Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در راستاي حمايت از شبکه‌هاي اجتماعي داخلي، به شکل چراغ خاموش در پيام‌رسان جذاب «آي‌گپ» ايراني عضويت پيدا کرد. به گزارش خبرنگار فناوري اطلاعات و ارتباطات باشگاه خبرنگاران پويا؛ محمدجواد آذري جهرمي هم‌زمان با شروع فعاليتش در وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات تصميم به فعاليت در شبکه‌هاي اجتماعي بومي و به نوعي حمايت از آنها گرفت و بنا بر همين موضوع، شبکه‌هايي داخلي پيشنهاد حضور به وي دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به همين منظور فعاليت وزير ارتباطات در شبکه‌هاي اجتماعي داخلي همچون سروش، بيسفون، کلوب و تبيان پررنگ و صفحات رسمي او يکي پس از ديگري فعال شد.
امروز هم به صورت اتفاقي در حال گشت‌وگذار در بين شبکه‌ها و کانالهاي داخلي بوديم که با جستجوي نام وزير ارتباطات در پيام‌رسان «آي‌گپ» متوجه حضور او در اين شبکه داخلي و اتفاقا بروزرساني‌هاي پيوسته پست‌هايش از 27 شهريور سال جاري شديم.
پيش از اين خبرگزاري تسنيم در گفت‌وگويي با مدير تيم توسعه دهنده اين پيام‌رسان، با عنوان «آي‌گپ پيام‌رسان ايراني «تلگرام» را به چالش کشيد» از ويژگي‌هاي اين پيام‌رسان بومي گفت.
مسئول راهبري اين تيم حتي در آن مصاحبه با تسنيم، وعده اين را داد که اگر کسي بتواند رمزنگاري آي‌گپ را بشکند، همانند مسئولان تلگرام به او جايزه بدهد.
در حال حاضر نسخه‌هاي اندرويد، IOS، وب و دسکتاپ آي‌گپ منتشر شده و در اختيار عموم قرار گرفته است؛ اين پيام‌‌رسان به کاربران خود اين امکان را مي‌دهد تا با يکديگر به تبادل پيامهاي متني، عکس، ويدئو و موسيقي بپردازند.
محمد رسول کاظمي؛ مدير شرکت روي خط مديا ضمن ابراز خرسنديي از حضور وزير ارتباطات در اين پيام‌رسان بومي، چند پيشنهاد به شرح زير به وي داده است:
1. در اين پيام‌رسان براي کاربري خود نام کاربري در نظر گرفته و در کانل خود يا قسمت توضيحات يا در پستي مجزا آن را به همگان ارائه دهند تا ساير کاربران نيز بتوانند در پيام خصوصي نظرات و پيشنهادات يا مشکلات خود را با ايشان مطرح کنند .
2. در صورت امکان پيام‌رسان‌هاي داخلي که آي‌گپ يکي از آنهاست و سرورهاي آن نيز در داخل کشور است، فعلا در ليست سايت‌هايي که ترافيک کاربران آنها نيم بها محاسبه مي‌شود قرار ندارند و اين موضوع خواستگاه ما براي داشتن يک مزيت رقابتي نسبت به پيام‌رسان‌هاي بيگانه است که اميدواريم مورد بازبيني قرار گيرد .
3. پيشنهاد به ساير وزراء و دولت براي پيوستن و استفاده از پيام‌رسان‌هاي بومي بالاخص نمايندگان مجلس و ساير ارگان‌هاي دولتي، هم به دليل حمايت از توليدات داخلي و هم به دليل حفظ حريم خصوصي و عدم عبور اطلاعات مهم از مرزهاي کشور .
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۱۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» در البرز اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» به مناسبت هفته معلم به همت آموزش و پرورش البرز، والدین و دانش‌آموزان مدارس سراسر استان در پیام‌رسان شاد اجرا می‌شود.

هدف از راه‌اندازی این پویش، به تصویر کشیدن فداکاری‌ها، ابتکارها و خلاقیت‌های معلم و به‌نوعی قدردانی از مقام این قشر فرهیخته است تا بستری منسجم و کامل برای تجربه‌نگاری و الگوبرداری از رفتارهای مناسب معلمی فراهم شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این پویش می‌توانند خاطره‌ای از معلم خود را در قالب فایل صوتی یا متنی در پیام‌رسان شاد به آی دی @M_talebian40 ارسال کنند.

کد خبر 6090299

دیگر خبرها

  • پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» در البرز اجرا می‌شود
  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • وزیر ارتباطات: معافیت مالیاتی کسب و کارهایی که از سکوهای داخلی استفاده کنند
  • معافیت مالیاتی کسب و کارهایی که از سکوهای داخلی استفاده کنند
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی : در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید
  • آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی: در سیاست های ضداینترنت تجدیدنظر کنید/ مردم خوبی ها را ارج می نهند
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی: در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید
  • منطقه پیام، از اولویت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات