Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: صاحب امتیاز و مدیرمسؤول روزنامه «جامعه فردا» با اعلام انتشار این روزنامه از هفته آینده، متنی را در آستانه‌ی فعالیت این روزنامه منتشر و تاکید کرد: «فضای سیاسی آرام و سازنده کشور، انتشار رسانه‌های آرام و توسعه‌محور اصلاح‌طلب را می‌طلبد.»


به گزارش خرداد در ابتدای یادداشت داود باقری که نسخه‌ای از آن در اختیار خبرگزاری ها قرار گرفته، درباره‌ی ماهیت این روزنامه اینگونه نوشته شده است: «توسعه روزافزون و بی‌در و پیکر گستره اطلاع‌رسانی از طریق شبکه‌های اجتماعی و ‌آثار زیان‌باری که برخی از مراکز اطلاع‌رسانی این شبکه‌ها دارند، متاسفانه آثار و دستاوردهای شگرف و مفید این شبکه‌ها را در حوزه اطلاع‌رسانی از بین می‌برد و توسعه رسانه‌های رسمی، نشاندار و صاحب هویت که اخبار خود را بر مبنای اطلاعات و تحولات واقعی منتشر می‌کنند، می‌تواند به بهبود و سالم‌سازی فضای رسانه‌ای کشور کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

باقری درباره اینکه چگونه می‌خواهد از طریق انتشار روزنامه که مردم این روزها اقبال چندانی به آن ندارند، به گسترش بخش سالم اطلاع‌رسانی شبکه‌های اجتماعی و اینترنتی کمک کند، نوشته است:

«روزنامه‌ها هم غیر از انتشار نسخه کاغذی می‌توانند در شبکه اینترنت حضوری گسترده داشته باشند و در شرایطی که بتوانند اعتمادسازی کنند اخبار آنها روی شبکه محل بیشتری از اعتنا و اعتماد نزد افکار عمومی ‌پیدا می‌کند.
اخبار روزنامه‌های رسمی‌ کشور در شرایط وجود اعتماد می‌تواند معیار درستی اخبار شبکه‌های اجتماعی نزد مردم باشد.»

مدیر مسؤول «جامعه فردا» درباره خط‌ مشی روزنامه نیز نوشته است:

«خوشبختانه در شرایطی که ما در منطقه خود در دریایی از ناامنی و عدم ثبات سیاسی غوطه‌وریم؛ درون مرزهای کشور، فضایی آرام و از نظر سیاسی مبتنی بر رقابت از طریق گفت‌وگو و انتخاب در اختیار داریم و در چنین فضایی به عقیده من، می‌توان دوره‌ای از توسعه اقتصادی ـ اجتماعی را با سرعت و رشد خوب در پیش گرفت و مطبوعات نیز باید رواج‌دهنده و تقویت‌کننده این فضا باشند.»

تحریریه «جامعه فردا» اعلام کرده است که از هفته آینده فعالیت خود را با انتشار روزنامه ۱۶ صفحه‌ای سراسری آغاز می‌کند.



برچسب ها: انتشار روزنامه ، جامعه فردا ، اصلاح طلب

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۳۰۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد

ربیعی گفت: ۵۰ هزار متر شبکه توزیع برق در شهرستان میامی طی سال گذشته اصلاح و بهینه‌سازی شد.

وی از نصب ۲۵ دستگاه پست هوایی توزیع برای تامین برق متقاضیان میامی خبر داد و گفت: اجرای ۲۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط از مرحله نخست و دوم خط ۶۳ کیلوولت عباس‌آباد با هدف تامین برق دهستان فرومد تا مجتمع خدمات رفاهی ساخته شد.

ربیعی ادامه داد: ۳۸ هزار متر شبکه‌ توزیع برق روستاهای طلوبین، گلستان، کوهان، هونستان، محمدآباد، جودانه و کلاته اسد از توابع میامی اصلاح و بهینه‌سازی کامل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • طرحی برای رسانه‌های فردای ایران
  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • جبهه پایداری به دنبال تصاحب هیات رئیسه مجلس است
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد
  • سلبریتی عراقی تیک‌تاک به ضرب گلوله کشته شد | عکس
  • ام فهد، زن مشهور عراقی کیست و چرا کشته شد؟
  • آسمان این مناطق کشور هفته آینده بارانی می‌شود
  • آسمان کدام مناطق کشور هفته آینده بارانی می‌شود؟