Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@00:01:39 GMT

خراسان رضوی نیازمند تغییر است

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۱۹۷۶۲

خراسان رضوی نیازمند تغییر است

رئیس انجمن اسلامی معلمان خراسان رضوی گفت: در استان نیاز است که تغییراتی انجام شود.

محمدعلی گندمی در گفت‌و‌گو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به مطالباتی که در خراسان رضوی و استان‌های دیگر وجود دارد، دولت تصمیم بر اعمال تغییرات گرفته است، مقداری از این تغییرات انجام شده و مقداری دیگر نیز در دست بررسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

وی افزود: در استان خراسان رضوی با توجه به مسائل و مشکلاتی که وجود دارد، تقریبا برای تغییر توافق وجود دارد البته افرادی نیز خواستار ابقاء استاندار هستند. 

این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه برخی از گزینه‌‌ها توسط شورای هماهنگی اصلاحات به وزارت کشور اعلام شده است، عنوان کرد: ظاهرا گزینه‌ها در دستور کار جدی هیأت دولت قرار نگرفته است، البته این نظر شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان خراسان بوده و اکثریت اعضا به این گزینه‌ها رأی داده‌اند.

گندمی با اشاره به اینکه گزینه‌های دیگری نیز در دستور کار قرار دارد که هنوز در شورای هماهنگی مطرح نشده است، تصریح کرد: برخی از اعضاء شورای هماهنگی تقاضا دارند که این گزینه‌ها در دستور کار قرار گیرند و معرفی شوند. 

رئیس انجمن اسلامی معلمان خراسان رضوی با اشاره به سه گزینه‌ای که قبلا به صورت کتبی به آقای روحانی، جهانگیری و وزیر کشور اعلام شده است، گفت: آقای مهرعلیزاده که معاون رئیس‌جمهور و استاندار خراسان بودند، در شورای هماهنگی رأی بسیار بالایی کسب کردند. آقای مهندس امینی و آقای پژوهش نیز از گزینه‌های مطرح‌شده هستند که قبلا مسئولیت‌هایی در استان داشتند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در خصوص علت تأخیر در معرفی استاندار، عنوان کرد: تعجیلی برای این امر در استان وجود ندارد و ترجیح داده‌ می‌شود مبنا این باشد که استاندار جامعیت بیشتری داشته باشد، تا بتواند مشکلات استان را حل و از تمام ظرفیت‌های موجود در استان استفاده کند و دیدگاهی توسعه‌گرا داشته باشد. نگاه سیاسی استاندار در مرحله بعدی قرار دارد.

وی افزود: دولت مصمم به تغییر در بسیاری از استان‌ها از جمله خراسان است. احتمالا ظرف یکی دو هفته آینده این مسائل حل خواهد شد و تغییرات لازم در استان نیز انجام خواهد شد. خراسان جزء اولویت‌های تغییر در آغاز بوده، اما تاکنون این امر انجام نشده است. 

گندمی با بیان اینکه احتمال ابقاء استاندار در آخرین لحظات است، تصریح کرد: این نظر ممکن است، اما جدی نیست. ابقاء آقای رشیدیان نمی‌تواند خیلی از مسائل و مشکلات استان را حل کند. در استان نیاز است تا تغییراتی انجام شود. خود ایشان عنوان کردند که هر چه در توان داشتند را انجام دادند، اما این امر چندان در استان مفید نبود با این حال ایشان نکات مثبتی هم داشتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۹۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار ۴ هزار میلیاردی برای طرح‌های آبرسانی خراسان شمالی

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی از اعتبار ۴ هزار میلیاردی برای طرح‌های آبرسانی خراسان شمالی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسفراین٬ مهدی رشیدی در آیین نکوداشت شوراهای اسلامی شهر و روستا استان خراسان شمالی به تشریح عملکرد دولت پرداخت و اظهار داشت: با توجه به اینکه اوایل کار دولت،  خشکسالی در استان مشهود بود و اقدامات انجام شده  در گذشته کافی نبود اولویت‌های استان پیش از سفر هیات دولت در نظر گرفته شد. 

وی افزود: با تاکید استاندار تامین آب استان در اولویت قرار گرفت نقاط ضعف و قوت احصاء و با برگزاری 1100 ساعت کار کارشناسی پروژه‌های نیمه تمام و بالای 50 درصد مشخص شد. 

رشیدی به پروژه‌هایی اجرایی در حوزه صرفه‌جویی و تامین آب استان اشاره داشت و گفت: طرح انتقال آب‌رسانی، با پیگیری مسئولان ارشد استان در سفر رئیس جمهور به استان مصوب شد اما برای اجرا با مشکلات عدیده‌ای مواجه بود تا اینکه با پیگیری‌های مستمر استاندار خراسان شمالی  اواخر سال گذشته، مجوز ماده 23 آن اخذ شد و اکنون برای اجرا در ردیف های بودجه سال 1403 برای آن 4 هزار میلیارد تومان اعتبار پیشنهاد شده است. 

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی همچنین از مرمت و احداث و آسفالت بیش از 700 کیلومتر راه روستایی و 850 هزار متر مربع آسفالت معابر روستاها و 830 هزار متر مربع آسفالت معابر شهری  خبر داد.

انتهای پیام/311/.

دیگر خبرها

  • الحاق ۴۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت به ناوگان فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی
  • 3 گزینه اوسمار برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس
  • سه گزینه برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس در قائم‌شهر
  • ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • لیکرز به دنبال تغییر سرمربی
  • تاکید استاندار بر تشکیل شورای عشایر چهارمحال و بختیاری
  • رفتار زائران ایرانی در حج باید الگو باشد
  • دعوت از گروه‌های جهادی خراسان رضوی برای مشارکت بیشتر در طرح تحول روستایی
  • سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در ایران انجام می‌شود
  • اعتبار ۴ هزار میلیاردی برای طرح‌های آبرسانی خراسان شمالی