Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-03@03:36:30 GMT

9 دليل اصل شکست خوردنتان در خواستگاري

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۱۴۲۵۶

9 دليل اصل شکست خوردنتان در خواستگاري

خبرگزاري آريا -

اگر شما هم جزو آن دسته از پسرهايي هستيد که با وجود داشتن شرايط و ملزومات اوليه ازدواج هر جا که به خواستگاري مي‌رويد پاسخ منفي مي‌شنويد اين مطلب را بخوانيد.
در خواستگاريهايي که به جواب «نه» مي‌انجامد، گاهي اوقات پاي هيچ نقطه ضعف بزرگي مثل نداشتن اخلاق پسنديده، اعتياد، بي‌کاري و بيعاري، مخالفت و همراهي نکردن خانواده و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در ميان نيست. اين مسئله زماني بغرنج مي‌شود که نه فقط در يکي دو خواستگاري بلکه هر جا که خانواده پسر براي خواستگاري مي‌روند با پاسخ منفي عروس و خانواده‌اش مواجه مي‌شوند.
اگر شما هم جزو آن دسته از پسرهايي هستيد که با وجود داشتن شرايط و ملزومات اوليه ازدواج هرجا که به خواستگاري مي‌رويد پاسخ منفي مي‌شنويد و خودتان هم نمي‌دانيد دقيقا عيب کار کجاست قبل از اينکه دچار افسردگي شويد و زانوي غم بغل بگيريد، اين مطلب را بخوانيد چون تا حدودي به شما کمک مي‌کند متوجه نقطه ضعفتان بشويد، ضعفي که شايد پيش از اين آن را چندان مهم به حساب نمي‌آورديد.
توجه نداشتن به آراستگي :
بي‌خودي به فکر برداشتن ابرو‌هايتان نباشيد، چون دخترهايي که به بلوغ فکري و اجتماعي رسيده‌اند ديد خوبي نسبت به پسرهايي که همچون زنان صورت خود را آرايش و پيرايش مي‌کنند، ندارند. اما شما در موقعيتي هستيد که نظافت و آراستگي اهميت زيادي دارد.
اين مسئله نه تنها با مردانگي منافات ندارد بلکه در گرفتن پاسخ بله بسيار مهم است. پس مطمئن شويد که نظافتتان در بهترين و کامل‌ترين وضعيت باشد.
تميز بودن دندان‌ها اهميت زيادي دارد و نشانه مسلم اين است که شما به خودتان مي‌رسيد. بدبو بودن نفستان هم مي‌تواند يک نشانه خيلي بد براي خانم‌ها باشد. حتماً از خوشبو کننده استفاده کنيد.
ظاهر مو‌ها و لباس‌هايتان هم خيلي مهم است؛ اين به آن معنا نيست که حتماً بايد کت و شلوار گران قيمت تنتان کنيد. فقط کافي است خوش لباس و مرتب باشيد. لباس‌هاي کثيف باعث مي‌شود نامرتب به نظر برسيد. هرچه که بپوشيد، پيراهن و شلوار يا تي شرت و شلوار جين، دقت کنيد که تميز باشد، پارگي نداشته باشد و مناسب يک جلسه خواستگاري باشد.
نااميد بودن :
خانم‌ها مي‌توانند يأس و نوميدي شما را به خوبي تشخيص دهند. نوميدي اعتماد به نفس شما را مي‌گيرد و موجب اضطراب و استرس زياد مي‌شود. اين در نظر خانم يک نقطه منفي است و به يک «نه» محکم مي‌انجامد. زمان‌هايي هست که اين نوميدي مي‌تواند خود را نشان دهد، بنابراين بايد قبل از اينکه اتفاق بيفتد آن را تشخيص دهيد و از آن جلوگيري کنيد.
نداشتن چشم انداز براي زندگي :
در نظر خانم‌ها فقدان آينده نگري در آقايان يک نکته منفي است. خانم‌ها معمولا مردهايي را دوست دارند که مسيري مشخص در زندگي داشته باشند. اگر هنوز سردرگم هستيد و دقيقا نمي‌دانيد مي‌خواهيد با زندگيتان چه کنيد، مطمئن باشيد که جواب «نه» مي‌شنويد. هيچ کس انتظار ندارد که در سطح «بيل گيتس» باشيد اما لازم است که بدانيد که مي‌خواهيد با زندگيتان چه بکنيد، مخصوصاً اگر 20 سالگي را به پايان رسانده و در اوايل دهه 30 زندگي خود باشيد.
داشتن چشم انداز شغلي هم براي خانم‌ها خيلي مهم است؛ زيرا به آن‌ها نشان مي‌دهد که مي‌توانيد از عهده حمايت مالي خانواده برآييد يا خير. نکته مهم اينکه خانم‌ها ترجيح مي‌دهند همسر آينده‌شان استقلال مالي داشته باشد نه اينکه هنوز به خانواده پدري و ديگران متکي باشد، حتي اگر خانواده شما وضع اقتصادي خوبي داشته باشد ولي خودتان کار و شغل مشخص و مناسبي نداشته باشيد چندان به شنيدن «بله» در جلسات خواستگاري اميدوار نباشيد.
خسته کننده بودن :
زن‌ها معمولاً به مردهايي که خسته کننده هستند و هيچ حرفي براي گفتن ندارند روي خوش نشان نمي‌دهند. اگر طبيعتاً خجالتي و درون گرا هستيد، بايد قبل از خواستگاري، حرف‌هايتان را آماده کنيد. حرف زدن درباره موضوعي که طرف مقابل هيچ علاقه‌اي به آن ندارد يا خسته کننده به نظر مي‌رسد مطمئناً به يک پاسخ «نه» محکم منجر خواهد شد.
اگر واقعاً نمي‌دانيد درباره چه بايد صحبت کنيد، يکي از موضوعاتي را که طرف مقابل دوست دارد انتخاب کنيد. توانايي حفظ مکالمه فرا‌تر از پاسخ‌هاي بله و خير نشانه هوش مرد و مهم‌تر از اين اجتماعي بودن اوست. اينکه چه بگوييد به خودتان بستگي دارد. صحبت‌هاي کليشه‌اي شايد خيلي جذاب نباشد اما براي شکستن يخ بين شما خوب است.
ضعيف بودن زبان بدن :
زبان بدن، سلاحي سرد در جنگ افزار شماست که اگر درست استفاده شود نتايج مثبتي به دنبال خواهد داشت. دقت کنيد که هميشه درست و صاف بايستيد، قوز کردن يا تکان دادن پا‌ها از نشانه‌هاي نداشتن اعتمادبه نفس است. اگر در جايي شلوغ هستيد، حتماً بلند و شمرده صحبت کنيد.
اگر چشم‌هايتان دور اتاق بچرخد نشانه اين است که حوصله‌تان سر رفته است.
اگر دائم پايين را نگاه کنيد نشانه اين است که کم رو هستيد و اعتمادبه نفس نداريد و هر دو اين‌ها اصلاً موردعلاقه خانم‌ها نيست.
ميزان معقولي از شوخ طبع بودن را يادتان نرود. خانم‌ها اغلب مي‌توانند حدس بزنند که چه زمان مرد‌ها دو رو هستند. لازم نيست در کل گفت‌و‌گو نقش يک کمدين را بازي کنيد اما اينکه خودتان باشيد کار را براي هر دو شما راحت‌تر مي‌کند.
داشتن عادت‌هاي ناپسند :
تشخيص عادت‌هاي آزاردهنده کار سختي است اما مي‌تواند يک دليل قاطع براي رد شدن شما در جلسه خواستگاري باشد. عادت‌هاي بد و آزاردهنده مثل خنده‌هاي وحشتناک، بازي با دسته کليد، پاک کردن بيني و... در بسياري از افراد وجود دارد. تشخيص اين عادت‌ها کار سختي است چون معمولاً خودمان متوجه انجام آن نيستيم. بهترين راه براي تشخيص اين عادت‌هاي بد، اين است که از دوستانتان بپرسيد. دوستان ما همه عادت‌هاي بد ما را مي‌بينند و متوجه مي‌شوند اما چون دوستمان هستند ممکن است چيزي نگويند. بايد بفهميد عادت‌هاي بدتان چه هستند و بعد سعي کنيد از شر آن‌ها خلاص شويد.
پُرحرفي :
تا اينجا فهميديم که داشتن اعتماد به نفس و اينکه خودتان باشيد در جلسات خواستگاري خيلي مهم است اما ممکن است زيادي پيش رويد. خيلي مهم است که صادق باشيد وبه آنچه از شما پرسيده مي‌شود به درستي پاسخ دهيد، به هيچ وجه درباره هيچ موضوعي دروغ نگوييد و اگر مسئله‌اي هست که مطمئن هستيد دانستن آن بعد‌ها زندگي مشترکتان را تهديد مي‌کند بهتر است در کمال شجاعت و بدون هراس از شنيدن «نه» آن مسئله را بازگو کنيد اما گفتن حرف‌هاي بي‌خاصيت و به زبان آوردن هر چه در ذهنتان مي‌گذرد اصلاً عاقلانه نيست. همه ما افکاري درون ذهنمان داريم که بهتر است براي خودمان نگه داريم. به همين دليل است که از قديم گفته‌اند قبل از حرف زدن هميشه فکر کنيد.
نازک نارنجي بودن :
زن‌ها تحمل مردان نازک نارنجي، لطيف و حساس و نازنازي را ندارند. اگر جلوي او نشان بدهيد که از سوسک يا سگ و گربه مي‌ترسيد، اگر از خانه با شما تماس مي‌گيرند و يادآوري مي‌کنند ساعت 11 قرصتان را بخوريد، اگر موقع ديدن خون رنگ از چهره‌تان مي‌پرد و به لرز مي‌افتيد، بدانيد مرد قابل اتکايي براي يک زن به نظر نمي‌رسيد و احتمال جواب رد شنيدن شما زياد است.
داشتن حال و هواي مجردي :
زنان براي ازدواج به دنبال مرد خانواده هستند. کسي که براي عزيزانش وقت مي‌گذارد نه براي مجردي‌هايش، دوست‌هاي قديمي و برنامه‌هاي شخصي‌اش. زنان به دنبال همسري مي‌گردند که بچه‌ها را دوست داشته باشد و با افراد خانواده آنان رابطه خوبي برقرار و با آنان با احترام و مهرباني برخورد کند.
منبع :khorasannews.com


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۴۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری فردی که خانم ۳۶ ساله‌ای را در اصفهان به قتل رسانده بود خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سرهنگ حسین تُرکیان  در این خصوص اظهار داشت: در پی وصول شکایتی مبنی برمفقودی خانم 36 ساله‌ای در شهر اصفهان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا کارآگاهان با بررسی های تخصصی دریافتند فرد مفقود شده چند روز قبل توسط  شخصی تهدید به قتل شده که همین سرنخ شک کارآگاهان را به سمت این برد که احتمالاً فرد گم شده به قتل رسیده باشد، بنابراین سریعا طی هماهنگی با مرجع قضائی نسبت به دستگیری مظنون پرونده اقدام کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: فرد دستگیر شده ابتدا از موضوع اظهار بی‌اطلاعی کرد و منکر انجام هرگونه جرمی شد ولی در مواجهه با ادله و مستندات موجود و در تحقیقات تخصصی به ناچار لب به اعتراف گشود و پرده از این جنایت برداشت.

کیفرخواست متهم قتل یک پزشک در بندرماهشهر صادر شددرگیری 2 همکلاسی در شوش منجر به قتل شدکشف جسد خون‌آلود مرد جوان در غرب تهران/ قتل بی‌رحمانه فاش شد

وی ادامه داد: در بازجویی‌ها از متهم مشخص شد وی به علت اختلافات مالی با فرد مفقود شده داخل پارک قرار گذاشته و پس از جر و بحث  او را هل داده که با برخورد سرش با دیوار جان خود را از دست داده است.

سرهنگ ترکیان خاطر نشان کرد: با اظهارات متهم و اعتراف وی به پنهان کردن جسد مقتول در باغ شخصی‌اش، در نهایت جسد خانم 36 ساله که در باغ قاتل مدفون شده بود کشف و متهم به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

انتهای پیام/163

دیگر خبرها

  • تصاویر ظاهر جالب دختر خانم پرسپوليسی؛ او چطور بلیط‌ می‌خرد؟
  • معلمی که عمرش را وقف تعلیم کرد
  • (ویدئو) ظاهر جالب یک هوادار خانم پرسپوليس
  • جابجایی هواداران خانم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی؛ علت چه بود؟ | ویدئو
  • تیپ خانم مجری محبوب تلویزیون در کنسرت مصطفی راغب | تصویر
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ
  • شجاعیان: در خواستگاری‌ام سر فوتبال دعوا شد!
  • برای خانم بازیگر دعا کنید | فیلمی که از روی تخت بیمارستان منتشر شد
  • وینیسیوس جونیور برای آقایان وقت ندارد؛ عکس گرفتن فقط با خانم ها! / فیلم
  • فیلم| نجات خانم بمی بعد از ۴ روز از بین دو دیوار!