Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی از افتتاح تربت‌خانه سرداب بقعه متبرکه امامزاده عبدالله(ع) همدان در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: اقدامات عمرانی سرداب این بقعه متبرکه انجام شده و در فرصتی مناسب با حضور نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه افتتاح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اقدامات عمرانی صورت گرفته در بقعه متبرکه امامزاده محسن(ع) گفت: فاز یک عملیات احداث سرویس بهداشتی انجام شده است.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان با بیان اینکه ۲۰ چشمه سرویس بهداشتی تکمیل شده و در فاز اول به بهره‌برداری می‌رسد، افزود:‌ ۲۰ چشمه سرویس بهداشتی دیگر در این بقعه متبرکه بهره‌برداری خواهد شد.

true برچسب ها : اداره کل اوقاف همدان پروژه عمرانی علی حسینی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۳۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری تمامی امور مرتبط با سرویس مدارس به شهرداری شیراز

ایسنا/فارس رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری شیراز از واگذاری کلیه امور خدمات مرتبط به سرویس مدارس (مدیریت، بازرسی و نظارت) به شهرداری شیراز خبر داد.

پیمان باباخانی امروز، ۱۲ اردیبهشت با اعلام این خبر گفت: حسب ابلاغیه از سوی معاونت توسعه و امور شهری، روستایی وزارت کشور و پیرو پیگیری‌های به‌عمل‌آمده در راستای ساماندهی امور سرویس مدارس این کلان‌شهر، از امسال کلیه امور مرتبط به سرویس مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی به سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری شیراز واگذار شد.

 رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری شیراز با تقدیر از تعامل و همکاری آموزش‌وپرورش در سنوات گذشته، برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در خصوص محاسبه نرخ شهریه سرویس مدارس سال تحصیلی ۱۴۰۳ _ ۱۴۰۴ را تشریح کرد.

باباخانی گفت: برنامه‌ریزی‌ها و برآوردهای لازم در این خصوص انجام‌شده و نرخ پیشنهادی برای تصویب نهایی به شورای اسلامی شهر شیراز ارسال شد.

وی با ابراز امیدواری از ساماندهی هرچه‌ بهتر امور مرتبط به سرویس مدارس افزود: شهرداری شیراز در دومین سال متوالی، نرخ پیشنهادی سرویس مدارس را حدود ۶ ماه زودتر از بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید تنظیم و برای تصویب نهایی به شورای اسلامی شهر ارسال می‌کند.

باباخانی گفت: در راستای تحقق درآمد واقعی و متناسب برای رانندگان سرویس مدارس، محاسبات و برآوردهای دقیق انجام‌شده و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های لازم گام مؤثری جهت ممانعت از تضییع حقوق رانندگان شریف و زحمتکش و همچنین اولیاء دانش آموزان برداشته باشیم.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری شیراز همچنین از آموزش‌های تخصصی رانندگان سرویس مدارس با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای خبر داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واگذاری تمامی امور مرتبط با سرویس مدارس به شهرداری شیراز
  • وظیفه جدید وقف کمک به حل مسائل جامعه است
  • شناسایی بیش از ۸۰۰ نوع نیت برای وقف
  • یکی از عملکردهای مثبت سازمان اوقاف در نهضت ملی مسکن است
  • نگاهی به وظایف نظارت فنی در سازمان اوقاف
  • خزعلی: رفع فقر مادی باید در کنار ارتقاء فکری و رشد فرهنگی انجام شود
  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز