Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار در نشست شورای فنی استان با بیانخلاء مدیریتی عامل برخی نارسایی‌ها در خدمات رسانی اینکه همه‌ی نارسایی‌ها به دلیل کمبود اعتبار نیست گفت: در بازدید‌های میدانی که به منظور بررسی خدمات و مطالبات مردم استان انجام شده خلاء مدیریتی را عامل برخی از این نارسایی‌ها دیدم.
محمد علی احمدی با ابراز نگرانی از نحوه‌ی گزارش دهی ناظران افزود: در شورای فنی شایسته است به صورت تخصصی به پروژه‌ها پرداخته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار با تایید اینکه برخی پروژه‌های عمرانی فرایند طولانی مدت دارند گفت: باید هر چه زودتر با شناسایی این طرح‌ها علت تاخیر در اجرای آن‌ها را گزارش کرد.
وی افزود: تاکید بر پیگیری مجدانه‌ی مدیران برای کیفیت بهتر خدمات رسانی نفی خدمات فراوان آن‌ها به مردم نیست، اما باید سازوکاری فراهم شود تا به این خدمات هم سرعت و هم کیفیت داده شود.
احمدی بار‌ها با قطع گزارش مدیر دفتر نظارت بر فرایند پروژه‌ها گفت: گزارش‌های ارایه شده در ردیف حرف‌های دوستانه در قهوه خانه است.
وی تاکید کرد در نشست‌های آینده این شورا گزارش‌های فنی و تصمیم ساز ارائه شود، زیرا مردم منتظر این قبیل تصمیم‌های سازنده و مفید توسط مسئولان هستند.
احمدی برای چندمین بار تاکید کرد در برخی نشست‌ها که خود حضور دارد حضور مدیران الزامی است.
احمدی نظارت بر پیمان سپاری، تقویت نظام مدیریتی و ایمنی، شیوه واگذاری طرح‌ها به پیمانکاران، تقویت توان فنی و مهندسی، استاندارد سازی مصالح ساختمانی و استفاده از ظرفیت مشاوران خبره را برای اجرای پروژه‌های فنی مورد تاکید قرار داد.
در حاشیه‌ی این نشست نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی هم گفت: براساس مصوبه‌ی نشست امروز شورای فنی ۲۰ پروژه‌ی مهم که فرایند اجرای آن با مشکل مواجه شده است شناسایی و برای رفع موانع اجرا در نشست آینده‌ی این شورا ارائه میشود.
وی همچنین به ضرورت حسن اجرای کار در پروژه‌ها اشاره کرد و افزود: به این منظور برای مشاوران صلاحیت دار گواهی صادر می‌شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۶۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان

در نخستین ساعات برگزاری ششمین نمایشگاه ایران اکسپو در راستای مذاکرات سرمایه‌گذاری صورت گرفته با اعلام موافقت مدیر‌عامل شرکت هلیکوپتر ایران مقرر شد بزودی دو فروند بالگرد هوایی به استان همدان اضافه شود. - اخبار استانها -

به گزارش تسنیم از همدان به نقل از روابط‌ عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان، در راستای مذاکرات دو سویه بین معاون اقتصادی استاندار همدان و مدیر‌عامل شرکت هلیکوپتر ایران مقرر شد دو فروند بالگرد به منظور آموزش خلبانی و تقویت خدمات رسانی امداد بیمارستانی به استان همدان اضافه شود.

گفتنی است در حال حاضر یک فروند بالگرد هوا نیوز در بیمارستان استان همدان به منظور انجام خدمات درمانی فعال است.

استان همدان از لحاظ سرعت پاسخگویی به حوادث و سوانح از شاخص‌های خوبی برخوردار است، ولی برای افزایش کمی و کیفی خدمات امدادونجات افزوده شدن این دو فروند می‌تواند به نوسازی ناوگان هوایی امدادی و آموزشی استان کمک شایانی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم
  • بازدید اهالی رسانه از بزرگراه آزادگان و نشست عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان
  • نصب ۳۵ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۷ اصفهان
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • متعهد به برق رسانی یکسان در افغانستان هستیم
  • به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود
  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود