Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ؛  مسعود دشوارگر روز دوشنبه در نشست با خبرنگاران افزود: برای ساخت این سیلوها، 180 میلیارد ریال هزینه شده است.


وی بیان داشت: بیش از 85 درصد ماشین آلات سیلوها در داخل کشور و در شهرهای اراک و تهران ساخته شده و به زودی نصب و راه اندازی می شود.


مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه شش کشور افزود: تا بهمن ماه امسال محوطه سازی، دیوار کشی و نصب برج و حفره تخلیه هم اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دشوارگر گفت: پیش از این گندم های برداشت شده استان هرمزگان در انبار چادری بندرشهید رجایی بندرعباس با ظرفیت 100 هزارتن به مدت 4 تا 6 ماه در شرایط نامناسب نگهداری می شد.


مصرف سالانه گندم در استان هرمزگان بیش از 200 هزار تن است که از این شمار بیش از 40 هزار تن در شهرستان حاجی آباد برداشت می شود.


به طور میانگین سالانه بیش از 58 هزار تن گندم در هرمزگان تولید می شود .

منبع:ایرنا

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۶۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد

به گزارش خبرنگار مهر، امید جهان نژادیان بعد از ظهر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه ای بیان کرد: از ابتدای فصل خرید گندم در خوزستان تاکنون بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم از کشاورزان استان به صورت تضمینی خریداری شده که از این میزان بیش از ۵۰۰ هزار تن گندم از مراکز خرید روباز به مراکز استاندارد ارسال شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان تصریح کرد: روزانه ییش از ۶۰ هزار تن گندم توسط ۱۰۳ مرکز خرید در استان به صورت تضمینی خریداری می‌شود.

وی اظهار کرد: در سال زراعی جاری هر کیلوگرم گندم به نرخ ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان و هر کیلوگرم گندم دروم به نرخ ۱۸ هزار تومان از کشاورزان به صورت تضمینی خریداری می‌شود.

جهان نژادیان یادآور شد: در سال گذشته بیش از یک میلیون و ۷۲۰ هزار تن گندم از گندم کاران خوزستانی به صورت تضمینی خریداری شده است.

کد خبر 6093248

دیگر خبرها

  • بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان+فیلم
  • کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • ارتقای سرانه آموزشی هرمزگان با ساخت ۶۰۰ کلاس درس جدید در سال جاری
  • حدود ۲۸۶ هزار تن گندم در خوزستان حمل شد
  • تحویل ۹ شی تاریخی به میراث‌فرهنگی هرمزگان
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • ساخت فیلم «عشق آباد» با محوریت امام رضا (ع) و فرهنگ رضوی
  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود