Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@22:18:18 GMT

کاهش چشمگیر اعتماد شهروندان اتریشی به عرصه سیاسی

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۱۳۵۲۷

کاهش چشمگیر اعتماد شهروندان اتریشی به عرصه سیاسی

نتایج جدیدترین نظرسنجی از کاهش چشمگیر اعتماد شهروندان اتریشی به عرصه سیاسی و سیاستمداران این کشور خبر می‌دهد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه اتریشی کرونن سایتونگ، نتایج جدیدترین نظرسنجی نشان می‌دهد که اعتماد شهروندان اتریشی به عرصه سیاسی این کشور به‌شدت کاهش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتیجه این نظرسنجی نشان می‌دهد که این فقدان اعتبار هم شامل عرصه سیاسی به‌طور عمومی و هم شامل سیاستمداران می‌شود، بر این اساس حدود 43 درصد 426 شرکت‌کننده در این نظرسنجی اظهار داشته‌اند که اصلاً هیچ اعتمادی به سیاستمداران ندارند. نیمی از شرکت‌کنندگان نیز گفتند که اعتماد کمی به آنها دارند.

حدود 85 درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی اظهار داشتند که اعتماد به سیاست در پنج سال گذشته کاهش پیدا کرده است و 14 درصد نیز اظهار داشتند که فرقی نکرده است.

وولفگانگ باخمایر از محققان این نظرسنجی در این باره گفته است که از این بدتر نمی‌شود. البته سؤال آخر در این نظرسنجی برای باخمایر کمی جای امیدواری بود، چرا که 28 درصد شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی اعتقاد داشتند که دولت جدید در سال آینده مسائل بیشتری را می‌تواند حل کند و این نشان از خوش‌بینی بهتر اتریشی‌ها به آینده نسبت به سال 2016 و 2015 است.

انتهای پیام/*

R31356/P36447/S8,89/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۳۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش چشمگیر ظرفیت انرژی خورشیدی در بریتانیا

جهان تا پایان مارس ۲۰۲۴ شاهد رشد چشمگیر ظرفیت خورشیدی بود. در این میان بریتانیا با ظرفیت کل ۱۵.۸ گیگاوات در تمام تأسیسات خورشیدی خود سرآمد بود که این امر نشان‌دهنده افزایش ۵.۶ درصدی (۸۳۷ مگاوات) نسبت به مارس ۲۰۲۳ در این کشور است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، ظرفیت کل خورشیدی جهان در سال جاری افزایش چشمگیری داشته است. یکی از کشورهای پیشرو در این زمینه بریتانیا است که تنها در مارس سال جاری میزبان ۱۴ هزار و ۷۳۴ تأسیسات خورشیدی بود که ۶۳ مگاوات به ظرفیت کل خورشیدی آن افزود. این میزان بالاترین رقم برای سال جاری، اما کمتر از سطوح اولیه سال ۲۰۲۳ بود، با این وجود هنوز هم به‌طور قابل‌توجهی بالاتر از میانگین‌های موجود بین سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۱ است.

در این سال‌ها میانگین تعداد نصب‌های ماهانه حدود سه‌هزار مورد بود، اما پس از کاهش شدید در آوریل ۲۰۲۰ به دلیل اقدامات قرنطینه کووید -۱۹، تأسیسات خورشیدی بریتانیا در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ دوباره به فاز عملیاتی بازگشت و از سطوح قبل از همه‌گیری فراتر رفت، بنابراین تعداد این تأسیسات در آن طی ۱۲ ماه گذشته به بیش از ۱۵ هزار مورد افزایش داشته است. ۴۹ درصد معادل هفت هزار و ۷۰۸ مگاوات از ظرفیت این تأسیسات خورشیدی از دسامبر ۲۰۲۳ توسط دو مزرعه خورشیدی عملیاتی تأمین می‌شود.

افزایش ظرفیت خورشیدی در بریتانیا

تأسیسات فتوولتائیک خورشیدی داخلی بریتانیا در حال حاضر ۳۰ درصد از کل ظرفیت خورشیدی کشور را تشکیل می‌دهد، اما این سهم در فاصله ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۱ در سطحی کمتر از ۲۵ درصد قرار داشت و به‌تازگی به دلیل افزایش تعداد این تأسیسات شاهد افزایش بوده است، به‌طوری‌که ۸۳ درصد از طرح‌های جدید در مارس ۲۰۲۴ برای نصب روی ساختمان‌های مسکونی از این نوع بود که بالغ بر ۴۷ مگاوات معادل ۷۵ درصد از ظرفیت جدید را تشکیل می‌دهد.

در سال ۲۰۲۳ در مجموع ۱۹۱ هزار و ۵۲۴ تأسیسات جدید به این کشور اضافه شد. بریتانیا وجود ظرفیت جدید، در میان کشورهایی با بیشترین استفاده از انرژی خورشیدی در رتبه پنجم بالاترین رکوردها قرار دارد که دلیل آن اندازه کوچک اکثر تأسیسات جدید است.

کد خبر 750756

دیگر خبرها

  • پیشتازی ترامپ در مقابل بایدن در مهمترین موضوع برای آمریکایی‌ها
  • تصمیم عربستان باعث افزایش قیمت نفت شد
  • افزایش چشمگیر ظرفیت انرژی خورشیدی در بریتانیا
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • صادرات نفت ونزوئلا کاهش یافت
  • سهام استارباکس ۳۱ درصد ضرر کرد
  • چه عواملی در مشارکت سیاسی زنان نقش دارد؟
  • فروش گوشی‌های اپل تقریباً در تمام بازارها کاهش یافت
  • پیشرفت‌ چشمگیر در روند مذاکرات مربوط به آتش بس در غزه
  • قیمت طلا به کف رسید؟