Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- ایرنا- بانوی ملی پوش کرمانشاهی تیم روئینگ جوانان ایران گفت: پس از کسب مدال برنز در رقابت های جوانان آسیا حالا دیگر به موفقیت در مسابقات جهانی و المپیک فکر می کنم.

هانیه بیداد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: رقابت های قهرمانی آسیا در سطح بسیار خوبی از نظر کیفی برگزار وشد تمامی افراد راه یافته به فینال شانس کسب مدال را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در تمامی ماده ها ورزشکاران خوبی حضور داشتند و همگی نیز با انگیزه بالا شانس کسب مدال برای خود قائل بودند و همین کار را دشوار کرده بود.
بیداد خاطرنشان کرد: رقابت های قهرمانی آسیا تجربه بسیار خوبی بود که خوشبختانه توانستم دست پر از آن خارج و مدال برنز کسب کنم.
ملی پوش کرمانشاهی تیم روئینگ بانوان ایران با بیان اینکه در مرحله مقدماتی توانسته زودتر از بقیه رقبا از خط پایان عبور کنم و به عنوان نفر اول راهی مرحله نیمه نهایی شود، گفت: در نیمه نهایی نیز با اختلاف بسیار کمی از نفر اول به عنوان دومین قایقران از خط پایان گذشتم.
وی تصریح کرد: در مرحله فینال نیز با تمام توان حاضر شدم و خوشبختانه توانستم با وجود وجود رقبایی سخت مدال برنز را کسب کنم.
بیداد خاطرنشان کرد: مسابقات قهرمانی آسیا از آن جایی که حکم انتخابی رقابت های المپیک جوانان 2018 نیز داشت حساسیت مضاعفی پیدا کرده بود.
عضو تیم ملی روئینگ بانوان ایران تصریح کرد: خوشبختانه با کسب مدال برنز این رقابت ها توانستم سهمیه رقابت های المپیک 2018 را نیز کسب و از این پس باید خود را برای حضور در این رقابت ها آماده کنم.
وی در پایان و با بیان اینکه توان کسب مدال در المپیک جوانان را دارد، از مربیان و افرادی که برایش زحمت کشیدند تا وی بتواند این موفقیت را کسب کند، قدردانی کرد.
7458/8066 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۶۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک

رسول گرمسیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: بعد از سال‌ها شاهد بودیم اهواز در دو سه سال گذشته میزبانی‌های زیادی را در زمینه ورزشی گرفته که جا دارد از ریاست کشتی خوزستان «رمضان جمالپور» و آقای زمانپور تشکر کنیم.

وی عنوان کرد: احتمال اینکه ۵ وزن از ۶ وزن خوزستانی‌ها به المپیک بروند، بسیار زیاد است که این امر را مدیون تلاش‌های متولیان امر هستیم.

ملی پوش کشتی فرنگی اضافه کرد: مردم خوزستان به کشتی فرنگی علاقه مند هستند و مربیان زحمت کشی و سازنده خوبی در این استان وجود دارد.

وی اظهار کرد: در مسابقات قهرمانی آسیا که ۲ سال پیش برگزار شده بود، توانستم مدال طلا را کسب کنم و می‌خواستم در چهل و چهارمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام تختی مدال طلای خود را تکرار کنم که در فینال با داروی نادرست، مدال طلای من به نقره تبدیل شد.

ملی پوش کشتی فرنگی گفت: بیش از ۱۵ تا ۲۰ سال است که در سطح بالا کشتی می‌گیرم و نماینده مردم خوزستان و کشورم ایران هستم و این قول را می‌دهم که یک مدال جهانی کسب کنم.

کد خبر 6089940

دیگر خبرها

  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • واکنش سخنگوی دولت به رکوردشکنی دونده زن ایرانی در آسیا
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان