Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر حج و زیارت استان فارس با اشاره به پیش‌ ثبت‌نام ۷۳ هزار نفر برای پیاده‌روی اربعین حسینی گفت: این آمار شامل زائران استان فارس و بوشهر می‌شود.

علیرضا زینلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با اشاره به اینکه ثبت‌نام و صدور روادید زائران استان بوشهر نیز از طریق استان فارس انجام می‌شود، اظهار داشت: تاکنون 73هزار نفر در استان فارس برای پیاده‌روی اربعین حسینی ثبت‌نام کردند که از این تعداد 54 هزار نفر از استان فارس و 19 هزار نفر از استان بوشهر بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه استان فارس پس از تهران بیشترین تعداد ثبت نامی را تاکنون داشته است،گفت: تاکنون 22 هزار روادید در استان فارس صادر شده که شامل روادید زائران بوشهر و فارس بوده است.

زینلی بیان کرد: روادیدهای زائران به صورت انفرادی صادر می‌شود، از علاقه‌مندان تقاضا می‌شود تا برای دریافت روادید دو قطعه عکس به همراه گذرنامه با داشتن حداقل 6 ماه اعتبار را به دفاتر مجاز زیارتی که آدرس آنان در سایت fars.haj.ir موجود است مراجعه کنند.

مدیر حج و زیارت استان فارس افزود: ثبت‌نام مردم تنها از طریق 140 دفتر مجاز زیارتی که توسط حج و زیارت اعلام شده است، انجام می‌شود و نیاز به مراجعه مردمی به کنسولگری نیست.

زینلی با هشدار به متقاضیان پیاده‌روی اربعین بیان کرد: افرادی هستند که از احساسات پاک مردم سوء استفاده کرده و با گرفتن هزینه گزاف اقدام به صدور ویزای جعلی می‌کنند، متقاضیان برای ثبت نام حتما به دفاتر مجاز زیارتی مراجعه کنند.

انتهای پیام/

R41382/P1336/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۱۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است

به گزارش خبرنگار مهر، سید مجید میراحمدی افزود: ستاد مرکزی اربعین و بانک مرکزی ارز مسافرتی برای زائران اربعین به صورت دینار مانند سال گذشته پیش بینی کرده است.

وی ادامه داد: نماینده بانک مرکزی نیز برای تأمین ارز موافقت خود را اعلام کرد و قطعاً میزان ارز زائرین اربعین حداقل برابر با میزان سال گذشته خواهد بود و اگر لازم باشد افزایش پیدا می‌کند.

احمدی گفت: موافقت اولیه برای تأمین ارز موکب‌ها با بانک مرکزی صورت گرفته و در آینده جزئیات آن مشخص می‌شود.

کد خبر 6098195

دیگر خبرها

  • ارز مسافرتی برای زائران اربعین پیش بینی شده است
  • ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شده است
  • استان بوشهر از مزیت‌های اقتصاد دریایی بهره‌مند می‌شود
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد
  • استان بوشهر نماد مقاومت در حوزه خلیج‌ فارس است
  • توافق ایران و عربستان در زمینه تسهیل صدور روادید تجاری
  • امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان در بانجول دیدار کردند: تسهیل صدور روادید تجاری و برقراری پرواز مستقیم
  • توافق ایران و عربستان در زمینه تسهیل صدور روادید تجاری و برقراری پرواز مستقیم بین دوکشور
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار لغو روادید دانشجویان معترض شد