Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بر اساس اعلام رئيس کميته مسابقات سازمان ليگ، بليت فروشي شهرآورد 85 سرخابي‌ها بر‌عهده باشگاه پرسپوليس خواهد بود.
به گزارش سرويس ورزشي "جام نيوز"، سعيد فتاحي با بيان اينکه بليت فروشي شهرآورد را باشگاه پرسپوليس انجام خواهد داد، گفت: «در شهرآورد ٨5 باشگاه پرسپوليس ميزبان است و بر همين اساس بليت فروشي اين بازي بر‌عهده اين باشگاه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
رئيس کميته مسابقات سازمان ليگ گفت: «قرار است جلسه‌اي پيرامون اين موضوع برگزار کنيم تا درباره ‌ساز و کار بليت فروشي توسط باشگاه پرسپوليس تصميم‌گيري کنيم.» در بازي برگشت هم استقلال ميزبان است و بليت فروشي آن مسابقه هم قاعدتاً بر‌عهده باشگاه استقلال خواهد بود.
در همين راستا اخباري در فضاي مجازي منتشر شد مبني براينکه پرسپوليس قصد دارد قيمت بليت شهرآورد را افزايش دهد. طبق اين اخبار باشگاه پرسپوليس قصد دارد در صورت رضايت شوراي تأمين بليت شهرآورد را به قيمت 30 هزار تومان افزايش دهد تا بخشي از درآمد خود را از اين طريق تأمين کند اما سوژه اصلي به درخواست هواداران پرسپوليس از اين باشگاه مربوط مي‌شود. آنها بلافاصله بعد از اعلام بليت فروشي شهرآورد توسط باشگاه‌شان درخواست کردند قيمت بليت‌فروشي جايگاه‌هاي استقلال بالاتر باشد و قيمت بليت جايگاه‌هاي سرخ کمتر تا از اين طريق آبي‌ها کمتر به ورزشگاه بيايند يا اگر هم مي‌آيند مجبور شوند بيشتر هزينه کنند و به نوعي استقلالي‌ها به پولدار شدن باشگاه پرسپوليس در اين مسابقه کمک کنند!
استقلالي‌ها هم در فضاي مجازي به اين موضوع واکنش نشان داده‌اند و گفته‌اند سال قبل مشخص شد برخي از هواداران پرسپوليس بليت‌هاي جايگاه استقلالي‌ها را خريداري کرده بودند تا سکوهاي سمت آنها خالي بماند و اين بار مسئولان بايد فکري کنند تا اتفاقات سال گذشته در خصوص سکوهاي خالي جايگاه آبي‌ها تکرار نشود!
در همين خصوص پندارخمارلو، مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس توضيحات لازم را در مورد شرايط بليت فروشي شهرآورد و احتمال افزايش آن از سوي اين باشگاه اعلام کرد: مطمئناً براي بليت فروشي اين بازي بايد هماهنگي‌هاي لازم با شوراي تأمين صورت بگيرد. در اين ارتباط طي يکي، دو روز آينده جلسات هماهنگي لازم ببين مسئولان مربوطه برگزار خواهد شد و شرايط بليت فروشي نيز مشخص مي‌شود.
خمارلو در واکنش به اين پرسش که «آيا باشگاه پرسپوليس قصد دارد بليت بازي شهرآورد را به 30 هزار تومان افزايش دهد؟»، توضيح داد: هنوز در اين ارتباط تصميم قطعي گرفته نشده است اما مطمئناً اين برنامه در دستور کار باشگاه است که به مانند همه ليگ‌هاي معتبر دنيا قيمت بليت‌ها را براي هر بازي تعيين کند.
110

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۲۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir

سامانه بلیت فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان به نشانی footballeticket.ir آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار پرسپولیس و سپاهان در سامانه فوتبال‌تیکت مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه آزادی مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار پرسپولیس و سپاهان سامانه فروش بلیت این دیدار از دقایقی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی فوتبال‌تیکت دریافت کنند.

سامانه خرید بلیط پرسپولیس و سپاهان

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار پرسپولیس و سپاهان را دارند، می‌توانند از طریق سامانه footballeticket.ir برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 748955

دیگر خبرها

  • (عکس) برای اولین بار این جایگاه ورزشگاه آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • عکس| برای اولین بار جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • اتفاق ویژه: جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد
  • گران‌فروشی در مادرید: رئالی‌ها شاکی‌اند!‏
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی
  • پرسپولیس خیال هوادارانش را راحت کرد
  • توضیحات پرسپولیس در مورد بلیت فروشی