Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- شنیده می‌شود دو تن از کاندیداهای ریاست فدراسیون تکواندو قصد دارند برای پایان دادن به ریاست محمد پولادگر با هم ائتلاف کنند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، مجمع انتخابات ریاست فدراسیون تکواندو که یکی از بی هیجان‌ترین مجامع پیشبینی شود، با ائتلاف احتمالی دو تن از کاندیداهای ریاست این فدراسیون جذاب خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک منبع آگاه ضمن تایید خبر فوق به خبرنگار میزان گفت: دو نفر از کاندیداهای ریاست فدراسیون که می‌توانند رقیب جدی برای محمد پولادگر باشند، قصد ائتلاف دارند تا شاید بتوانند از این طریق با رئیس کنونی فدراسیون تکواندو رقابت کنند.

وی افزود: اکثر قهرمانان و پیشکسوتان از کاندیدای مدنظر خود حمایت کردند و قرار است یکی از نامزدهای احراز پست ریاست نیز به نفع این کاندیدا کنار برود تا تعداد آرای او بیشتر شود.

به گزارش میزان، در حالی که هنوز وضعیت تایید صلاحیت نامزدهای احراز پست ریاست فدراسیون تکواندو مشخص نیست بسیاری از پیشکسوتان و کارشناسان در حال تلاش برای نشاندن گزینه مدنظر خود بر روی صندلی ریاست این فدراسیون هستند.

در انتخابات ادوار گذشته نیز بسیاری از کاندیداها جلسات سری زیادی برگزار کردند اما در نهایت محمد پولادگر با فاصله زیادی به عنوان رئیس انتخاب شد و باید دید آیا سریال موفقیت پولادگر در مجمع تکواندو باز هم تکرار میشود یا خیر؟

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۶۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی

وضعیت مبهم فدراسیون فوتبال اسپانیا و تصمیم دولت این کشور برای مداخله در امور آن نارضایتی نهاد حاکم بر فوتبال اروپا را به همراه داشته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نابسامانی چند هفته‌ای فدراسیون فوتبال اسپانیا پس از افشای فساد گسترده در این سازمان کم بود که اکنون بحث مداخله احتمالی دولت نیز مطرح شده که این موضوع ممکن است تبعاتی منفی برای فوتبال اسپانیا به همراه داشته باشد.

رئیس جدید فدراسیون هنوز منصوب نشده و نامزدهای اصلی تصدی این پست نیز همگی به دلیل احتمال نقش داشتن در پرونده فساد فعلاً تعلیق هستند. طبق گزارش نشریه آ اس اسپانیا، وضعیت فعلی فدراسیون فوتبال این کشور و به ویژه دخالت دولت که برخلاف اساسنامه فدراسیون است، نارضایتی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) را به همراه داشته و این می‌تواند منجر به محرومیت تمامی نمایندگان لالیگا از رقابت‌های اروپایی فصل آینده شود، اتفاقی که پس از وقوع جنگ اوکراین، برای نمایندگان فوتبال روسیه رخ داد.

حمله پلیس به فدراسیون فوتبال اسپانیا و خانه روبیالس

محرومیت‌های ناشی از مداخله دولت اسپانیا در امور فدراسیون فوتبال این کشور اما به محرومیت نمایندگان این کشور از رقابت‌های باشگاهی محدود نخواهد شد و این احتمال وجود دارد که تیم ملی این کشور نیز از حضور در یورو 2024 و دوره بعدی لیگ ملت‌های اروپا نیز محروم شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • نقوی حسینی: طیف پایداری، شریان و مصاف برای ریاست مجلس، روی ذوالنور به جمع‌بندی می‌رسند
  • جانشین سپاه درباره احتمال ورود به خودروسازی : هرجا معظم له صلاح بدانند، ورود پیدا می‌کند
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد