Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان حج و زیارت اعلام کرد: مشتاقان سفر زیارتی عتبات عالیات از فردا می توانند با مراجعه به سامانه جامع عتبات این سازمان برای اعزام به این سفر زیارتی ثبت نام نمایند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن اطلاعیه این سازمان آمده است: با عنایت به برنامه ریزی صورت گرفته، مشتاقان سفر زیارتی عتبات عالیات برای اعزام های بازه زمانی ۲۲ آبان لغایت ۲۶ آذرماه ۱۳۹۶  از ساعت ۹ صبح روز سه شنبه دوم آبان ماه ۹۶ می توانند با مراجعه به سامانه www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

atabat.org.ir نسبت به ثبت نام قطعی در کاروان های عتبات (ثبت نام بدون قرعه کشی) اقدام نمایند.

لازم بذکر است کسانی که برای اولین بار می خواهند در سامانه جامع عتبات سازمان حج و زیارت(www.atabat.org.ir) برای سفر زیارتی عتبات عالیات نام نویسی کنند، باید ابتدا در این سامانه به عنوان کاربر جدید ثبت نام نمایند که بعد از این ثبت نام، ظرفیت های خالی کاروان های عتبات استان مورد نظر برای کاربر جدید قابل نمایش خواهد بود.

متقاضیان این سفر زیارتی با مراجعه به سامانه مذکور و همراه داشتن اطلاعات فردی می توانند برای خود و همسفران شان ثبت نام نمایند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۱۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر ریال عربستان ۱۷۰۷۰ تومان

به گزارش خبرنگار مهر همزمان با آغاز سفرهای حجم عمره و به دنبال آن سفرهای حج تمتع قیمت ریال عربستان در بازار آزاد با تغییراتی مواجه شد. پیش از آغاز رسمی سفرهای حج عمره از طریق ایران قیمت ریال عربستان ۱۲ هزار و ۸۰ تومان بود اما در یک هفته گذشته قیمت ریال عربستان به کانال ۱۷ هزار تومان رسیده و در چند روز اخیر هر ریال عربستان ۱۷ هزار و ۷۰ تومان به فروش می‌رسد.

هم چنین هر ۱۰۰۰ دینار عراق در بازار آزاد نیز هم اکنون ۴۲ هزار و ۸۰ تومان به فروش می‌رسد.

قیمت درهم امارات نیز هم اکنون در بازار آزاد ۱۷ هزار و ۴۴۰ تومان است.

کد خبر 6087416 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • پویش قدردانی از معلم در «زنگ انشا» از رادیو صبا
  • ارز حج ۱۴۰۳ تأمین شد
  • تعیین ۶۰۰ میلیون یورو اعتبار برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • تخصیص ۶۰۰ میلیون یورو برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • نوای دلنشین نقاره زنی در چهارشنبه زیارتی حرم مطهر رضوی
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون شهری ویژه اربعین
  • بیشترین نگرانی ما در اربعین کمبود ناوگان حمل و نقل است
  • هر ریال عربستان ۱۷۰۷۰ تومان
  • ایمن سازی و رفع ۴۸۷ نقطه پرحادثه راه‌های کشور