Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز از یاسوج، بهمنش ظهر امروز در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: موارد متعددی از تهدید علیه بهداشت عمومی در استان وجود دارد.

مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: سال گذشته آنفولانزای فوق حادپرندگان در ۵ کانون استان کنترل شد و به علت جلوگیری از پخش آن به سایر مناطق استان خدمات دامپزشکی دیده نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: ستاد آنفولانزا در استان تشکیل شده و انتظار می‌رود استاندار کهگیلویه و بویراحمد به عنوان رئیس این ستاد در نخستین جلسه ستاد حضور یابند چرا که بسیاری از مصوبات ما در سال گذشته علی رغم اینکه تصویب شد ولی بسیاری از مسئولان به این مصوبات توجهی نکردند.

بهمنش ابراز کرد: این ویروس ویژه پرندگان است ولی در صورت عدم کنترل و ورود به بدن انسان خطرات غیرقابل جبرانی خواهد داشت.

دارا کریمی نژاد فرماندار لنده نیز در این نشست، اظهار داشت: انتظار می‌رود باتوجه به اینکه شهرستان لنده به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی در کشور انتخاب شده است مسئولان استانی ما را در اجرای این پروژه یاری کنند.

وی از برخورد برخی از دستگاه‌های خدمات رسان در این شهرستان ابراز نارضایتی کرد و گفت: این دستگاه‌ها بدون هماهنگی با فرمانداری به علت بدهی سایر دستگاه‌ها نسبت به قطع آب، برق و گاز آنها اقدام می‌کنند که این روحیه تقابلی در شهرستان بین دستگاه‌های اجرایی موجب بروز مشکلات امنیتی می‌شود.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۸۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات بنیاد شهید در حوزه درمان به ۱۸ هزار میلیارد تومان رسید

به گزارش خبرنگار مهر، محمود پاکدل عصر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در سال جاری، اعتبارات این مجموعه سه برابر شده است.

وی بیان داشت: اعتبارات از ۳۰ هزار میلیارد تومان به ۹۰ هزار میلیارد تومان افزایش یافت.

پاکدل تصریح کرد: در سال گذشته ۱۸۰ هزار فرزند ایثارگر و شهید تبدیل وضعیت شد و با رایزنی‌های انجام شده با مجلس افرادی را که بعد از سال ۱۴۰۰ استخدام شدند، نیز تبدیل وضعیت می‌کنیم.

وی افزود: با انعقاد تفاهم نامه ایثارگران می‌توانند از نهضت ملی مسکن استفاده کنند و این باید شامل تسهیلات با سود کمتر باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این آئین حجت الاسلام خرم روز به عنوان سرپرست جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات رضا پارسیان نژاد تقدیر شد.

کد خبر 6100882

دیگر خبرها

  • اعتبارات بنیاد شهید در حوزه درمان به ۱۸ هزار میلیارد تومان رسید
  • هشدار برای شیوع آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در گاو شیری
  • اعلام وضعیت نامناسب دفن زباله به دستگاه قضایی
  • وضعیت نامناسب دفن زباله در استان به دستگاه قضایی اعلام شد
  • وضعیت نامناسب دفن زباله به دستگاه قضایی اعلام شد
  • ناگفته های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • یک میلیون و۳۱۸هزارقطعه جوجه ریزی در مرغداریهای استان انجام شد
  • افتتاح دو شهرداری جدید شهر ممبی و شهر سرآسیاب یوسفی
  • ۹۸ و ۸ دهم درصد نرخ باسوادی در کهگیلویه و بویراحمد
  • کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه دوم جوجه‌ریزی کشور