Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علمی کاربردی گفت: با توجه به اینکه لرستان ازلحاظ بیکاری جز چند استان اول کشور به شمار می‌رود نیاز است جوانان را به فراگیری آموزش‌های مهارتی تشویق کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، محمدحسین امید امشب در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان اظهار داشت: دانشگاه جامع علمی کاربردی، دانشگاهی مهارتی و شغل محور است و در استان لرستان نیز رئیس دانشگاه از توانایی‌های زیادی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متأسفانه استان لرستان ازلحاظ بیکاری جز چند استان اول کشور به شمار می‌رود که نیاز است جوانان را به فراگیری آموزش‌های مهارتی تشویق کنیم.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی بابیان اینکه در دانشگاه علمی کاربردی اشتغال دانش‌آموختگان هزینه کمی دارد عنوان کرد: دانشجویانی که دوره‌های مهارتی را خوب فرامی‌گیرند با سرمایه‌ای 30 الی 40 میلیون تومان می‌توانند ایجاد اشتغال کنند.

وی با اشاره به اینکه توسعه کیفی در برنامه‌های ما از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است که در استان لرستان شاهد آن هستیم بیان کرد: توافقی با ستاد کل ارتش داشته‌ایم تا دوره‌های کوتاه‌مدتی برای سربازان در قالب تک‌درس در نظر باشد که در این راستا دوره‌هایی سه الی چهارماهه و آموزش‌های کوتاه‌مدت و مقطع داری را در نظر داریم.

انتهای پیام/

R41450/P1377/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۳۲۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد محمدی پیش از ظهر امروز شنبه در آئین افتتاح مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان مرکز اظهار کرد: در فضاهای علمی جدید همه انتظار محقق شدن تحول را در شیوه‌های نوین آموزشی دارند و یکی از این حوزه‌های مورد انتظار، حوزه آموزش پزشکی است.

وی اضافه کرد: مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان یکی از واحدهایی به شمار می‌رود که در همه دانشگاه‌های این عرصه به آن توجه ویژه می‌شود و با مشارکت اساتید و دانشجویان راه‌حل‌های نوین برای توسعه آموزش پزشکی را در نظر دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان بیان کرد: مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان با زحمت همکاران‌مان در معاونت آموزشی دانشگاه افتتاح و فضای خوبی ایجاد شد تا از مشارکت هر چه بیشتر اعضای هیأت علمی و دانشجویان برای فعالیت‌های علمی و آموزشی بهره‌مند شویم.

وی خبر داد: حاصل این اتفاق تربیت بیشتر دانشجویان در زمینه‌های مختلف پزشکی است و امیدواریم که بتوانیم شاهد رشد و بالندگی روزافزون اعضای هیأت علمی و دانشجویان علوم پزشکی آبادان در سطح کشور باشیم.

به گزارش مهر، مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی آبادان شامل زیرمجموعه‌هایی همچون کمیته دانشجویی توسعه آموزش پزشکی، مرکز تعالی آموزش مجازی و هوش مصنوعی، دفتر مستقل استعداد درخشان و المپیادهای دانشجویی، واحد برنامه‌ریزی درسی، واحد دانش‌پژوهی و جشنواره شهید مطهری، واحد ارزشیابی آزمون و مرکز رشد و بالندگی اساتید است.

کد خبر 6089832

دیگر خبرها

  • ۳ هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند
  • ثبت‌ نام بیش از ۶۰۰۰ نفر از مادران غیرشاغل لرستانی در صندوق بیمه
  • گام‌های بلند دانشگاه علمی کاربردی برای اشتغالزایی در کردستان + فیلم
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • منتخبان مسابقات ملی «سدید»‌ در لرستان معرفی شدند
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • شوراها پل ارتباطی دولت و مردم
  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند
  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها آغاز شد