Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-05-02@03:21:39 GMT

واتس اپ از رقبا عقب نمی ماند

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۱۹۶۵۲

گروه فناوری _ گزارشات به دست رسیده نشان می دهند که واتس اپ انجام تست هایی داخلی برای آوردن تماس های صوتی و تصویری گروهی به سرویس پیام رسان خود را استارت زده است. این ویژگی از مدت ها پیش در اپلیکیشن های مشابهی همانند فیسبوک وجود داشت و واتس اپ از آن بی بهره بود.

به گزارش بولتن نیوز وبه نقل از دیجیاتو ، اما به نظر می رسد که تیم توسعه دهنده این اپلیکیشن، با افزودن قابلیتی مشابه سعی دارد تا از رقیبانش عقب نماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمزمه های پیرامون اضافه شدن ویژگی تماس های گروهی به واتس اپ از طریق آخرین نسخه بتا این برنامه یعنی 2.17.70 به وجود آمد ولی حالا با توجه به اسکرین های شده انتشار یافته در وبلاگ واتس اپ، می توانیم از وجود آن مطمئن شویم.

چون در این اسکرین شات ها، آیکون های تماس های صوتی و تصویری درون گروه ها قابل دیدن هستند. فعلا تنها قابلیت انجام تماس صوتی و تصویری به صورت یک به یک را دارید. بد نیست بدانید هفته گذشته اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ بروزرسانی شد که به واسطه این آپدیت، کاربران می توانستند مکان هایی که هستند را به اشتراک بگذارند.

با این قابلیت که Called Live Location نام دارد، اپلیکیشن به صورت خودکار و زنده مکان هایی که در آن ها قدم می گذارید را به بقیه نشان می دهد. اینکه چه زمانی تماس های صوتی و تصویری گروهی به واتس اپ بیاید همچنان معلوم نیست و باید منتظر اطلاعات بیشتر بنامیم.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۹۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان حمایت از فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای منتشر شد

اردوان محمودیان در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: جشنواره فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای یکی از جشنواره‌های خلاق فیلم‌سازی است که هر سال از سوی حوزه هنری کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: فیلم ۱۰۰ هویت کامل یک فیلم مستقل را دارد و گروهی حرفه‌ای با طرح و ایده ابتدایی و موجز شروع به ساخت آن می‌کنند و این شکل از فیلم‌سازی در جهان امروز و فضایی مجازی با استقبال خوب مخاطبان نیز روبه رو است.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری درباره فراخوان منتشر شده حمایت از آثار ۱۰۰ ثانیه‌ای ادامه داد: حوزه هنری کشور به عنوان پیشگام در فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای و به منظور حمایت از ایده‌های فیلم‌سازان استان در این شیوه فیلم‌سازی فراخوان حمایت از آثار ۱۰۰ داستانی را برای فیلم‌سازان استان منتشر کرده است.

به گفته محمودیان خانواده ایرانی (بحران جمعیت_ فرزندآوری)، مادری مهم‌ترین شغل (نقش زن در خانواده و اجتماع)، نقش پدر و مادر در تربیت فرزندان، تفاوت جهان اعضای خانواده آسیب خانواده جزیره‌ایی، بحران نظام ارزشی نوجوانان و جوانان نسل جدید، زندگی در عصر دیجیتال از جمله موضوعاتی پیشنهادی برای تولید آثار ۱۰۰ ثانیه‌ای است.

وی خاطرنشان کرد: فیلم‌سازان چهارمحال و بختیاری می‌توانند فیلمنامه‌های خود را تا تاریخ ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ به واحد هنرهای تصویری حوزه هنری ارسال نمایند.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این فراخوان می‌توانند با شماره ۰۹۱۹۹۵۱۵۳۲۰ تماس حاصل نمایند.

کد خبر 6094034

دیگر خبرها

  • هیچ حادثه منجر به فوت در سطح استان گزارش نشده است
  • ایموجی صوتی؛ قابلیت بسیار عجیب نرم‌افزار تماس اندروید/ فیلم
  • ایموجی صوتی؛ قابلیت بسیار عجیب نرم‌افزار تماس اندروید
  • فراخوان حمایت از فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای منتشر شد
  • پرسپولیس و استقلال در گردنه قهرمانی | انگیزه‌های انتقامی رقبا
  • روز سرنوشت‌ساز؛ استقلال و پرسپولیس مقابل سرسخت‌ترین رقبا
  • پروانه با الگوی منحصر به فرد را پیدا کنید (معمای تصویری)
  • (ویدیو) امکان تماس تصویری بدون نیاز به اینترنت در ایران!
  • استقبال متفاوت و جذاب تیم شمس آذر از بازی با پیکان
  • آنچه که باید در مورد ویژگی‌های جدید واتس‌اپ بدانید