Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی باشگاه استقلال خوزستان گفت: با قدرت در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی برابر ملوان بندرانزلی به میدان خواهیم رفت.

یعقوب پیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به مشکلات پیش آمده و صحبت‌هایی درباره حضور نداشتن استقلال خوزستان در مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌ حذفی، این تیم برابر ملوان بندرانزلی به میدان خواهد رفت؟ اظهار کرد: بله، ما هر طور که شده است در این مسابقه شرکت می‌کنیم و انصراف نمی‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: بعد از جام حذفی، یک بازی در لیگ برتر داریم که آن را هم میزبان هستیم و پس از آن نیز لیگ به مدت دو هفته تعطیل خواهد شد و بعد منتظر خواهیم ماند تا مدیریت باشگاه مشخص و شرایط ادامه کار تیم معلوم شود.

سخنگوی باشگاه استقلال خوزستان تاکید کرد: در دو بازی پیش‌رو در جام حذفی و لیگ برتر با قدرت شرکت می‌کنیم. اکنون نیز کاملا آماده بازی با ملوان بندرانزلی هستیم و تمرینات تیم نیز طبق برنامه کادر فنی در حال پیگیری هستند.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که طالب ریکانی و حکیم نصاری همراه با تیم تمرین می‌کنند؟ عنوان کرد: بله، این دو بازیکن با تصمیم کمیته انضباطی باشگاه بخشیده شدند و اکنون نیز با نظر آقای ویسی همراه با تیم تمرین می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۶۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملوان، حریف سپاهان در جام حذفی شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ دیدار ملوان و سپاهان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به میزبانی ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود.
براساس قرعه‌کشی برنده بازی سپاهان و ملوان در مرحله یک‌چهارم نهایی، در بازی نیمه‌نهایی به مصاف برنده بازی تیم‌های گل‌گهر سیرجان و هوادار خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • تقسیم امتیازات شمالی‌ها و جنوبی‌ها در غدیر
  • ببینید | خلاصه بازی استقلال خوزستان ۱ - ملوان ۱
  • همه ۵ بازی ما سخت است/ تا هفته آخر امیدواریم
  • خلاصه بازی استقلال خوزستان و ملوان + فیلم
  • ساعت پخش زنده بازی استقلال خوزستان و ملوان‌ از تلوزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد
  • خوش‌آمد پورموسوی به ملوان و امیدواری به پیروزی
  • تارتار: از تقابل با سپاهان استقبال می‌کنم
  • تارتار: درباره قهرمان لیگ برتر حرفی نمی‌زنم!
  • ملوان، حریف سپاهان در جام حذفی شد