Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-28@08:20:05 GMT

برترین شرکتِ حوزه گردشگری ایران معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۲۰۳۹۵

سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایران برترین شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری ایران را معرفی کرد. --------------- رپرتاژ آگهی --------------------

بلیط هواپیما ، رزرو هتل و تورهای مسافرتی از مهمترین خدماتی است که در حوزۀ گردشگری به مسافران ارائه می شود. سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایران به عنوان متولی گردشگری در ایران، در مهرماه 1396 شرکت برتر حوزه گردشگری در ایران را معرفی نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شرکت خدمات مسافرتی الی گشت که بارها و بارها عناوین مشابه را از فستیوال ها و ارگان های مختلف کشور دریافت کرده است، این بار نیز موفق به دریافت لوح برگزیده برتر ملی گردید.
نگاهی اجمالی به تاریخچۀ 17 ساله ی الی گشت در صنعت گردشگری ایران نشان می دهد که این شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری در بسیاری از نوآوری های این صنعت در ایران نقش محوری و کلیدی داشته است. در سال 1390 برای اولین بار الی گشت بر روی وب سایت خود امکان خرید آنلاین و آنی بلیط هواپیما را در ایران ارائه کرد که در آن زمان اتفاقی بسیار نو و جدید در گردشگری کشور محسوب می شد که همین پیشگام بودن الی گشت، مسیر را برای سایرین هموار نمود. ارائه خدماتی همچون رزرو بیش از 200 هزار هتل و خرید بلیط هواپیما بیش از 900 ایرلاین در سراسر دنیا به صورت آنلاین و ریالی، امری دست نیافتنی در آن زمان را امکان پذیر کرد. امروز همه ایرانیان می توانند در کسری از ثانیه به مقصد فرودگاه دلخواهشان در هر نقطه ای از جهان با تنوع بیش از 900 ایرلاین بلیط هواپیما تهیه کنند و در صورت دلخواه، هتل مورد نظرشان را از میان 400 هزار هتل پس از مقایسه،  بررسی و مشاهده اطلاعات کامل انتخاب و رزرو کنند و واچر قطعی هتل را بلافاصله دریافت کنند.
بنابراین پربیراه نیست که الی گشت را به عنوان بزرگترین آژانس مسافرتی ایران، پیشگام و پیش قراول نوآوری و توسعه در ارائه خدمات باکیفیت و مدرن نیز بدانیم. خدماتی که در زمانی کوتاه با بهترین کیفیت و همراه با پشتیبانی 24 ساعته اش، اگر بی نظیر به حساب نیاید، حتماً برای مشتری ایرانی کم نظیر است.
هر چند ظهور اینترنت دسترسی را به خدمات مسافرتی سرعت بخشید، اما باعث گردید بسیاری از مجموعه های فاقد مجوز و زیرپله ای و یا کوچک که توانایی ارائه خدمات جامع و همه جانبه را ندارند، به بازار خدمات گردشگری وارد شوند و متاسفانه بسیاری از مشتریان را با مشکلات پیگیری و حتی امنیت سفر در کشورهای خارجی روبرو سازد.
الی گشت با بیش از 17 ساله سابقه و با بهره مندی از بیش از 200 نفر نیروی متخصص در داخل و خارج از ایران، از ابتدای سفر تا انتهای سفر همراه و یاور گردشگران می باشد. مجموع عوامل اشاره شده منجر شد تا سازمان میراث فرهنگی نیز بر کیفیت و اصالتِ الی گشت صحّه گذارد و این بار از الی گشت به عنوان شرکت برتر ملی در صنعت گردشگری یاد کند.

منبع: ايتنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۰۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، برترین‌های هنر انقلاب اسلامی در استان خوزستان ویژه سال ۱۴۰۲ در آئینی با حضور خانواده شهدا، مسئولان و فعالان عرصه فرهنگ و هنر معرفی شدند.

از سوی هیأت داوران متشکل از مسئولان و کارشناسانی خبره، برترین‌های هنر انقلاب در خوزستان در سال ۱۴۰۲ و همچنین چهره و هسته سال این عرصه انتخاب شدند.

در این مراسم «حجت الاسلام آرش نیک نژاد» هنرمند نقاش خوزستانی و مبدع سبک تداعی به عنوان چهره هنر انقلاب اسلامی خوزستان انتخاب و معرفی شد.

همچنین «علی اکبر فلاحیان» سرپرست گروه سرود زهرائیون به عنوان هسته برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد.

در بخش ادبیات پایداری هنرمند نویسنده» علی هاجری»، «حسین گلچین» و «بهنام کاوه» در رشته نمایش، «علی زارعی رضایی» در رشته شعر و در هنرهای تصویری «اُمید مدحج» و «سید مهدی ابطحی» در بخش دفاع مقدس و مصطفی محسنی برنده جایزه ویژه وعده صادق در بخش گرافیک؛ به عنوان شایسته‌های تقدیر هنر انقلاب استان خوزستان معرفی شدند.

پخش مستند به» رنگ جاودانگی» که گزارشی از برخی فعالیت‌های هنری شاخص استان خوزستان به شمار می‌آمد، سخنرانی علیرضا سمیعی پژوهشگر هنر انقلاب اسلامی، شعر خوانی حجت الله کفشیری، اجرای سرود حیدر علی حزباوی با موضوع وعده صادق و تجلیل از تعدادی از خانواده‌های معزز شهدا و همچنین خانواده مرحوم حاج احمد یلالی به عنوان پیشکسوت ادبیات پایداری آبادان و خرمشهر از دیگر بخش‌های این آئین بود.

کد خبر 6090505

دیگر خبرها

  • چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان
  • راهبرد جامع بیمه ایران برای سال ۱۴۰۳؛ تمرکز بر دیجیتالیزه کردن و نوآوری در بیمه‌های زندگی
  • ارائه ۵ محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • معرفی بهترین مرکز کاشت ابروی طبیعی در تهران
  • ارائه خدمات «مشاوره‌ای – آموزشی»، آنلاین و حضوری مرکز روانشناختی «جهت» برای عموم
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • ظرفیت‌های ملی برای ارائه خدمت به عشایر تنگستان استفاده شود
  • چالش‌های موجود در ارائه خدمات به زنان سرپرست خانوار
  • معرفی اداره کل راه آهن تهران به عنوان دستگاه برتر