لازم ببین مسئولان مربوطه برگزار خواهد شد و شرایط بلیت‌فروشی نیز مشخص می‌شود.

خمارلو در واکنش به این پرسش که «آیا باشگاه پرسپولیس قصد دارد بلیت بازی شهرآورد را به ۳۰هزار تومان افزایش دهد؟»، توضیح داد: هنوز در این ارتباط تصمیم قطعی گرفته نشده اما مطمئناً این برنامه در دستور کار باشگاه است که به مانند همه لیگ‌های معتبر دنیا قیمت بلیت‌ها را برای هر بازی تعیین کند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۰۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir

سامانه بلیت فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان به نشانی footballeticket.ir آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار پرسپولیس و سپاهان در سامانه فوتبال‌تیکت مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه آزادی مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار پرسپولیس و سپاهان سامانه فروش بلیت این دیدار از دقایقی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی فوتبال‌تیکت دریافت کنند.

سامانه خرید بلیط پرسپولیس و سپاهان

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار پرسپولیس و سپاهان را دارند، می‌توانند از طریق سامانه footballeticket.ir برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 748955

دیگر خبرها

  • هواداران پرسپولیس چشم انتظار ارائه بلیت جدید
  • (عکس) برای اولین بار این جایگاه ورزشگاه آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • عکس| برای اولین بار جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • اتفاق ویژه: جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی
  • پرسپولیس خیال هوادارانش را راحت کرد
  • توضیحات پرسپولیس در مورد بلیت فروشی