Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-03@04:51:23 GMT

نوستالژی جنجال در آخرین گل دربی/عکس

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۳۰۲۵۰

نوستالژی جنجال در آخرین گل دربی/عکس

دربی هشتادو چهارم در حالی با برتری سه بر دو استقلالی ها به پایان رسید که آغازگر یک جنجال بزرگ بود. همه چیز از دقیقه 90+3 و اوت دستی پرسپولیسی ها آغاز شد و همان طور که محتمل بود وحید امیری مامور پرتاب این توپ شد و طبق معمول با پرتابی بلند به دنبال ضربه سری بود تا اختلاف دو گله به حداقل برسد و دقیقا همین اتفاق هم افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرتاب بلند امیری با ضربه سر سیدجلال حسینی دروازه استقلالی ها را برای دومین بار باز کرد تا نتیجه سه بر دو شود اما حتی مهم تر از این گل، حواشی فراوانی بود که پس از به ثمر رسیدنش به وجود آمد. مدافع استقلال که مامورز مستقیم مهار سیدجلال بود اعتقاد به خطا روی خود داشت. حرکت گلزن پرسپولیس که تصمیم داشت توپ را زودتر به میانه زمین برساند با واکنش رحمتی مواجه شد و در نهایت منجر به این شد که سیدجلال نقش بر زمین شود و نیمچه درگیری بین بازیکنان ایجاد شود.

پس از حرکت رحمتی، فغانی دست به جیب شد و اتفاقی که حداقل در سال های اخیر نیفتاده بود را به وجود آورد. او با نشان دادن کارت زرد دوم به رحمتی مقدمات اخراج وی از زمین را فراهم کرد و این اتفاق در حالی می افتاد که آبی پوشان هر سه تعویض خود را انجام داده و به ناچار از مجید حسینی درون دروازه استفاده کردند.

گلی که آبی پوشان معتقد بودند خطا بود، واکنش رحمتی و در نهایت درگیری او با سیدجلال، ورود سایر بازیکنان به متن جریان، اخراج رحمتی توسط داور و حضور یک مدافع درون دروازه باعث شد تا آخرین دقیقه وقت های تلف شده دربی هشتاد و چهارم در بالاترین سطح از استرس برگزار شود.

 

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۳۰۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت داور دربی در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با اعلام AFC، موعود بنیادی‌فرد به عنوان داور به همراه سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم، دیدار ژاپن و ازبکستان فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا را قضاوت خواهند کرد.

این دیدار ساعت ۱۹ روز جمعه ۱۴ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901791

دیگر خبرها

  • چلسی ۲-۰ تاتنهام: حفظ امیدها برای اروپا با بردن دربی
  • واکنش سیدجلال حسینی به لیدر سپاهان؛ با سربند «یا زهرا» حرمت زنان را می‌شکنی بی‌غیرت؟ + عکس
  • خاص و نوستالژی؛ طرح لو رفته از کیت سوم بایرن مونیخ برای فصل 25-2024 / عکس
  • باقری: چمن افتضاح بود، ما با این پا پول درمی‌آوریم!
  • بازیکنی که نگذاشت اوضاع گل‌گهر در دربی بدتر شود
  • مس با محرم دربی استان را هم نباخت
  • مستند «زندگی با فلسفه» در شبکه چهار سیما
  • قضاوت داور دربی در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال
  • «زندگی با فلسفه» مستند پرتره انشاءالله رحمتی استاد فلسفه
  • عکس| تصویر جدید مهدی رحمتی در کنار امیر جعفری