Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانک ملی ایران به بهانه شهرآورد دو تیم پرطرفدار استقلال و پرسپولیس و برای حمایت از ورزش دوستان، مسابقه اینستاگرامی «حدس بزن، جایزه ببر» را برگزارمی‌کند.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابراعلام بانک ملی ایران، علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه باید نام، نام خانوادگی، شماره تلفن همراه و اطلاعات نتیجه بازی (برد استقلال، برد پرسپولیس، تساوی) را به آیدی تلگرام   @Hads_giftارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از ارسال کدی برای شرکت‌کنندگان فرستاده خواهد شد که باید آن کد و نتیجه پیش‌بینی خود را در پست آخر پیج رسمی بانک ملی ایران در اینستاگرام به آدرس Bankmelli1307 به عنوان کامنت منتشر کنند.

در این مسابقه به قید قرعه به کسانی که حدس درستی زده باشند سه جایزه 5 میلیون ریالی اهدا می‌شود.

علاوه بر این در صورتی که شرکت‌کنندگان این مسابقه عضو کانون جوانه‌های بانک ملی ایران باشند، علاوه بر اینکه شانس حضور در قرعه‌کشی اصلی را دارند در قرعه‌کشی 3 جایزه 2 میلیون ریالی نیز شرکت داده می‌شوند.

نوجوانان زیر 18 سالی که عضو کانون جوانه‌های بانک ملی ایران باشند، هنگام ارسال مشخصات خود به آیدی تلگرام  @Hads_gift  عبارت" عضو کانون جوانه ها"  را نیز به همراه کد ملی خود ارسال کنند تا در صورت درست حدس‌زدن نتیجه بازی، در قرعه‌کشی ویژه کانون جوانه‌ها نیز شرکت داده  شوند.

شرط شرکت در قرعه‌کشی، عضویت افراد در صفحه رسمی بانک ملی ایران  در اینستاگرام است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه از امروز 2 آبان، تا ساعت 16  روز پنجشنبه چهارم آبان‌ماه فرصت دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۹۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرعه کشی شش وزن نخست کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور از صبح امروز (پنجشنبه) ۱۳ اردیبهشت ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران آغاز می‌شود.

نتایج قرعه کشی شش وزن نخست به شرح زیر است:

۳۵ کیلوگرم ۳۳ نفر
۴۱ کیلوگرم: ۳۵ نفر
۴۸ کیلوگرم: ۳۸ نفر
۵۷ کیلوگرم: ۳۷ نفر
۶۸ کیلوگرم: ۳۸ نفر
۸۵ کیلوگرم: ۳۵ نفر

دیگر خبرها

  • پست اینستاگرامی و خاص کاپیتان استقلال با ایموجی قلب!
  • مهلت ارسال اثر به رویداد جوانی جمعیت در سمنان تمدید شد
  • واترپلو قهرمانی جوانان جهان؛ همگروهی ایران با چین و کانادا
  • حضور ملی پوشان المپیکی شمشیربازی در جایزه بزرگ سئول
  • حضور شمشیربازان المپیکی در جایزه بزرگ سئول
  • قرعه کشی شش وزن نخست کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • دومین جایزه جوانی جمعیت استان بوشهر برگزار می شود
  • حضور بیش از ۵۰۰ دانش‌آموز در «جشنواره ولاگ» فیلیمومدرسه
  • تمهیدات جدید بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها اعلام شد
  • جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها