Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-09@00:28:06 GMT

صعود تیمهای کبدی گیلان در رقابتهای لیگ برتر کشور

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۱۸۱۱۰

صعود تیمهای کبدی گیلان در رقابتهای لیگ برتر کشور

رشت - ایرنا - تیمهای کبدی گیلان به درو ودم رقابتهای لیگ برتر کشور صعود کردند.

رشت - ایرنا - تیمهای کبدی بانوان و آقایان گیلان توانستند مرحله اول مسابقات لیگ برتر کشور را با موفقیت پشت سر بگذارند و به مرحله دوم صعود کنند.
مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا بیان کرد: تیم کبدی مردان گیلان با تیم های محمدآباد گرگان، دولت آباد اصفهان و نماینده سیستان هم گروه بود و با توجه به انصراف نماینده سیستان ، با یک پیروزی و یک شکست از این مرحله صعود و راهی دور دوم لیگ برتر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سعید علیپور افزود: همچنین تیم کبدی بانوان گیلان با تیمهای البرز ، ایلام و قوچان همگروه بود که این تیم با یک پیروزی و دو شکست جواز حضور به مرحله دوم این رقابتها را تصاحب کرد.
وی اظهار کرد: تیم کبدی بانوان گیلان نماینده البرز را با نتیجه 66 بر 28 شکست داد ، برابر ایلام با نتیجه 26 به 48 و مقابل قوچان با نتیجه 35 به 46 متحمل شکست شد اما به عنوان تیم دوم گروه خود به مرحله دوم لیگ برتر راه یافت.
مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان یاداور شد : مربیگری تیم کبدی مردان گیلان بر عهده حداد رحیمی و مربیگری تیم کبدی بانوان نیز بر عهده الهام شاهین کمال بود.
خبرنگار: حسین مجرد**انتشار دهنده: بابایی
7285 /6030

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۸۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان

به گزارش خبرنگار مهر، طاهره عاشوریان ظهر دوشنبه در جلسه کمیته زن، خانواده و دفاع مقدس در استانداری گیلان با اشاره به برگزاری دومین کنگره هشت هزار شهید استان گیلان اظهار کرد: زنان در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس همواره نقش برجسته ای داشتند بنابراین الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان مهم و اساسی است.

وی با بیان اینکه بر مبنای تعریف نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش زن مسلمان ایرانی در معرفی الگوی جدید از «زن» تاریخ ساز است، افزود: انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، صحنه ظهور زنانی دانستند که اوج احساس، لطف و رحمت زنانه را با روح جهاد، شهادت و مقاومت عجین کرده و مردانه‌ترین میدان‌ها را با شجاعت و اخلاص و فداکاری خود فتح کردند.

مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان با اشاره به اهمیت جایگاه بانوان شهیده گیلانی بیان کرد: تمام تلاش مجموعه کمیته زن، خانواده و دفاع مقدس گیلان باید به گونه‌ای باشد که روحیه مقاوم و محکم بانوان، استقامت، ایستادگی، پایداری و ایثار زنان در راستای آرمان‌های نظام اسلامی ایران الگوسازی شود.

عاشوریان با اشاره به برگزاری موفق دومین جشنواره ملی رسانه‌ای بانوان حریم رسالت در گیلان و معرفی اولین بانوی شهیده رسانه کشور افزود: با پیگیری سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان، «شهیده طاهره حدادنژاد» به عنوان اولین بانوی شهیده رسانه و شهید سازمان بسیج رسانه کشور معرفی شده است که برنامه‌های متعددی در این باره در استان برگزار خواهد شد.

لزوم الگو سازی در حوزه زن و دفاع مقدس

«زهرا یعقوب نژاد» مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان نیز در این نشست با بیان اینکه زنان شهید و جانباز نماد ایثار، ازخودگذشتگی و مقاومت در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب هستند و درس عزت و آزادگی را به همگان آموختند، افزود: شایسته است تا پایان اردیبهشت برنامه‌ها و طرح‌ها در قالب کارگروه‌ها همراه با منابع تأمین اعتبار به این کمیته اعلام شود.

یعقوب نژاد با بیان اینکه در سال جاری دو یادواره شهدای زن در دو شهرستان برگزار می‌شود، افزود: شایسته است تا کتابی مختص شهدای زن استان نوشته و معرفی گردد.

وی با تاکید بر لزوم ارتباط همه اعضا کارگروه‌ها جهت هماهنگی برنامه‌ها افزود: طرح‌ها و ایده‌های مطروحه در جلسه برای دبیرخانه ارسال شود.

یعقوب نژاد تصریح کرد: هدف ما جریان سازی و الگو سازی در حوزه زن و دفاع مقدس است، تا زمان کنگره، سه کلید واژه زن، کودک، خانواده در سطح اهداف عالیه قرار بگیرد.

کد خبر 6098372

دیگر خبرها

  • لیگ یک؛ هر سه شانس صعود پیروز شدند
  • صعود استقلال خوزستان به لیگ برتر فوتبال جوانان 
  • گواهینامه موتورسواری برای بانوان صادر می‌شود؟/ تجهیز البسه فراجا به دوربین به روایت وزیر کشور
  • آخرین جزئیات گواهینامه موتورسیکلت بانوان از زبان وزیر کشور
  • صعود نوجوانان پرسپولیس جنوب یاسوج به لیگ برتر
  • قهرمانی لیگ برتر رویینگ بانوان سهم دانشگاه آزاد شد/ صدور جواز حضور رقابت‌های بین‌المللی روسیه
  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان
  • تیرانداز چینی رکورد تفنگ ۱۰ متر بانوان جهان را شکست
  • تیم نوظهور فوتسال ایران به لیگ برتر رسید
  • صعود رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر