Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) ایسنا نوشت: در نامه‌ای که از سوی دکتر محمدرضا فراهانی معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت به رؤسا و سرپرستان کلیه دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور ابلاغ شده است، آمده است: "احتراماً ضمن گرامیداشت ایام حزن و اندوه ماه صفر و در آستانه فرارسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان و یاران باوفایش، خواهشمند است برای حضور هرچه بهتر و بیشتر دانشگاهیان در همراهی با زائران اربعین حسینی دستور فرمایید حداکثر مساعدت آموزشی شامل موجه شدن غیبت‌های مربوط به این سفر و عدم برگزاری امتحانات آموزشی یا تکرار برای شرکت کنندگان در این مراسم فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



لازم به ذکر است که زمان مدنظر برای انجام این سفر و حضور در این حرکت پرشکوه، از تاریخ ۹۶/۸/۱۱ لغایت ۹۶/۸/۲۰ است.»

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۳۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم اربعین شهدای حادثه کنسولگری ایران برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت سرلشکر «محمدرضا زاهدی» و شهدای حادثه کنسولگری ایران در سوریه صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

در این مراسم، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه، سردار محمدرضا فلاح‌زاده جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه، سردار ایرج مسجدی مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار سیدقاسم قریشی جانشین رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور و جمعی از فرماندهان لشکری و کشوری حضور داشتند.

کد خبر 6099042 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • کسب رتبه دوم کشوری در هفدهمین جشنواره شهید مطهری
  • حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی/ دانشجویان بین‌الملل دانشگاه‌های علوم پزشکی در دانشگاه ایران تجمع می‌کنند
  • دانشجویان بین الملل دانشگاه‌های علوم پزشکی تجمع می‌کنند
  • رییس سازمان صدا و سیما وارد ایلام شد
  • ۲۰۰ نفر در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی جذب می شوند
  • دانشجویان بین الملل دانشگاه های علوم پزشکی تجمع می کنند
  • غیبت ستاره خط دفاعی فولاد مقابل استقلال
  • مراسم اربعین شهدای حادثه کنسولگری ایران برگزار شد
  • پایان رکورد خیره‌کننده برونو فرناندز؛ اولین غیبت در فوتبال به دلیل مصدومیت!
  • رضایت: ساماندهی برنامه‌های آموزشی در جهت اولویت و نیاز کشور است