Web Analytics Made Easy - Statcounter

واحدهای برتر دانشگاه آزاد اسلامی در امر اطلاع‌رسانی و در روند تجلیل‌های ماهانه (مهر) معرفی شدند.

به گزارش آنا، مدیر عامل خبرگزاری آنا در راستای تجلیل ماهیانه از واحدهای برتر دانشگاهی در امر اطلاع‌رسانی اخبار و انعکاس فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی از سه واحد برتر این دانشگاه در ماه مهر قدردانی کرد.

دکتر یاسر احمدوند در نامه‌ای به سه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، دامغان و اصفهان از مدیران روابط عمومی این واحدهای دانشگاهی و نمایندگان خبری خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی (آنا) قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نامه‌های جداگانه مدیرعامل خبرگزاری آنا خطاب به روسای واحد مربوط آمده است: پیرو تصمیم خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی آنا مبنی بر تشویق و تجلیل ماهانه از واحدهای برتر دانشگاه در عرصه اطلاع رسانی و فعالیت‌های رسانه‌ای از نماینده آنا و روابط عمومی آن واحد به پاس اهتمام در تعامل و همدلی با این خبرگزاری و تلاش موثر در اطلاع رسانی و ارسال بموقع اخبار و گزارش‌های فعالیت واحد دانشگاهی‌ در مهر 96 و رعایت شاخص‌های تعیین شده خبرگزاری به عنوان روابط عمومی و رابط خبری برتر تجلیل و قدردانی می‌شود.

به گزارش آنا، در این نامه‌ها، فاتح علی عیدی مدیر کل روابط عمومی واحد تبریز، سیدرضا جزء‌مومنی مدیر روابط عمومی واحد دامغان و امیر اشرافی مدیر کل روابط عمومی واحد اصفهان (خوراسگان) به عنوان نفرات برگزیده و برتر خبرگزاری آنا در ماه مهر معرفی شدند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۱۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در مسابقات قهرمانی کارکنان و استادان منطقه دو شمال‌غرب کشور با اقتدار به مقام قهرمانی رسید.

در این دوره از مسابقات، تیم‌های واحد‌های دانشگاهی تبریز، ارومیه، میانه و بناب به صورت دوره‌ای به مدت سه روز باهم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در هر سه بازی خود توانست با نتایج دو بر صفر و بدون باخت حریفان خود را شکست داده و به مقام قهرمانی برسد.

تیم‌های واحد تبریز و واحد ارومیه نیز به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی میانه با کسب عنوان قهرمانی به مسابقات کشوری که از تاریخ ۲۹ اردیبهشت‌‌ماه در واحد اراک برگزار می‌شود، اعزام می‌شود.

مسابقات والیبال کارکنان و استادان منطقه دو دانشگاه آزاد اسلامی به همت اداره‌کل تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار شد.

سیروس منصوری، سیامک وفاییان، علی صدری، سهیل قندچی، سعید اکبری، رضا غیابی و ابراهیم مسیبی بازیکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه را تشکیل می‌دادند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • تلاش برای ایجاد، احیاء، انسجام‌بخشی و توانمندسازی واحدهای روابط عمومی بخش خصوصی
  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند