Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع تیم صنعت نفت آبادان گفت: ما جام حذفی را دست کم نمی‌گیریم چرا که جام شگفتی‌ها است و هر حریفی می‌تواند خطرناک باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مسعود ابراهیم‌زاده ، در مورد شرایط تیمش اظهار داشت:

بازی خوبی برابر سیاه‌جامگان انجام دادیم. البته ما در این بازی خیلی تحت فشار بودیم و از سوی رقیب فشار زیادی روی تیم بود، ولی با تلاش بچه‌ها و انگیزه‌ای که برای گل زدنی و برنده شدن داشتیم موفق به کسب سه امتیاز شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود ابراهیم‌زاده به روند رو به رشد تیمش اشاره کرد و ادامه داد:

دو هفته‌ای است که خوب نتیجه می‌گریم. ما تیمی هستیم که در شروع لیگ تغییر زیادی داشت. از این رو باید خیلی حساب شده و اصولی پیش برویم. چرا که بی توجهی به شرایط روحی تیم می‌تواند باعث افت تیم شود. ما چند هفته زیر فشار نتیجه نگرفتن بودیم و به سختی از زیر این فشار خارج شدیم. از این رو دیگر یاد گرفتیم که نباید با یکی دو نتیجه به خودمان مغرور شویم و باید به هر بازی به چشم یک دیدار سخت نگاه کنیم.

این مدافع به بازی آخر هفته تیمش در جام حذفی برابر داماش گیلان اشاره کرد و گفت:

در جام حذفی مهم نیست که حریف چه تیمی است. چرا که این جام به جام شگفتی‌ها معروف است و بی نام و نشان‌ترین تیم‌ها می‌توانند مدعی به حساب بیایند. ما به خاطر هوادارانمان وارد این مسابقات شدیم و حالا که پا به این رقابت‌ها گذاشتیم باید با همه توان بازی کنیم و هواداران را راضی نگه داریم.

مسعود ابراهیم‌زاده ادامه داد:

ما به هیچ وجه داماش را دست کم نمی‌گیریم. در این مسابقات همه حریفان خطرناک هستند و می‌توانند شگفتی خلق کنند. از این رو برای این بازی با همه توان به میدان می‌رویم تا بار دیگر صعود کرده و برای مرحله بعد آماده شویم.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۳۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است

رئیس‌کل دادگستری گیلان با بیان اینکه قصور و کوتاهی برخی مسئولان در حادثه آتش‌سوزی امام‌زاده ابراهیم شفت محرز شده است، گفت: دستگاه قضایی با مدیرانی که ترک فعل نموده و اهمال آنان گسترش آتش‌سوزی و تضییع حقوق مردم را در پی داشت، برخورد قاطع خواهد کرد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام صادقی نیارکی با ابراز تأسف از حریق منطقه امام زاده ابراهیم از تلاش‌های هلال‌احمر، اورژانس و تمامی نهادهایی که در اطفای حریق و ساماندهی مصدومان تلاش کردند قدردانی کرد و از برخورد دستگاه قضایی با مقصرین حادثه آتش‌سوزی امام زاده ابراهیم شفت و مدیران و مسئولان خاطی در این منطقه خبر داد.
وی با تأکید بر اینکه آسیب و خسارت‌های زیادی به مردم منطقه وارد شده است، گفت: مسئولان باید در اسکان و کمک‌رسانی حادثه‌دیدگان از حداکثر امکانات استفاده نمایند.
رئیس‌کل دادگستری گیلان با اشاره به اینکه در اولین ساعات این حادثه، دادستان شهرستان شفت در محل حاضر و دستورات اولیه قضایی را صادر کرد، افزود: در مرکز استان نیز با تشکیل جلسه بر ضرورت پیگیری مجدانه شناسایی علت حادثه و برخورد با عوامل آن تأکید شد.
حجت‌الاسلام صادقی نیارکی با بیان اینکه قصور و کوتاهی برخی مسئولان در این حادثه محرز شده است، اظهار کرد: دستگاه قضایی با مدیرانی که ترک فعل نموده و اهمال آنان گسترش آتش‌سوزی و تضییع حقوق مردم را در پی داشت، برخورد قاطع خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • نقدینگی کنترل نمی‌شد، گرفتار ابَر تورم می‌شدیم
  • جریمه سنگین ویسی در آستانه بازی با تراکتور؛ مدیرعامل باشگاه: حقمان را پس می‌گیریم
  • قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است
  • عکس هوایی از روستای چوبی شفت قبل از اینکه در آتش بسوزد!
  • (ویدیو) صحنه‌هایی دردناک از وضعیت مردم پس از آتش‌سوزی در امام‌زاده ابراهیم شفت
  • صحنه‌هایی دردناک از ‌وضعیت مردم پس از آتش‌سوزی در امام‌زاده ابراهیم شفت‌ + ویدئو
  • محبی: با مسعود شجاعی می‌توانیم قهرمان حذفی شویم
  • آخرین وضعیت شهرک امام زاده ابراهیم شهرستان شفت پس از آتش سوزی
  • آخرین وضعیت شهرک امام زاده ابراهیم پس از آتش سوزی
  • تصاویر | ویرانی گسترده در روستای امام‌زاده ابراهیم