Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-28@09:07:15 GMT

۱۳ آبان منحصر به جمعیت دانش آموزی نشود

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۸۱۴۷۲

۱۳ آبان منحصر به جمعیت دانش آموزی نشود

به گزارش امتداد نیوز، نصرت الله لطفی صبح امروز در ادامه سفر یک روزه خود به استان یزد در جمع مدیران این استان با تاکید بر اینکه حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران به فرموده امام راحل از واجبات است، اظهار داشت: ضروری است از مشارکت مردم به ویژه جوانان در برگزاری مناسبت‌های ملی مذهبی استفاده شود زیرا همین مناسبت‌ها موتور محرکه انقلاب اسلامی هستند و انقلاب را پویا نگاه می‌دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از یزد به عنوان استان‌های شاخص کشور در بحث برگزاری بزرگداشت مناسبت‌های ملی و مذهبی یاد کرد و افزود: تبیین کارآمدی‌های نظام برخواسته از انقلاب اسلامی برای مردم جهان و نسل سوم و چهارم انقلاب، اولویت اجرایی شورای هماهنگی در مراسم های ملی و مذهبی است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور هماهنگی با استان‌های مختلف در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مناسبت‌ها را از اهداف سفرهای استانی خود مطرح کرد و بیان داشت: عزم جدی در کشور برای این زمینه وجود دارد برگزاری جلسه هماهنگی بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی با حضور سه قوه نشان از این عزم جدی دارد.

لطفی با بیان اینکه استان‌ها باید برنامه‌های تدوین شده در سطح کشوری را ملاک برنامه‌ریزی مراسم‌های خود قرار دهند، گفت: مسئولان و دست‌اندرکاران نظام اسلامی در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی فارغ از بیان دستاوردهای عمرانی و اقتصادی به بیان دستاوردهای عظیمی همچون استقلال، آزادی و اثرگذاری ایران در منطقه بپردازند.

وی همچنین بر لزوم استفاده از تمام ظرفیت‌های فرهنگی، هنری و اجرایی در این مناسبت‌ها تاکید کرد و افزود: توجه ویژه به برگزاری مناسبت‌های موثر در شتاب روند پیروزی انقلاب اسلامی ضروری است و توجه به مناسبت‌های موثر، نقش مهمی در ترویج فرهنگ استکبار ستیزی ایفا می‌کند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به ضرورت بزرگداشت ۱۳ آبان به عنوان روز ملی استکبار ستیزی، تاکید کرد: روز ملی استکبار ستیزی مربوط به قشر خاصی نیست و تمام مردم جامعه و کشور باید با حضور پرشور خود در ۱۳ آبان بار دیگر روحیه استکبارستیزی خود را برای جهانیان به نمایش بگذارند.

true برچسب ها : شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان يزد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نصرت الله لطفی یزد true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۱۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانی جمعیت نجات دهنده کشور از آینده هولناک کهنسالی است

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام «سید ابوالفضل حسینی» در خطبه های نماز جمعه امروز مصلای شهدای خوشنام شهر آق قلا، اظهار کرد: یکی از مؤلفه های قدرت یک کشور نیروی انسانی جوان، پر انرژی و اثرگذار است، کاهش جمعیت جوان، باعث کاهش نیروی مولد و خلاق جامعه است و برای جوانی جمعیت باید برنامه ریزی کرد.
 
به گفته وی؛ یکی از متغیرهایی که در بهداشت روانی می تواند نقش سازنده و مؤثر داشته باشد رفتارهای مذهبی از جمله کارکردهای مذهب در بهداشت روانی و پروراندن رویکردی پیشگیرانه نسبت به آسیب ها است.
 
امام جمعه اهل تشیع شهر آق قلا با عنوان اینکه شهید مطهری، نه یک فرد؛ بلکه یک مکتب، یک گفتمان و یک جریان بود، تصریح کرد: این شهید بزرگوار می ‌توانست و می ‌تواند برای خواص و نخبگان فکری جبهه انقلاب، یک الگو و اسوه باشد و امام راحل عظیم‌ الشأن (ره) و رهبر حکیم انقلاب، یکی از اصلی‌ ترین‌ترین ویژگی‌های شخصیتی شهید مطهری را «بصیرت» دانسته‌ اند.
 
وی افزود: معلمان قشر بسیار زحمتکش و شریفی هستند؛ اما باید توجه داشته باشیم که معلمی فقط به تدریس مباحث تخصصی در مقاطع مختلف تحصیلی نیست؛ بلکه معلم علاوه بر آموزش دروس تخصصی باید در ارتقای سلامت روحی و روانی متعلّمین خود یعنی جامعه تلاش کند چرا که معلمی در حقیقت شغل انبیا است.
 
حجت الاسلام حسینی با اشاره به دیدار کارگران با رهبر معظم انقلاب به مناسبت هفته کار و کارگر، اظهار کرد: معظم له درباره تأمین امنیت شغلی و معیشتی این قشر زحمتکش جامعه تأکید زیادی کردند.
 
وی ادمه داد: در تمام مصاحبه‌ها و سخنرانی ها، مهم‌ترین بحثی که بر آن تأکید می‌شود، امنیت شغلی نیروی کار است و کارگران با بحث امنیت شغلی دست و پنجه نرم می‌ کنند.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی خوزستان
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • بازگشت به تحصیل ۶۰ هزار تارک تحصیل در کشور
  • روایتگری پیشمرگان مسلمان، اسناد ناطق روایت آزادسازی سنندج است
  • جوانی جمعیت نجات دهنده کشور از آینده هولناک کهنسالی است
  • جانمایی زمین برای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در نیشابور
  • پیشگامی پلیس در استفاده ازظرفیت دانش‌آموزان درگسترش قانون‌
  • برگزاری همایش ائمه جماعات استان قم
  • پلیس؛ پیشگام بهره‌مندی از ظرفیت دانش‌آموزان در گسترش قانون‌مداری
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان