Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- فرمانده انتظامي استان از اجراي طرح انتظامي و ترافيكي و همچنين ارائه خدمات مضاعف اداره گذرنامه اين فرماندهي به منظور خدمت رساني بيشتر به زائران اربعين حسيني خبر داد.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار" مهدي معصوم بيگي" گفت: فرماندهي انتظامي استان در كنار ساير دستگاه ها و ادارات دخيل در امر خدمت رساني به زائران اربعين حسيني اقدامات خود را از يك ماه گذشته آغاز كرده و در تمام جلسات ستاد اربعين استانداري شركت و هماهنگي هاي لازم را با مسئولان اين ستاد برقرار كرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينكه در سال هاي اخير شركت در پياده روي اربعين ‌ مشتاقان بسيار زيادي پيدا كرده و سال به سال تعداد آن افزوده مي شود افزود: در سال جاري روزانه بيش از دو هزار نفر مراجعه كننده جهت سير مراحل گذرنامه به اين اداره مراجعه كردند.
فرمانده انتظامي استان از ارائه خدمات مضاعف اداره گذرنامه و مهاجرت پليس امنيت عمومي اين فرماندهي خبر داد و اظهار داشت : ماموران اين اداره به صورت مضاعف در زمينه صدور، تمديد، المثني و رسيدگي به مشكلات گذرنامه شهروندان تا ساعت 17 عصر آماده پاسخگويي و خدمت رساني هستند.
سردار معصوم بيگي از هماهنگي با استان هاي همجوار براي سرعت بخشيدن به كاروان هاي اعزامي خبر داد و گفت: اميدواريم با افزايش خدمت رساني بهتر و مطلوبتر به زائران اربعين شاهد برگزاري با شكوه تر راهپيمايي عظيم و نمايش اقتدار معنوي شيعيان در جهان باشيم.
اين مقام ارشد انتظامي استان با بيان اينكه تمام مراحل دريافت ويزا و گذرنامه در محل سكونت افراد انجام مي گيرد گفت: هيچ گونه خدمات رساني در خصوص صدور ويزا و گذرنامه در كنار مرز انجام نمي شود و عدم به همراه داشتن اين دو مدرك مورد نياز باعث بروز مشكلاتي براي زائران در مرزهاي غربي شده بود از شهروندان مي خواهيم كه به هيچ عنوان بدون ويزا و گذرنامه به مرزهاي اعلام شده مراجعه نكنند.
سردار معصوم بيگي نسبت به سوء استفاده برخي از كلاهبرداران از زائران اربعين حسيني نيز هشدار داد و اظهار داشت: به زائران توصيه مي كنيم از ثبت نام در موسسات، آژانس ها و سايت هاي غير رسمي خودداري كنند و به تبليغات در خصوص ارائه خدمات ويزا و گذرنامه ارزان قيمت توجه ننمايند و هرگونه ابهام و سوالي دارند با شماره تلفن ستاد اربعين در ميان بگذارند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۹۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز

 سرهنگ کارآگاه علی حسینی، رئیس پلیس فتا خوزستان گفت: همزمان با اجرای طرح جامع کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و به منظور آشنایی شهروندان و مسئولان با دستاوردها، پیشرفت‌ها، خدمات و مأموریت‌های متنوع پلیس فتا در حوزه امنیت فضای سایبری کشور و ارائه مشاوره و پاسخگویی به سوالات شهروندان، اقدام به ارائه میز خدمت و غرفه آموزشی به شهروندان کرده است.

او ادامه داد: کارشناسان این پلیس به بازدید کنندگان و شهروندان در زمینه آسیب‌ها و تهدیدات فضای سایبری مشاوره‌های تخصصی ارائه و مشکلات آنها را رفع کردند.

سرهنگ حسینی می گوید: دراین میز خدمت، هشدار‌های سایبری و اطلاع رسانی در خصوص تهدیدات فضای سایبری به منظور ارتقاء دانش شهروندان و بازیدکنندگان از طریق توزیع بروشور، بنر‌های آموزشی، کتابچه و سی دی‌های آموزشی در حوزه فضای مجازی اطلاع رسانی گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز
  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • ترافیک شهر تهران آغاز شده است
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • نصب ۳۵ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۷ اصفهان
  • جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل
  • ظرفیت‌های ملی برای ارائه خدمت به عشایر تنگستان استفاده شود