Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته چهارم مسابقات لیگ برتر والیبال فردا سوم آبان ماه درحالی با برگزاری شش مسابقه در شهرهای مختلف کشور پیگیری خواهد شد که تیم‌های کاله و سارویه ساری در شهرآورد مازندرانی‌ها در آمل با یکدیگر روبه‌رو خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل، سالن پیامبر اعظم شهر آمل میزبان آخرین دیدار هفته چهارم لیگ برتر والیبال بوده و تیم‌های کاله مازندران و سارویه ساری دربی مازندران را برگزار خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو تیم درحالی در هفته چهارم این مسابقات درآمل به مصاف هم خواهند رفت که کاله ای‌ها در هفته سوم در دیداری خانگی با نتیجه سه بر صفر تیم شمس را شکست داد و سارویه ساری در خانه با نتیجه نزدیک 3 بر2 مغلوب میهمان خود شهرداری ارومیه شد.

با توجه به شرایط متفاوت دوتیم پیش از رویارویی در شهرآورد سوم، دو تیم کاله و سارویه، پیروزی هریک از دو تیم می‌تواند وضعیت آنان را در جدول رده بندی مسابقات جابجا کند.

دو تیم در دو بازی گذشته صاحب یک پیروزی شدند و البته نماینده ساری با 4 امتیاز در رتبه پنجم و کاله مازندران با 3 امتیاز در جایگاه هفتم جدول قرار دارد. البته شاگردان بهروز عطایی در تیم کاله مازندران یک بازی کمتر نسبت به سارویه انجام دادند.

بازیکنان جوان کاله با امتیاز میزبانی در این مسابقه و حضور تماشاگران آملی، فرصت خوبی برای کسب دومین برد و ارتقا جایگاه خود در جدول این رقابت‌ها خواهند داشت.

در مقابل تیم سارویه ساری، سودای سیر صعودی در جمع تیم‌های بالای جدول را در سر می‌پرورانند و برای ماندن در این سکو محکوم به شکست میزبان خود در آمل هستند.

سرمربی تیم کاله مازندران پس از پیروزی تیمش در هفته سوم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور، خواستار حضور بیشتر تماشاگران و هواداران پرشور این تیم در سالن مسابقه وحمایت از این تیم شد.

عطایی: تماشاگران به حمایت از تیم کاله بیایند

سرمربی تیم کاله مازندران در آستانه بازی حساس تیمش برابر سارویه ساری، گفت: انتظارم این است که هواداران بیشتری همانند بازی‌های فصل قبل به سالن بیایند و از تیم شهرخودشان حمایت کنند.

بهروز عطایی افزود: همیشه با شجاعت گفتم که بخش زیادی از موفقیت‌های خودمان را در سال‌های اخیرمدیون هواداران متعصب و دو آتیشه خودمان هستیم.

وی درباره بازی این تیم برابر سارویه ساری نیز گفت، قطعا بازی سختی را پیش رو داریم، اما به روند رو به رشد خودمان دراین فصل ادامه خواهیم داد.

عطایی با بیان اینکه تیم کاله در بازی هفته اول با وجود آنکه عملکرد قابل قبولی داشت، اما در نتیجه‌گیری ناکام بود، افزود: تیم ما در بازی برابر شمس عملکرد بهتری داشت، هرچه با استانداردها کمی فاصله داریم ولی تیم ما هفته به هفته بهتر خواهد شد.

محمودی: با کمبود بازیکن مواجه هستیم

سرمربی تیم والییال لیگ برتری سارویه گفت: تیمش به دلیل تاخیر در تغییر و تحول باشگاهی نتوانست بازیکنان دلخواهش را به موقع جذب کند و بازیکنانی که تحت عنوان عمران جذب تیم شدند نیز پس از انحلال و بلاتکلیفی به تیم های رقیب کوچ کردند.

بهزاد محمودی افزود: برای بازی شهرآورد استانی در برابر تیم نسبتا قدرتمند کاله با کمبود بازیکن مواجه هستیم و برای تغییر تاکتیک و حتی استراحت بازیکنان کار دشواری داریم.

وی افزود : علاوه بر آن تیم از لحاظ مالی سرنوشت نامعلومی دارد و تاکنون هیچ یک از وعده و وعید مالی مسئولان به باشگاه جامه عمل به خود نگرفته و مشکل مالی هم در روحیه بازیکنان تاثیر می‌گذارد.

محمودی گفت: شاید در چند بازی آینده بازیکنان به علت شرایطی که تیم تشکیل شده از بی پولی شکایت نکنند، ولی پس از آن اعتراض بازیکنان نیز به کیفیت بازیشان لطمه می زند و باید از حالا کسانی که وعده دادند، پای کار بیایند.

بازی حساس دو تیم کاله مازندران و سارویه ساری را محمدرضا کاویانی و وحید پورکاشیان قضاوت خواهند کرد و خلیل یگانه مجد و شهبازی و صدری ناظران فدراسیون والیبال دراین مسابقه هستند.

مازندران با دو تیم کاله و سارویه ساری در رقابت‌های این فصل لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور حضور دارد.

انتهای پیام/

R41358/P1377/S6,74/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۳۲۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۱۲ دستگاه دوربرگردان در محور‌های مواصلاتی مازندران

یاسر ابراهیمی معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: با توجه به نقش دوربرگردان در ارتقای ایمنی راه‌ها و کاهش تصادفات جاده‌ای ۱۲ دستگاه دوربرگردان در محور‌های پر تصادف استان در حال احداث می‌باشد.

او افزود: احداث دوربرگردان در محور‌های (محمود آباد- نور، شماره ۳ کمربندی تنکابن، ساری فرح آباد) آکند (هلال کلا آمل-بابل، تیله نو بهشهر-گلوگاه، کلوده آمل-محمود آباد، دریا پشته رامسر، انارور رویان -نوشهر، هشت تیکه گلوگاه، هریس رامسر، قلعه کش آمل –بابل، حمید آباد ساری-فرح آباد) در حال اجراست که بخش زیادی از این پروژه‌ها رو به اتمام است.

ابراهیمی گفت: تبدیل بریدگی‌ها در جاده‌ها به دوربرگردان‌های استاندارد راهکاری مناسب برای کاهش نقاط پرحادثه در جاده‌های استان است.

او افزود: با استفاده از دوربرگردان تصادفات احتمالی حذف می‌شوند، زیرا وسایل نقلیه در یک جهت و با سرعت کم حرکت می‌کنند.

ابراهیمی با اشاره به شرایط بومی و قرارگیری روستا‌ها و مراکز جمعیتی و کشتزار‌ها در حاشیه راه‌ها، گفت: وجود شهر‌ها و روستا‌های متعدد در امتداد جاده‌های بین شهری عاملی است که، بنا به ضرورت، باعث ایجاد سرعت گیرها، تقاطع‌ها و بریدگی‌های متعددی در طول جاده‌های استان می‌شود که استاندارد نبودن این بریدگی‌ها و تقاطع‌های جاده‌ای درصد ایمنی مسیر را کاهش می‌دهد.

معاون فنی و راه‌های روستایی استان افزود: برای هریک از این دوربرگردان‌ها به طور میانگین ۲۰ میلیارد تومان از اعتبارات ملی و استانی هزینه می‌شود.

او گفت:فراهم آوردن ایمنی لازم در جاده‌ها نوعی سرمایه گذاری است که برای پیشگیری از وقوع سوانح و حفظ سلامت مردم انجام می‌شود.

ابراهیمی ابراز امیدواری کرد بخشی از این پروژه‌های مهم و ضروری تا اواخر امسال به بهره برداری برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • احداث ۱۲ دستگاه دوربرگردان در محور‌های مواصلاتی مازندران
  • کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • ثبت بیش از ۸۴۹ هزار تردد طی تعطیلات اواسط اردیبهشت در محور‌های مازندران
  • نساجی به دنبال متوقف کردن پرسپولیس
  • طرح خاص شالیکار مازنی برای بازی پرسپولیس
  • مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود
  • نساجی- پرسپولیس؛ نبرد پایین و بالای جدول
  • کادر تیم پیکان بدنبال استعداد‌های فوتبال مازندران
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی مازندران در ساری 
  • شریفی تخته گاز با فجر به دنبال صعود