Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

    معاون فنی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: برای نخستین بار در کشور کارشناسان این اداره کل موفق به افزایش کاربری سامانه شناسایی هوشمند شناورها (آ آی اس) شدند.

مسعود قاسمیان روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پیش از این سامانه شناسایی هوشمند شناور تنها توسط نمایشگر مرکزی قابل رویت و رصد بود که با اقدام صورت گرفته دیدن و رصد شناورها روی همه نمایشگرهای متصل به شبکه امکان پذیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: افزایش توان مدیریتی، قابل تعمیم شدن سامانه شناسایی هوشمند شناورها به سایر تجهیزات تحت شبکه، کاهش تصادفات و افزایش ایمنی دریانوردی، قابلیت اجرا در تمامی بنادر کشور، اجرای صددرصدی طرح توسط متخصصان داخلی (اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر) از مزیت های مهم اقدام صورت گرفته برای افزایش کاربری شامانه شناسایی هوشمند شناورهاست.

قاسمیان ادامه داد:افزایش سرعت کار سامانه شناسایی هوشمند شناورها از دیگر مزیت های به روز رسانی این سامانه به شمار می رود.

وی گفت: این سامانه که توسعه و به روز رسانی شده اکنون در بندر بوشهر و سایر بندرهای تابعه در استان نصب و راه اندازی شده است.

قاسمیان یادآور شد: قیمت تقریبی این نرم افزار 800 میلیون ریال است که با اجرای این پروژه توسط کارشناسان اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از هزینه بسیار بالا صرفه جویی و با توجه به تعداد کاربران بیش از هشت میلیارد ریال صرفه جویی شد.

وی یادآور شد: برای گسترش مانیتورینگ سامانه شناسایی هوشمند شناورها و بهره وری و انتقال دانش به کل بنادر کشور، کتابچه ای نیز توسط اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تهیه شده است که در اختیار اداره های کل بنادر و دریانوردی کشور قرار می گیرد.

 

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۰۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار مشخصات بیش از ۸۵۰ قلم کالای مسروقه در سامانه نما

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حکمت الله شجاعی گفت: مشخصات بیش از ۸۵۰ قلم کالای مسروقه کشف شده استان برای شناسایی توسط مالباختگان در سامانه نما منتشر شد. این کالاها در سامانه نمای پلیس آگاهی برای اطلاع مالباختگان به نمایش گذاشته شده است.

وی افزود: بیش از ۱۰۰ درخواست جدید مالباختگان به پلیس آگاهی البرز برای شناسایی اموال مسروقه ارجاع شده است. مالباختگان تا پیش از راه اندازی سامانه نما برای شناسایی اموال مسروقه خود به پلیس آگاهی مراجعه می‌کردند که فعالیت این سامانه علاوه بر عدم مراجعه به مقر پلیس، دسترسی سریع به اطلاعات اموال کشف شده را آسان کرده است.

سرهنگ شجاعی بیان کرد: در این سامانه قسمتی از شماره سریال اموال مکشوفه با عکس کالای کشف شده بارگذاری شده و مالباختگان می‌توانند برای ورود به سامانه نما کد ملی خود را وارد کرده و پس از انتخاب استان مورد نظر سریال کالای سرقت شده را وارد کنند تا اصالت کالا مشخص شود.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز عنوان کرد: مالباختگان شماره سریال اموال به سرقت رفته خود را به این سامانه اعلام کنند تا به محض کشف آنها، اطلاع رسانی سریع انجام شود.

کد خبر 6089960

دیگر خبرها

  • کوبا مشتری کشتی‌های ایرانی شد
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • سامانه بارشی وارد بوشهر می‌شود/افزایش پوشش ابر و بارش پراکنده
  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی
  • انتشار مشخصات بیش از ۸۵۰ قلم کالای مسروقه در سامانه نما
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکان سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکین سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • صرفه جویی ۸۰۰ هزار متر مکعب آب با انجام اقدامات حفاظتی در بافق و بهاباد 
  • صرفه جویی آب در شهرستان بافق و بهاباد
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد