Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-05@20:54:36 GMT

اعتراف قاپ زن تلفن همراه به 65 سرقت در قم

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۲۴۶۴۱

اعتراف قاپ زن تلفن همراه به 65 سرقت در قم

رکنا: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از انهدام باند سارقان قاپ زن گوشی تلفن همراه و اعتراف متهمان به 65 فقره سرقت در قم خبر داد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ احمد کرمی، رئیس پلیس Police آگاهی استان قم دراین باره بیان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت Stealing گوشی تلفن همراه به روش قاپ زنی از شهروندان، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی سارقان از غفلت شهروندان استفاده و گوشی تلفن همراه آن ها را هنگام مکالمه از دست شان سرقت می کردند.
کرمی بیان داشت: در ادامه پس از بررسی جوانب موضوع مشخص شد این سرقت ها به صورت باندی صورت گرفته بنابراین مأموران پلیس آگاهی استان ابعاد جغرافیای جرم Crime را مدنظر قرار داده و با انجام اقدامات پلیسی نهایتاً سرکرده این باند را شناسایی و پس از دستگیری، چهار تن از همدستان وی را نیز دستگیر کردند.
وی افزود: متهمان با انتقال به یگان و در مواجهه با شاکیان این پرونده صراحتاً به 65فقره سرقت گوشی تلفن همراه در استان قم اعتراف کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان قم با بیان اینکه تمامی مال باختگان شناسایی شده اند،گفت: متهمان به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان قم شدند.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۴۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴متهم اصلی در پی مفقود شدن یسنا دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدجواد میردوستی اظهار کرد: درپی مفقودی دختر بچه چهارساله کلاله‌ای کار جست وجو در دستور کار پلیس و دستگاه قضا قرار گرفت که تا کنون توانستیم چهار نفر را به عنوان متهم اصلی دستگیر کنیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از متهمان پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد، افزود: سه متهم دیگر این پرونده فعلاً در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آنها تصمیم قانونی اتخاذ خواهد شد.

دادستان کلاله‌ای گفت: بعضی از افراد بازداشتی جز افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

وی یادآور شد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع رسانی خواهد شد.

یسنا کودک کلاله‌ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از ۵ روز جست و جو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

کد خبر 6096528

دیگر خبرها

  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در کرج
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در این استان
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در سمنان/ ۳متخلف دستگیر شدند
  • دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • بازداشت 4 متهم اصلی پرونده گم شدن یسنا
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی «یسنا»
  • جزئیات جدید از پرونده مفقودی «یسنا»
  • ۴متهم اصلی در پی مفقود شدن یسنا دستگیر شدند
  • آزمایش یخ زدن دو گوشی تلفن همراه + فیلم