Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه شانزدهم شورای شهر پنجم در حالی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش تهران برگزار شد که به گفته رییس شورا،به دلیل غیبت و عدم حضور برخی اعضا، به رسمیت نرسیده بود.

به گزارش ایسنا، محسن هاشمی رفسنجانی رییس شورای شهر تهران، ری و تجریش در این جلسه ضمن آنکه تک به تک اسامی غایبان جلسه امروز را اعلام کرد، گفت: به دلیل کمی اعضا، هنوز به رسمیت نرسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خطاب به اعضایی که در جلسه طبقه بالای مشرف به صحن حضور داشتند، گفت: آقای نجفی اجازه دهید اعضا بیایند.

به گزارش ایسنا، این سخن نشان داد که اعضای شورای شهر تهران با نجفی شهرداری تهران جلسه داشتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۷۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود اسماعیل بیگی در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات اسلامشهر از تلاش‌ها و پیگیری‌های فرماندار و اعضای این ستاد در اسلامشهر قدردانی کرد و گفت: اسلامشهر و یکی دیگر از شهرستان‌های استان سال گذشته بیشترین نذورات را در امر بازسازی عتبات عالیات اهدا کردند که قابل تقدیر است.

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران با بیان اینکه مؤسس ستاد بازسازی عتبات عالیات سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است، افزود: با همت این شهید والامقام اقدامات بسیاری توسط این ستاد در سال‌های گذشته صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر توسعه حرم حضرت سیدالشهداء (ع) در حال انجام است و مردم می‌توانند در این پروژه مشارکت داشته باشند.

بر اساس این گزارش در ادامه این جلسه حجت الاسلام سراقی رئیس ستاد بازسازی اسلامشهر به ارائه گزارشی از اقدامات این ستاد در سال گذشته جهت جمع آوری نذورات مردم شهرستان پرداخت.

کد خبر 6088706

دیگر خبرها

  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری
  • تجدید میثاق اعضای دوره ششم شورای شهر اصفهان با آرمان‌های شهدا
  • گزارش متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی می‌شود
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • گزارش تصویری | مراسم قهرمان ایران با حضور رییس رسانه ملی و وزیر ورزش
  • اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد
  • اهتمام به نظر همه اعضا از تنش در شوراها می‌کاهد