Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرکرد-نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: به لطف الهی مردم ما نه تنها استان، نه تنها کشور، جهان اسلام و نه تنها جهان اسلام، بلکه بشریت طیف عظیمی از مردم عظمت اربعین را درک کرده‌اند.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دفتر نمایندگی ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، در آئینی با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان، جمعی از مسئولان و مردم اولین کاروان تجهیزات و اقلام اهدایی به موکب قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال‌وبختیاری برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی بدرقه و در قالب ۹ تریلر به کشور عراق اعزام شد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد حجت الاسلام و المسلمین نکونام در این آئین گفت: به فضل پروردگار استان چهارمحال‌وبختیاری با همه توان  در صحنه حاضر است تا در مسئله اربعین نقش‌آفرین باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام نکونام افزود:به لطف الهی مردم ما نه تنها استان، نه تنها کشور، جهان اسلام و نه تنها جهان اسلام، بلکه بشریت طیف عظیمی از مردم عظمت اربعین را درک کرده‌اند و به خوبی می‌فهمند که در ابعین چه می‌گذرد و ضرورت تقویت اربعین و ضرورت تعظیم این شعار بزرگ اسلامی امروز محسوس است

ویخاطرنشان کرد: بنابراین همه در صحنه هستند و به گونه‌ای سعی می‌کنند در مسئله اربعین خودشان را سهمیم کنند، چه آن‌هایی که می‌روند در عراق حضور پیدا می‌کنند  و چه آن‌هایی که نمی‌توانند بروند در داخل کشور و پشت صحنه با کمک‌های مختلف مالی و فکری با این مانورعظیم اسلامی همراه هستند وحضور دارند. 

امام جمعه شهرکرد با اشاره به برپایی سه موکب از استان در اربعین حسینی تصریح کرد: استان چهارمحال و بختیاری امسال به فضل الهی سه موکب یک موکب در شلمچه، دیگری در عمود ۲۸۵ که همه ساله بوده و موکب دیگر نزدیک کربلا برپا خواهد شد و در این عرصه بسیار نورانی و ارزشمند حضور دارند و خدمت‌رسان به زائران حسینی هستند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در پایان گفت: از همه مردم بسیار خوب استان و عشاق و محبان آل الله به ویژه حضرت اباعبدالله و از همه مسئولان خوب استان که در این عرصه هم مثل همه عرصه های دیگر حضور فعال و جدی دارند واقعا تشکر می کنم.

شایان ذکر است، اقلام ارسال شده شامل موادغذایی مانند آب، لبنیات، نوشابه، برنج و غیره و همچنین تجهیزات زیربنایی برای برپایی محل استقرار و مراکز خدمات‌رسانی هستند که با کمک‌های مردم و ادارات استان تهیه شده است.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۹۹۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمس: سرگروهی ایران در جام جهانی به فوتسال ایران عظمت می‌دهد

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران، قرار گرفتن این تیم در سید نخست مسابقات جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را نشانه‌ای برای عظمت فوتسال کشورمان می‌داند. - اخبار ورزشی -

حسین شمس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024 که با قهرمانی تیم ملی ایران و شگفتی‌سازی تیم‌های تاجیکستان و افغانستان همراه بود، اظهار داشت: کافا (فدراسیون فوتبال آسیای مرکزی) خدمت زیادی به فوتسال این منطقه کرده است. تیم‌های ایران، ازبکستان، تاجیکستان و افغانستان از کافا به جام جهانی رسیده‌اند و قرقیزستان نیز شانس صعود به این رقابت‌ها را داشت.

وی با تمجید از تیمی که روی سکوی سوم جام ملت‌های آسیا ایستاد، خاطرنشان کرد: ازبکستان از مربی بزرگی چون ونانسیو لوپس استفاده می‌کند و کارمان مقابل چنین تیمی بسیار سخت شده است. تیم امید ایران در تورنمنت کافا مقابل ازبکستان با نتیجه 5 بر صفر پیروز شد، اما ببینید در این مدت چه اتفاقی افتاده و لوپس چه تحولی ایجاد کرده که کارمان مقابل ازبکستان گره خورد.

ضعف‌هایی که نباید پشت قهرمانی فوتسال ایران در آسیا پنهان شود

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران با اشاره به حذف زودهنگام ژاپن از جام ملت‌ها بیان کرد: فوتسال شرق آسیا در مجموع بسیار ضعیف شده است. تایلند به زحمت تا فینال بالا آمد و در یک چهارم نهایی با دو گل از عراق عقب افتاده بود. این تیم در نیمه نهایی نیز با ضربات پنالتی برابر تاجیکستان پیروز شد و به فینال رسید. ازبکستان و ایران می‌توانند شگفتی‌ساز جام جهانی شوند. ازبکستان که از این رقابت‌ها میزبانی می‌کند و ایران نیز آقای فوتسال آسیاست.

شمس درباره برنامه تیم ملی ایران تا جام جهانی 2024 به تسنیم گفت: در این فاصله چهار ماهه، وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال برنامه‌ریزی کرده است و باید بازی‌های دوستانه خوبی برگزار شود. ابتدا باید ببینیم با چه تیم‌هایی همگروه می‌شویم و سپس مطابق آن برای دیدارهای تدارکاتی برنامه‌ریزی کنیم. حضور ایران در سید اول جام جهانی اتفاقی بزرگ است و به فوتسال کشورمان عظمت می‌دهد. در فوتبال به هیچ وجه چنین موقعیتی نداریم.

جام ملت‌های فوتسال آسیا 4 سال یک بار می‌شود؟

وی در مورد اینکه کار ایران در جام ملت‌های آسیا بارها به مشکل خورد، تصریح کرد: اشکالاتی به چشم می‌خورد که کادر فنی بیشتر نسبت به آن واقف است و با آنالیز بازی‌ها مشخص می‌شود تیم ملی چه مشکلاتی داشته است. با وجود اینکه در فینال عملکرد بسیار خوبی در فینال داشتیم، مقابل بحرین و ازبکستان خیلی خوب نبودیم و کادر فنی باید این مسئله را بررسی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود
  • خشونت در دانشگاه‌های آمریکا برای حفظ آبرو است
  • شمس: سرگروهی ایران در جام جهانی به فوتسال ایران عظمت می‌دهد
  • خانواده نقش موثری در موفقیت علما دارد
  • امام خطر اسراییل و استکبار جهانی را به بشریت گوشزد کرد
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • نشست هم افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین برگزار شد
  • نشست هم افزایی مسوولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین برگزار شد
  • برگزاری تظاهرات در حمایت از غزه در استانبول
  • تأکید نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری برنقش اصناف در مهار تورم