Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان در آئین صبحگاه عمومی که با حضور یگان‌های نمونه انتظامی استان برگزار شد ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان پرتلاش انتظامی استان، گفت: امنیتی که در حال حاضر حاکم بر استان می‌باشد به برکت خون شهیدان و تلاش‌های شبانه روزی و جهادی شما پرسنل خدوم و پرتلاش نیروی انتظامی می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ایام محرمی را که پشت سر گذاشتیم مردم در اقصی نقاط این استان با شور و شعف به عزاداری سرور و سالار شهیدان پرداختند که واقعا مثال زدنی بود و این حقانیت را برای ما مشخص می‌کند و مردم حقانیت این راه را پذیرفته اند.

قنبری  تصریح کرد: خداوند به نیروی انتظامی توفیق داده که امنیت هیئات عزاداری را ما با شور و عاشقانه تامین کنیم و این مهم جز با کار جهادی و تلاش ستودنی همراه با بصیرت و آگاهی تحقق پیدا نمی‌کند.

وی در ادامه ضمن رضایت همه مسئولان و شهروندان از زحمات کارکنان نیروی انتظامی استان، بیان داشت: با تلاش‌های مجاهدانه‌ی شما عزیزان بحمدالله توانسته ایم امنیت خوبی را در استان خصوصا در این ایام تامین کنیم و مردم و مسئولان استان نیز قدردان زحمات و تلاش‌های شما سبز پوشان نیروی انتظامی در برقراری امنیت بوده و خواهند بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هفته ناجا که سپری شده گفت: این هفته فرصتی است که ما ضمن تشکر از زحمات همکاران خودمان، جایگاه و منزلت امنیت را به مردم ارائه و آن‌ها را آگاه کنیم که امنیت تولید شده حاصل زحمات پلیس و سایر دستگاه‌های مرتبط با آن با محوریت مردم می‌باشد و یکی از مهمترین نعمت‌هایی است که از آن برخوردارند و عمده تولید آن بر عهده پلیس می‌باشد.

این مقام ارشد انتظامی مردم را قدردان زحمات پلیس خواند و اظهار داشت: امنیتی که در حال حاضر حاکم بر جامعه می‌باشد به برکت خون شهیدان و تلاش‌های شبانه روزی و جهادی شما پرسنل خدوم و پرتلاش نیروی انتظامی می‌باشد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان سخنان خود سلامت و امنیت را دو بال حرکت انسان برای رسیدن به بهروزی، پیروزی و سعادت خواند وافزود: اگر امنیت نباشد اقتصاد شکوفا، آزادی، آسایش، رفاه، و در آخر تندرستی و آرامش برای هیچ کس نخواهد بود و خداروشکر امنیت پایدار و مثال زدنی امروز به برکت خون شهیدان و زحمات و تلاش‌های نیرو‌های انتظامی و نظامی می‌باشد.

انتهای پیام/ع

صبحگاه مشترک در ستاد فرماندهی انتظامی سیستان وبلوچستان

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۱۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم، نویدبخش آینده روشن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، صالح بهرام پور با تبریک دوازدهم اردیبهشت، روز معلم، یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری را گرامیداشت.

مدیر آموزش و پرورش کیش در پیام خود آورده است: بسم الله الرحمن الرحیم

ن وَالقَلَمِ وَ ما یَسْطُرُونَ؛ سوگند به قلم و آنچه می‏نویسند

معلم، پرچم دار علم و دانش، پیام آور سعادت انسان‌ها، پرورش دهنده نسلی متعهد، خلاق، پویا، اندیشمند و آینده ساز و نوید بخش آینده‌ای روشن برای کشور است. روز معلم، روز بزرگداشت سنت‌های پسندیده خدا و تعظیم علم و معرفت است.

گرامی می‌داریم یاد و خاطره بزرگ معلم انقلاب اسلامی، استاد شهید مرتضی مطهری و فرصت را مغتنم شمرده تا گل سپاس را تقدیم به معلمان و مربیانی نماییم که نقش ایمان را بر لوح جان و ضمیر‌های پاک حک می‌کنند و ندای فطرت را به گوش همه می‌رسانند. اینجانب سپاس خویش را به محضر همه معلمان و مربیان که فرزندان این مرز و بوم وامدارشان هستند ابراز داشته و تلاش‌های بی شائبه تلاشگران عرصه علم و مجاهدان صحنه عمل را ارج نهاده و روز معلم را به تمامی معلمان کشورم، پویندگان راستین وادی علم، معرفت و دانایی، به‌ویژه جامعه فرهیخته فرهنگیان آموزش وپرورش منطقه کیش صمیمانه تبریک عرض نموده و سعادت و بهروزی یکایک آنان را از درگاه پروردگار متعال مسألت می‌نمایم.

امید آن دارم در پرتو توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و تلاش دولتمردان و در سالی که مزین به‌نام جهش تولید با مشارکت مردم است، بیش از پیش شاهد رشد، تعالی و بالندگی آموزش و پرورش کشورمان باشیم.

صالح بهرام پور
مدیر آموزش وپرورش منطقه آزاد تجاری صنعتی کیش

دیگر خبرها

  • حمایت بانوان قزوینی از طرح نور
  • معلم، نویدبخش آینده روشن
  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است
  • رفتارهای نادرست در شیوه زندگی تهدیدی جدی برای سلامتی انسان
  • پیشرفت‌های علمی و صنعتی کشور نتیجه زحمات و تلاش‌های نیروی کار است
  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • شوراها نماد مردم سالاری دینی در تصمیم‌گیری‌ها هستند
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است