Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز از قشم، علیرضا نصری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز سه‌شنبه هواپیمای حامل پیکر پاک دو شهید گمنام از تهران در فرودگاه جزیره قشم بر زمین نشست.

وی ادامه داد: پیکر پاک این دو شهید جاویدان پس از استقبال باشکوه مردم و مسئولین، از فرودگاه بین‌المللی قشم به ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان انتقال یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار قشم افزود: پیکر این دو شهید گمنام چهارشنبه عصر راس ساعت ۱۶:۳۰ از مصلای حضرت امام علی(ع) تا امامزاده سید مظفر تشییع می‌شود و پس از اقامه نماز مغرب و عشا برنامه شکوهمند شبی با شهدا در همان مکان برگزار می‌شود.

نصری تصریح کرد: بامداد روز پنجشنبه چهارم آبان ساعت ۷:۳۰ پیکر‌های مطهر این دو شهید از محل امامزاده مظفر قشم به سوی دانشگاه آزاد این شهرستان واقع در روستای هلر تشییع و سپس در همان مکان به خاک سپرده می‌شوند.

به گزارش امتداد، یکی از این شهدا در زمان شهادت۲۱ سال بوده و در عملیات کربلای چهار جزیره ام‌الرصاص به درجه رفیع شهادت نائل شده است و شهید دیگر 17 ساله و از شهدای عملیات رمضان پاسگاه زید است.

با ورود این دو شهید گمنام به قشم، این شهرستان در مجموع تا کنون میزبان ۱۵ شهید گمنام بوده است که هفت شهید در شهر قشم، دو شهید در جزیره هرمز، دو شهید در جزیره لارک، دو شهید در جزیره هنگام و دو شهید نیز در روستای هلر (دانشگاه آزاد اسلامی) به خاک سپرده شده‌اند.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۳۱۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر یک شهید جاویدالاثر پس از ۴۲ سال شناسایی شد

به گزارش «تابناک» سرهنگ پاسدار بهروز حکمت پور سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شهید غلامعلی عشیری لیوسی در تاریخ ۲۱ بهمن ماه سال ۱۳۶۱ در عملیات والفجر مقدماتی و در منطقه فکه، جاویدالاثر شد که طی روزهای اخیر پیکر پاک و مطهر این شهید بزرگوار توسط گروه‌های تفحص شهدا کشف و شناسایی شد.

وی ادامه داد: زمان برگزاری مراسم های این شهید والامقام به محض نهایی شدن از طریق رسانه ها به اطلاع مردم شهید پرور دزفول خواهد رسید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول بیان کرد: مزار یادبود این شهیدوالامقام در گلزار شهدای شهیدآباد شهرستان دزفول قرار دارد که با بازگشت پیکر مطهرش طی مراسمی تشییع و در مزار یادبودش به خاک سپرده خواهد شد.


مزار یابود شهید غلامعلی عشیری در آرامستان شهید آباد دزفول

به گزارش ایرنا، پدر و مادر این شهید والامقام در سالهای گذشته دارفانی را وداع گفته اند.

شهید غلامعلی عشیری لیوسی، متولد ۱۳۴۳ در دزفول است.

دیگر خبرها

  • میزبانی دانشگاه قم از یک لاله‌ گمنام دفاع مقدس
  • شناسایی پیکر شهید عزیزپور محمدی پس از ۴۰ سال
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • پایان انتظار ۳۷ ساله مادر شهید در شیراز
  • پیکر یک شهید جاویدالاثر پس از ۴۲ سال شناسایی شد
  • هویت ۸ شهید در استان فارس شناسایی شد
  • هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس مشخص شد
  • پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد
  • رفسنجان به عطر شهید گمنام دیگری عطرآگین می‌شود 
  • شناسایی هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس