Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - مدیرکل امور فنی مستمری های سازمان تامین اجتماعی گفت: براساس تبصره پنج قانون سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، کارکنان رسمی و پیمانی این سازمان با سنوات ارفاقی بازنشسته می شوند.

سیدمحمدعلی جنانی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: پذیرش سنوات ارفاقی برای کارکنان سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور طبق تبصره پنج قانون تشکیل این سازمان است که براساس آن برای کارکنان این سازمان باید در زمان بازنشستگی، احتساب سنوات ارفاقی در نظر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه همچنین کارکنان این سازمان دادنامه ای برای این موضوع دارند، اظهار داشت: پذیرش سنوات ارفاقی براساس قانون باید انجام شود، البته مشمولان این تبصره فقط مستخدمان رسمی و پیمانی هستند و دیگر کارکنان از این قانون نمی توانند استفاده کنند.
جنانی ادامه داد: در این سنوات ارفاقی برای هر 5 سال خدمت در بخش دولتی در آموزش و پرورش استثنایی، یک سال سنوات اضافه می شود به این منظور که هر کارمندی که مدت 5 سال در این سازمان فعالیت داشته برایش 6 سال محاسبه می شود.
وی با بیان اینکه کارکنان سازمان آموزش و پرورش استثنایی که از تاریخ نهم بهمن ماه 1369 به بعد در این سازمان استخدام شده اند، می توانند از این قانون بهره مند شوند، ادامه داد: به لحاظ تعهدات بلندمدت سازمان تامین اجتماعی پنج سال فعالیت آنها را 6 سال محاسبه می کند.
مدیرکل امور فنی مستمری های سازمان تامین اجتماعی افزود: برای استفاده کارکنان رسمی و پیمانی سازمان آموزش و پرورش استثنایی از این قانون باید سازمان مربوطه برای بازنشستگی کارکنانش اعلام رضایت کند و فرد موردنظر را به شعب تامین اجتماعی معرفی کند.
جنانی اضافه کرد: همچنین سازمان تامین اجتماعی، مدارک، مستندات، سنوات ارفاقی و احکام آن فرد برای بازنشستگی را مورد بررسی قرار می دهد و وصول حق بیمه بابت کسورات را انجام می دهد. وی خاطرنشان کرد: این افراد براساس ماده 76 قانون سازمان تامین اجتماعی بازنشسته می شوند و
بازنشستگی آنها براساس مقررات عام قانون تامین اجتماعی است.
به گزارش ایرنا، سازمان تامین اجتماعی 42 میلیون بیمه شده دارد که حدود سه میلیون نفر از آنها مستمری بگیر و بازنشسته هستند و این سازمان 18 نوع خدمت به تمامی افراد تحت پوشش خود ارائه می دهد.
اجتمام ** 7268 ** 1418
خبرنگار: مهناز بیرانوند ** ناشر: مریم برزآبادی
*آگاهی از آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان در کانال تلگرام گروه اجتماعی ایرنا:
@irnaej
https://t.me/irnaej

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۰۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در ۱۴۰۳ کی اعمال می‌شود؟

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت و پرداخت معوقه فروردین نیز در خرداد انجام می‌شود.

میرهاشم موسوی افزود: حقوق فروردین بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان مطابق روال هر ماه از ۲۰ فروردین آغاز شده و پیش‌بینی این است که با برنامه‌ریزی انجام شده، افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت اعمال شود همچنین تلاش می‌کنیم معوقه فروردین را نیز در خرداد به حساب بازنشستگان واریز کنیم.

بنا به این گزارش، براساس قانون میزان افزایش سالانه مستمری بازنشستگان تأمین‌اجتماعی در سطح حداقل و سایر سطوح، پس از تصویب و ابلاغ هیات‌وزیران اجرا می‌شود.

منبع: ایرنا

tags # بازنشستگان سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه
  • خبر جدید سازمان تامین اجتماعی درباره افزایش مستمری بازنشستگان/ حقوق‌ها قرار است چه تغییری کند؟
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • نمایش دستاوردهای خودکفایی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در سنندج
  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • تاکید استاندار بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی
  • به کارکنان وظیفه تیپ ۵۵ هوابرد گواهینامه مهارت آموزی اعطا شد
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در ۱۴۰۳ کی اعمال می‌شود؟