Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - برنامه «دور يک ميز» اخير راديو ورزش با حضور خشايار حضرتي و محمد بيداريان، مربيان تيم ملي و قهرمانان اسبق شناي کشور به بررسي وضعيت تيم ملي شنا پرداخت.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از راديو ورزش؛ محمد بيداريان، مربي تيم ملي شنا و قهرمان اسبق اين رشته پيرامون پتانسيل شناي کشور اظهار کرد: ما شناگران خوبي داريم که تا مقام چهارمي و پنجمي آسيا هم پيش رفته اند ولي راه شنا نسبت به ساير رشته ها خيلي سخت تر است و به علم، تکنولوژي و امکانات بيشتري نياز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ايران به دليل تنوع نژادي وسيعي که داريم؛ بعيد است که نتوانيم شناگران با استعدادي در اين طيف پيدا کنيم.
ما استعدادهايي داريم که مي توانند تا قهرماني جهان بروند ولي راه اين قهرماني هموار نيست. بنده پيشنهاد داده ام که اگر سالانه يک ميليارد تومان صرف تيم ملي شود؛ 4 تا 6 سال آينده 10 شناگر در رده جهاني تحويل خواهيم داد.
محمد بيداريان، مربي تيم ملي و قهرمان اسبق شناي کشور درخصوص برنامه تيم ملي براي بازي هاي آسيايي جاکارتا بيان کرد: شرايط ورزشکاران ما خيلي خوب است. اگر امکاناتي که کادر فني مي خواهد؛ در اختيار قرار گيرد؛ نتيجه خيلي خوبي خواهيم گرفت. بهترين هاي دنيا در آسيا مسابقه مي دهند. ما در 2 و 3 ماده مي توانيم به فينال برسيم. با شرايط موجود کسب مدال غيرممکن است چون هزينه و بودجه شنا در حد مدال نيست.
بيداريان در ادامه افزود: طلايي ترين دوران تاريخ شناي ايران در سال 2009 بود که آن هم به دليل ثبات در مديريت رخ داد. بعد از اين سال ثبات مديريت از فدراسيون شنا رفت. در 4 سال اخير، با مديريت محسن رضواني تازه به سال 2009 رسيده ايم.
برنامه دور يک ميز از گروه علوم ورزشي با اجراي محسن ابوفاضلي و کارشناسي محمدرضا منصوريان از راديو ورزش پخش شد. اين برنامه هر شب به جز شنبه ها و يکشنبه ها ساعت 21,05 به مدت 25 دقيقه تقديم شنوندگان مي شود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۳۲۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه بندی داروخانه‌ها بر اساس شاخص شفافیت

دکتر مینا آژوغ اظهار کرد: رتبه بندی داروخانه‌ها از سال گذشته در اداره کل دارو کلید خورد و در مرحله اول انتخاب شده و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود احصا شد.

وی افزود: این پروژه با پایش درمورد داروی انسولین آغاز و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد، همچنین در ادامه برای سایر دارو‌های دارای برنامه توزیع نیز اجرایی خواهد شد.

منبع: ایفدانا

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • کمک ۸۴ میلیون دلاری بانک جهانی به افغانستان
  • پایان مسابقات شنای کارگران خراسان شمالی در هفته کار و کارگر
  • داروخانه‌ها هم رتبه‌بندی می‌شوند
  • رتبه بندی داروخانه‌ها براساس شاخص شفافیت
  • رتبه بندی داروخانه‌ها بر اساس شاخص شفافیت
  • داروخانه های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند
  • سپهرزاد: کنار گذاشتن من بدون اطلاع قبلی زیبنده دوومیدانی نیست/ حسین رسولی از بی توجهی‌ها دلخور است
  • اکتشافات جهانی نفت و گاز سقوط کرد
  • برق کمتر مصرف کنید خودرو جایزه بگیرید
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد