Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز از اردبیل، حجت‌الاسلام سیف‌اله مدبر عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان سرعین
اظهار داشت: آب‌های گرم سرعین قابلیت استفاده دانش‌بنیان را دارند و ایجاد رشته تحصیلی در این زمینه می‌تواند در کشور منحصر به فرد باشد.

وی افزود: شهرستان سرعین ظرفیت بالایی در زمینه‌های مختلف علمی دارد و ایجاد این رشته در شهرستان سرعین می‌تواند بسیار مفید باشد و با توجه به این که نعمت‌های الهی موجود در شهر سرعین  برای استان اردبیل بسیار حائز اهمیت است باید در استفاده از این نعمت مسئولان اهتمام جدی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل گفت: رشته‌های مربوط به گردشگری باید در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان‌های اردبیل به ویژه سرعین ایجاد شود و چند رشته جدیدنیز  باید در دانشگاه آزاد اسلامی سرعین ایجاد شود و رشته‌های گردشگری و هتلداری باید در اولویت قرار گیرد.

مدبر تصریح کرد: نیاز است که این رشته‌ها در سرعین ایجاد شود تا امور مختلف مربوط به تشریفات و گردشگری تخصصی‌تر شود که ایجاد این رشته‌ها و تربیت افراد متخصص حوزه‌های گردشگری هم برای مردم و هم برای دانشگاه درآمد ایجاد کرده و سبب تحول در این شهرستان و حتی استان می‌شود.

وی اظهار کرد: در جهان امروز تمام امور با استفاده از علم رونق می‌گیرد و علمی کردن امور سبب رونق آن فعالیت و کسب ثروت بیشتر می‌شود که شهرستان سرعین نیز در زمینه‌های مختلف گردشگری مستعد است و باید از این موارد استفاده کافی را برد تا بتوانیم در عرصه اشتغال‌زایی و اقتصادی منطقه اقدامات مناسبی را انجام داده و پیشرفت‌های مناسبی را شاهد باشیم.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۳۱۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حقوق کارکنان دانشگاه آزاد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌رئیس دانشگاه آزاد کشور با اشاره به افزایش حقوق کارکنان دانشگاه آزاد تا ۳۵ درصد گفت: دولت امسال ۲۰ درصد افزایش حقوق برای اعضای دولت در نظر گرفت که  ما در جلسه شورای معاونان در حال تهیه لایحه‌ای برای هیأت امنای دانشگاه آزاد کشور هستیم  که در پی آن ۳۰ تا ۳۵ درصد حقوق کارکنان افزایش خواهد یافت.

محمد مهدی طهرانچی در اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی با بیان اینکه مدیران و هیأت‌های علوم اجتماعی دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور در قالب دانشکده‌های هنر و رسانه در چالوس گرد هم جمع شدند و مباحثی پیرامون رفتار اجتماعی دانشجویان و دانش آموزان و داوطلبان آموزشی پرداختن به مسائل آموزشی را با یکدیگر به اشتراک گذاشتند، گفت: آینده آموزش عالی در حقیقت در گرو توجه به حرکت‌هایی است که امروز در قالب انتخاب رشته رخ می‌دهد و این آینده کشور را رقم می‌زند.

رئیس دانشگاه آزاد کشور با بیان اینکه همواره در خبر‌ها داشتیم که مجموعه‌ای از دانش آموزان در کنکور شرکت می‌کردند، افزود: در هفته‌ای که گذشت ۱۲۰ هزار نفر در رشته ریاضی، شش برابر در رشته تجربی و سه برابر در دیگر رشته‌ها شرکت کردند که این حکایت از یک ناهنجاری در انتخاب رشته بین دانش آموزان داردو اگر این موضوع عالمانه هدایت نشود می‌تواند آینده با چالش همراه شود.

وطهرانچی بیان کرد: دانش آموزان بر اساس دریافت خودشان انتخاب رشته می‌کنند، اما دانشگاهیان باید علل این انتخاب و توزیع نامتوازن را بررسی کنند که امروز در این اجلاسیه در حوزه علوم اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت و مسائل جدی هم مطرح شد که امیدواریم با همت و تلاش موانع برطرف شود.

وی همچنین با بیان اینکه ما در یک جنگ ترکیبی قرار گرفتیم و در این جنگ، نگاه هنر و رسانه نقش جدی را بازی می‌کند، تصریح کرد: در هنر و رسانه بحث جامعه شناسی و مخاطب شناسی جایگاه بسیار مهمی دارد که به این مبحث نیز از سوی بیش از ۷۰ جامعه شناس از دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور در این اجلاسیه پرداخته شد که جایگاهشان در نقش آفرینی جدیدشان در دانشکده‌های هنر و رسانه را بتوانند در جایگاه دقیقی قرار بدهند .

 

دیگر خبرها

  • تدارک تمام زیرساخت های گردشگری سرعین
  • شورای راهبردی توسعه گردشگری در ساری شکل گرفت
  • همایش روانشناسی در دانشگاه آزاد قم برگزار شد
  • هنرنمایی زنان عشایر در ۳۰ رشته صنایع دستی
  • ۸۸ هزار داوطلب دکتری انتخاب رشته کردند
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • تدارک تمام زیرساخت های گردشگری سرعین تا آخر اردیبهشت ماه
  • علم همراه با خلاقیت مسائل جامعه را حل می‌کند
  • افزایش حقوق کارکنان دانشگاه آزاد
  • آغاز پیگیری‌ها برای راه اندازی رشته گردشگری و میراث فرهنگی در دانشگاه رازی