Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه > حوادث - رکنا نوشت: دادستان به ماجرای پیش آمده در مدرسه راه شهدای ارومیه واکنش نشان داد.

حبیبی، دادستان ارومیه در پی ماجرای پیش آمده در مدرسه راه شهدا گفت: طبق شکایت شخصی مبنی بر مزاحمت دخترش توسط سرایدار مدرسه رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

دادستان ارومیه خاطرنشان کرد: یک عده از مردم احساساتی شدند و شیشه های مدرسه را خرد کردند، متاسفانه بدون رعایت قانون این اقدامات ناپسند را انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اضافه کرد: پلیس و دادگستری با این فرد برخورد می کند و دستور قضایی صادر و این فرد بازداشت شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربابجان غربی هم گفت: شهروندان مواظب باشند که عده‌ای از این موضوع در پی سوءاستفاده نباشند چون هیچ تجاوزی صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: شواهد اولیه و ابتدایی ماجرا حاکی است سرایدار مدرسه بداخلاقی کرده است ولی آزار جنسی نیست. با حضور به موقع مسئولان و مأموران انتظامی اقدامات قانونی انجام شده است.

47234

 

کلید واژه‌ها : وزارت آموزش و پرورش - خشونت جنسی علیه کودکان - ارومیه -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۱۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانه انصاری ارومیه میزبان گردشگران خواهد شد

معاون امور مجلس،حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: خانه انصاری ارومیه در آینده نزدیک با کاربری جدید آماده میزبانی از گردشگران خواهد شد.

به‌گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، جواد واحدی در بازدید از پروژه مرمتی خانه انصاری شهرستان اظهار کرد: خانه انصاری ارومیه از جمله خانه‌های قدیمی این شهرستان بوده که با تحویل به اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی اقدامات مرمتی آن آغاز شده و امید است در آینده نزدیک با کاربری جدید آماده میزبانی از گردشگران باشد.

وی افزود: مرمت این بنای تاریخی در چند فصل انجام می‌شود و در این فصل مرمت و به‌سازی سازه‌ای بنا، حذف الحاقات نامتناجس و آسیب‌رسان و ساماندهی و اجرای تاسیسات برقی و مکانیکی انجام می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی افزود: انجام مرمت‌های معماری اعم از نازک‌کاری و اجرای کف‌سازی متناسب، بازسازی بخش‌های تخریب شده بنا مطابق الگوی تاریخی، ساماندهی و محوطه‌سازی بنا و نیز اجرای دیوار محوطه حیاط ضلع جنوبی جزو اقداماتی مرمتی این بنا هستند.

کد خبر 749457

دیگر خبرها

  • تلاش برای اقدام به قتل در مدرسه‌ای دیگر در انگلیس
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در رفسنجان
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان دستگیر شد
  • افزایش۱۵۳ مدرسه و ۳۰۰ فضای ورزشی در شهرستان‌های استان تهران
  • خانه انصاری ارومیه میزبان گردشگران خواهد شد
  • ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه قطع شد
  • این خانه یک سرایدار است، همین قدر زیبا! (+تصاویر)
  • ۱۰ حفار غیرمجاز در منطقه تاریخی ارومیه دستگیر شدند
  • سال ۲۰۲۴ هر لحظه دیوانه‌تر می‌شود!