Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز به نقل از بی بی سی، «مایشا جانسون» همسر یکی از نظامیان آمریکایی کشته شده در نیجر، با رد ادعای رئیس جمهور ایلات متحده اعلام کرد که «دونالد ترامپ» وقتی برای تسلیت گفتن به او زنگ زده، نام شوهرش را به خاطر نیاورده است.

مایشا جانسون، بیوه گروهبان دیوید جانسون، به شبکه ای بی سی گفت که به یاد نیاوردن نام آقای جانسون از سوی رئیس جمهور و همچنین لحن صحبتش، باعث شده تا او به گریه بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که در پی خبرسازشدن مکالمه تلفنی رئیس جمهور و همسر جانسون، دونالد ترامپ گفته بود که در جریان مکالمه، نام دیوید جانسون را بدون مکث بر زبان رانده و گفتگوی آنها بسیار احترام آمیز بوده است.

گروهبان جانسون چندی پیش در نیجر و به دست افراطیون مسلح کشته شده بود.

تسلیت تلفنی دونالد ترامپ به همسر جانسون پس از آن خبرساز شد که فدریکا ویلسون، از نمایندگان دموکرات کنگره، ترامپ را به «بی احساس بودن» در حین مکالمه متهم کرد.

این نماینده کنگره، در هنگام مکالمه تلفنی در کنار اعضای خانواده جانسون حضور داشته و صحبت های تلفنی رئیس جمهور را شنیده بود.

مایشا جانسون در صحبت های امروز خود، این گفته فدریکا ویلسون را تایید کرده که دونالد ترامپ به وی گفته شوهرش هنگامی که به ارتش پیوسته مطلع بوده که ممکن است چه چیزی در انتظارش باشد.

همسر جانسون تاکید کرد: رئیس جمهور گفت او می دانسته برای چه چیزی ثبت نام می کند، اما به هر حال کشته شدنش ناراحت کننده است… این من را به گریه انداخت چون از لحن و صدایش موقع حرف زدن به شدت عصبانی شدم.

مایشا جانسون با ذکر اینکه ترامپ در به یاد آوردن نام گروهبان جانسون مشکل داشته افزود: اگر شوهرم جانش را به خاطر کشورمان به خطر انداخته، چرا او نتوانست نامش را به یاد بیاورد؟

true برچسب ها : ایالات متحده آمریکا دروغ دونالد ترامپ true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۶۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوئیس: به اوکراین سلاح نمی‌دهیم

رئیس جمهور سوئیس عصر یکشنبه به وقت تهران گفت که این کشور ارتش اوکراین را به تجهیزات نظامی برای نبرد با روسیه مجهز نمی‌کند.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری «اسپوتنیک»، «ویولا آمهرد» رئیس جمهور سوئیس اظهار داشت که علیرغم تلاش برای تصویب قانون اضطراری جهت تعویق وضعیت بی‌طرفی این کشور، سوئیس به اوکراین سلاح نمی‌دهد.

رئیس جمهور سوئیس گفت که او از تصویب احتمالی قانون اضطراری که به سوئیس بی طرف اجازه می‌دهد تسلیحات کی‌یف را تامین کند، حمایت نمی‌کند.

او گفت: «قانون اضطراری تنها در موارد ضروری، به عنوان مثال در طول بحران کووید قابل استفاده است.»

«سرگئی شویگو» وزیر دفاع روسیه انیز گفت که «ایالات متحده و متحدانش خواستار آن هستند که اوکراین از فروپاشی سیستم دفاعی خود جلوگیری و به هر قیمتی شده حمله نیرو‌های روسیه را مهار کند؛ در نتیجه، تلفات روزانه دشمن (کشته و زخمی) در آوریل (ماه گذشته) به ۱۰۰۰ سرباز افزایش یافت».

وی افزود «رژیم کی‌یف اوکراینی‌ها را که تمایلی به جنگ ندارند، به قتلگاه میندازد. مقام‌های اوکراینی بسیج نیرو را در تلاش با هدف جلب لطف اربابان غربی خود برای تداوم کمک مالی و نظامی آن‌ها تشدید می‌کنند».
رئیس اطلاعات نظامی اوکراین اخیراً در مصاحبه‌ای گفتکه احتمالاً وضعیت برای نیرو‌های این کشور که در ماه‌های اخیر با کمبود تجهیزات و تسلیحات مواجه بوده‌اند، به طور پیوسته بدتر خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • سوئیس: به اوکراین سلاح نمی‌دهیم
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • تجمع ضد آمریکا و انگلیس در بورکینافاسو
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • افشاگری دستیار ترامپ در مورد رابطه با خانم بازیگر فیلم های ...
  • لشکرکشی وسط اتوبان تیم امنیتی دونالد ترامپ برای اسکورت به دادگاه | فیلم