Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول قرارگاه نور سازمان بسیج دانشجویی گفت: بیش از ۵۰ هزار دانشجو برای شرکت در راهپیمایی اربعین در سامانه سقا ثبت‌نام کردند.

علی بهرامی مسئول قرارگاه نور سازمان بسیج دانشجویی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، با اشاره به پایان مهلت ثبت‌نام دانشجویان مشمول در سامانه سقا (سامانه ثبت و دریافت مجوز خروج اربعین دانشگاهیان) گفت: با استقبال خوب دانشگاهیان از ثبت‌نام در این سامانه، حدود 51 هزار نفر از دانشجویان سراسر کشور برای شرکت در پیاده‌روی اربعین از طریق این سامانه اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بیشترین آمار ثبت‌نام کنندگان مربوط به دانشجویان استان تهران و استان اصفهان است.

مسئول قرارگاه نور سازمان بسیج دانشجویی درباره مراحل بعدی این دانشجویان برای شرکت در پیاده‌روی اربعین تصریح کرد: این دانشجویان پس از ثبت مجوز خروج خود در سامانه و کسب اطلاع از این مورد از طریق پلیس +10 باید برای دریافت گذرنامه و ویزا اقدام کنند، نظام وظیفه قول مساعد داده برای همه دانشجویان ثبت‌نام شده گذرنامه صادر شود.

انتهای پیام/

R1011173/P1361/S1,14/CT1 موضوعات مرتبط بسیج دانشجویی اربعین

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۵۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، آیین تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان با حضور غلامرضا خاکساری سپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حجت الاسلام رضا محمدی مسول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حمید پورحسینی مسئول بسیج دانشجویی استان همدان برگزار شد؛ در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات حسین زیادی، محمد حسین عزیزی به عنوان فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان معرفی شد.

کد خبر 6092430

دیگر خبرها

  • اعلام بازداشت بیش از ۱۵۰۰ دانشجو در دانشگاه های آمریکا/برگزاری بیش از ۲ هزار تظاهرات در نیویورک/ وحشت دموکرات‌ها از ادامه اعتراضات دانشجویی در آستانه انتخابات
  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  • انتشار نماهنگ زیبای نامه‌ای برای تو +فیلم
  • تعداد دانشجو‌های دستگیر شده در آمریکا به ۱۰۰۰ نفر رسید
  • دانشگاه کلمبیای آمریکا در محاصره؛ یورش پلیس نیویورک به دانشگاه و دستگیری ده‌ها دانشجو
  • مافیای اسلحه‌سازی؛ پشت‌پرده سرکوب اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • خیزش دانشجویی حمایت از غزه به کشور عربی رسید
  • پشت‌پرده سرکوب اعتراضات دانشجویی در آمریکا کیست؟ + تصاویر | شای داویدای کیست؟
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان