Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@16:44:28 GMT

سه میدان نفتی در یک قدمی امضای قرارداد

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۱۸۸۲۱

سه میدان نفتی در یک قدمی امضای قرارداد

مدیربرنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران با بیان اینکه مشخص شده کدام شرکت از بین شرکت‌های پیشنهاد دهنده برای توسعه میادین نفتی آب تیمور،منصوری و چنگوله انتخاب می‌شوند، از احتمال امضای قرارداد این میدان‌ها تا قبل از سال ۱۳۹۷ خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، کریم زبیدی با بیان اینکه تکلیف لایه‌های نفتی پارس جنوبی و میادین آب‌تیمور، منصوری و چنگوله مشخص شده است، افزود: مطالعاتی که توسط شرکت‌های خارجی در مورد لایه‌های نفتی پارس جنوبی و میادین آب‌تیمور، منصوری و چنگوله ارائه شده در کمیته مشاورین مدیریت برنامه‌ریزی تلفیقی تعیین تکلیف شده‌اند و مشخص شده کدام شرکت از بین شرکت‌های پیشنهاد دهنده برای توسعه میادین نفتی انتخاب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مذاکرات با مرسک برای توسعه لایه‌های نفتی پارس جنوبی پیشرفت خوبی داشته است، اظهار کرد: برای توسعه این لایه‌ها دو شرکت دیگر که یکی از آنها  یک شرکت روسی بود، ابراز تمایل کردند اما مذاکره با مرسک پیشرفت بسیار خوبی داشته است.

مدیر برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران با بیان اینکه نام شرکت‌هایی که دارای توسعه میادین انتخاب شده‌اند، در آینده‌ای نزدیک اعلام خواهد شد، در مورد زمان امضای قرارداد توضیح داد: از آنجایی که مذاکرات حقوقی و مالی این میادین پیچیده نیست، امیدوارم قرارداد آنها قبل از سال آینده امضا شود.

بر اساس این گزارش، دو شرکت پرتامینا و لوک‌اویل نتایج مطالعه خود را برای توسعه میدان منصوری، سه شرکت پرتامینا، لوک‌اویل و مرسک نتایج مطالعه خود را برای میدان آب‌تیمور و سه شرکت DNO، گازپروم و PTTEP نتیجه مطالعه خود را برای میدان چنگوله ارائه کرده‌ بودند.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۸۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران در روستای منصوری + تصاویر

مدتی است در روستای منصوری از توابع شهرستان بجستان استان خراسان رضوی کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران کوچک برگزار می‌شود که شامل کلاس‌های آموزشی و توجیهی معنوی دختران کلاس سوم دبستان ابوذر منصوری همراه با قصه‌های قرآنی است.

این اقدام زیبا از لنز دوربین شهروند خبرنگار ما دور نماند و آن را به اشتراک گذاشت.

منبع: مرادی - خراسان رضوی

بیشتر بخوانید:

تصاویری از کلاس آموزش نماز و قرآن ویژه کودکان در مسجد روستای الیف

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • چشم‌انداز روشن توسعه همکاری ایران و آفریقا طی ۲ دهه آینده
  • کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان
  • انعقاد قرارداد برای حفر ۱۹ حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران در روستای منصوری + تصاویر
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • پالیتیکو: آمریکا آماده امضای قرارداد ۶ میلیارد دلاری تسلیحاتی برای اوکراین است
  • سیاست ارزی غلط دلیل احساس نشدن درآمدهای سرشار نفتی و رشد اقتصادی در زندگی مردم
  • توسعه کشور و مردمی سازی صنعت نفت و گاز بدون نیاز به مدیریت و بودجه دولت
  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان