Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- «حیدر بهاروند» رئیس سازمان لیگ، با اشاره به اینکه نامه ای در خصوص محرومیت «محسن مسلمان» و «وریا غفوری» ابلاغ نشده است، گفت:اگر حکم رسمی به دست ما نرسد، این دو بازیکن مشکلی برای حضور در شهرآورد نخواهند داشت.

به گزارش ایرنا، بهاروند روز سه شنبه، تصریح کرد: بازی شهرآورد حساسیت زیادی برای دو تیم استقلال و پرسپولیس دارد که امیدوارم رقابت زیبایی را از هر دو تیم شاهد باشیم و هواداران از یک بازی زیبا لذت ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه بلیت فروشی این دیدار در اختیار باشگاه پرسپولیس است، عنوان کرد: دخالتی در این امر نداریم و اگر باشگاه ها می خواهند با شرکتی قرارداد امضا کنند، به سازمان لیگ مربوط نمی شود.
وی در مورد شکایت احتمالی سامانه بلیت فروشی از سازمان لیگ، توضیح داد: این حق قانونی آنها است و نمی‌توانیم جلوی کسی را بگیریم که شکایت نکند.
بهاروند در مورد شرایط حضور مسلمان و غفوری در شهرآورد، گفت: دبیرکل فدراسیون هنوز دستوری برای جلوگیری از بازی این دو نفر ارسال نکرده است.
وی در خصوص رعایت حق میزبانی در دادن سکوهای ورزشگاه به تماشاگران استقلال و پرسپولیس خاطرنشان کرد: چند ماهی است که درصدد هستیم تا میزبانی ها در شهرآورد همانند دیگر دیدارها انجام دهیم. این کار نیازی به مصوبه ندارد و قطعا در سال آینده قانون 90 به 10 (درصد اختصاص تماشاگران میزبان و میهمان) را در شهرآورد اجرایی خواهیم کرد.
رئیس سازمان لیگ درباره درآمد باشگاه‌ ها از تبلیغات محیطی اظهار کرد: درصدد هستیم تا پول تبلیغات محیطی را به باشگاه‌ها دهیم و قرارداد هم مربوط به سال‌های گذشته است که 65 میلیارد تومان ارزش دارد. هنوز به تیمی پولی پرداخت نشده است، چون ما پولی دریافت نکرده‌ایم.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**3783**1368
خبرنگار: امیر میرزاییان**انتشار: خیراله شفیعی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۳۱۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

 آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور امروز سه‌شنبه در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ کرد.

رئیس جمهور همچنین «قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت کنت ترکیه به داوری» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت نیرو و نهاد ریاست جمهوری (معاونت حقوقی رئیس جمهور) و وزارت امور خارجه ابلاغ کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • دولت جمع‌گرا؛ مبنای اقتصاد دستوری
  • تداوم خروج نقدینگی حقیقی‌ها در روز‌های منفی شاخص کل بورس
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • ماموریت‌های مضاعف برای جهش تولید در موسسات سینمایی ابلاغ شد
  • قانون بیمه‌ کارگران ساختمانی ابلاغ شد
  • رئیس‌جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیس جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیسی ۲ قانون برای اجرا ابلاغ کرد +جزئیات
  • رئیسی ۲ قانون را ابلاغ کرد
  • ۴۵ معلم نمونه لرستان با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند