Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز از آمل، سالن پیامبر اعظم شهر آمل میزبان آخرین دیدار هفته چهارم لیگ برتر والیبال بوده و تیم‌های کاله مازندران و سارویه ساری دربی مازندران را برگزار خواهند کرد.

دو تیم درحالی در هفته چهارم این مسابقات درآمل به مصاف هم خواهند رفت که کاله ای‌ها در هفته سوم در دیداری خانگی با نتیجه سه بر صفر تیم شمس را شکست داد و سارویه ساری در خانه با نتیجه نزدیک ۳ بر۲ مغلوب میهمان خود شهرداری ارومیه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به شرایط متفاوت دوتیم پیش از رویارویی در شهرآورد سوم، دو تیم کاله و سارویه، پیروزی هریک از دو تیم می‌تواند وضعیت آنان را در جدول رده بندی مسابقات جابجا کند.

دو تیم در دو بازی گذشته صاحب یک پیروزی شدند و البته نماینده ساری با ۴ امتیاز در رتبه پنجم و کاله مازندران با ۳ امتیاز در جایگاه هفتم جدول قرار دارد. البته شاگردان بهروز عطایی در تیم کاله مازندران یک بازی کمتر نسبت به سارویه انجام دادند.

بازیکنان جوان کاله با امتیاز میزبانی در این مسابقه و حضور تماشاگران آملی، فرصت خوبی برای کسب دومین برد و ارتقا جایگاه خود در جدول این رقابت‌ها خواهند داشت.

در مقابل تیم سارویه ساری، سودای سیر صعودی در جمع تیم‌های بالای جدول را در سر می‌پرورانند و برای ماندن در این سکو محکوم به شکست میزبان خود در آمل هستند.

سرمربی تیم کاله مازندران پس از پیروزی تیمش در هفته سوم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور، خواستار حضور بیشتر تماشاگران و هواداران پرشور این تیم در سالن مسابقه وحمایت از این تیم شد.

عطایی: تماشاگران به حمایت از تیم کاله بیایند

سرمربی تیم کاله مازندران در آستانه بازی حساس تیمش برابر سارویه ساری، گفت: انتظارم این است که هواداران بیشتری همانند بازی‌های فصل  قبل به سالن بیایند و از تیم شهرخودشان حمایت کنند.

بهروز عطایی افزود: همیشه با شجاعت گفتم که بخش زیادی از موفقیت‌های خودمان را در سال‌های اخیرمدیون هواداران متعصب و دو آتیشه خودمان هستیم.

وی درباره بازی این تیم برابر سارویه ساری نیز گفت، قطعا بازی سختی را پیش رو داریم، اما به روند رو به رشد خودمان دراین فصل ادامه خواهیم داد.

عطایی با بیان اینکه تیم کاله در بازی هفته اول با وجود آنکه عملکرد قابل قبولی داشت، اما در نتیجه‌گیری ناکام بود، افزود: تیم ما در بازی برابر شمس عملکرد بهتری داشت، هرچه با استانداردها کمی فاصله داریم ولی تیم ما هفته به هفته بهتر خواهد شد.

محمودی: با کمبود بازیکن مواجه هستیم

سرمربی تیم والییال لیگ برتری سارویه گفت: تیمش به دلیل تاخیر در تغییر و تحول باشگاهی نتوانست بازیکنان دلخواهش را به موقع جذب کند و بازیکنانی که تحت عنوان عمران جذب تیم شدند نیز پس از انحلال و بلاتکلیفی به تیم های رقیب کوچ کردند.

بهزاد محمودی افزود: برای بازی شهرآورد استانی در برابر تیم نسبتا قدرتمند کاله با کمبود بازیکن مواجه هستیم و برای تغییر تاکتیک و حتی استراحت بازیکنان کار دشواری داریم.

وی افزود : علاوه بر آن تیم از لحاظ مالی سرنوشت نامعلومی دارد و تاکنون هیچ یک از وعده و وعید مالی مسئولان به باشگاه جامه عمل به خود نگرفته و مشکل مالی هم در روحیه بازیکنان تاثیر می‌گذارد.

محمودی گفت: شاید در چند بازی آینده بازیکنان به علت شرایطی که تیم تشکیل شده از بی پولی شکایت نکنند، ولی پس از آن اعتراض بازیکنان نیز به کیفیت بازیشان لطمه می زند و باید از حالا کسانی که وعده دادند، پای کار بیایند.

بازی حساس دو تیم کاله مازندران و سارویه ساری را محمدرضا کاویانی و  وحید پورکاشیان قضاوت خواهند کرد و خلیل یگانه مجد و شهبازی و صدری ناظران فدراسیون والیبال دراین مسابقه هستند.

مازندران با دو تیم کاله و سارویه ساری در رقابت‌های این فصل لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور حضور دارد.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۳۲۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرتتا: آرسنال در کورس قهرمانی لیگ برتر حضور دارد؛ می‌دانیم که برای قهرمانی باید چه کاری انجام بدهیم

سرمربی اسپانیایی توپچی‌ها پس از پیروزی‌های پیاپی مقابل وولورهمپتون و چلسی، به شانس تیمش برای موفقیت ایمان دارد. 

میکل آرتتا در نشست خبری قبل از مسابقه آرسنال در خانه تاتنهام، شرکت کرد. 

طرفداری | به گزارش فوتبال لندن، سرمربی آرسنال در این نشست به خبرنگاران گفت:

آرتتا درباره وضعیت بازیکنان آرسنال

همان‌طور که قبلا هم گفته شد، در دسترس بودن بازیکن‌ها یک فاکتور کلیدی است. به جز یورین (تیمبر)، تقریبا همه بازیکنان را برای بازی پیش رو در اختیار خواهیم داشت. این موضوع باعث بالا رفتن کیفیت جلسات تمرینی می‌شود و برای ما خیلی مهم است.

آرتتا درباره انتخاب ترکیب آرسنال

این یک سردرد شیرین است! وقتی می‌بینید که بازیکنان چقدر مشتاق بازی هستند، با آن‌ها همدردی می‌کنید. انتخاب بازیکن همیشه دشوار است، اما بازیکنان ما کاملاً آماده‌اند تا هر طور که به آن‌ها نیاز داشته باشیم وارد زمین شوند. روحیه‌ تیم بسیار خوب است. 

آرتتا درباره کورس قهرمانی

ما در کورس قهرمانی هستیم. باید روی خودمان تمرکز کنیم، بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم و بازی‌های خود را برنده شویم. کمی تکراری به نظر می‌رسد، اما این همان کاری است که باید انجام دهیم. 

 آرتتا درباره محدود شدن کورس قهرمانی لیگ برتر به دو تیم

فکر نمی‌کنم (این‌طور باشد). لیگ برتر به شدت طاقت‌فرساست و ما می‌دانیم برای قهرمانی در این لیگ چه کاری باید انجام دهیم.

 آرتتا درباره فرم منچسترسیتی

این بازی دیگری بود که آن‌ها توانستند در آن به شکلی قانع‌کننده برنده شوند. ما نمی‌توانیم روی این موضوع کنترلی داشته باشیم.

آرتتا درباره وضعیت یورین تیمبر

تصمیم نهایی در مورد تیمبر را پس از جلسه تمرینی فردا خواهیم گرفت. او به حضور در بازی بسیار نزدیک است، اما مطمئن نیستم که برای بازگشتش زود باشد. به هر حال، او به آمادگی کامل نزدیک شده است. 

آرتتا درباره آنژ پوستکوعلو

واقعاً تحت تأثیر کارهایی که انجام داده، قرار گرفته‌ام. او را از زمان حضورش در تیم ملی استرالیا و همچنین در ژاپن می‌شناختم و عملکردش را دنبال می‌کردم. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • جایگزینی بیش از ۲ کیلومتر نیوجرسی جای گاردریل در جاده‌های مازندران
  • غیبت ستاره‌های کوبایی در هفته نخست VNL
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود
  • توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • آرتتا: آرسنال در کورس قهرمانی لیگ برتر حضور دارد؛ می‌دانیم که برای قهرمانی باید چه کاری انجام بدهیم
  • طرح نیمه‌تمام زباله‌سوز ساری به کجا رسید؟