Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - روز گذشته مت ديمون و جرج کلوني ميهمان برنامه «صبح بخير آمريکا» بودند و در آن باز صحبت‌هايي عليه وينشتاين به زبان آوردند.
به گزارش جام نيوز، بعد از رسانه اي شدن رسوايي اخلاقي هاروي وينشتاين اين تهيه کننده مشهور هاليوود همه چيزش را از دست داد.
همسرش او را ترک کرد. از شرکتي که خودش آن را تاسيس کرده بود اخراج شد و آکادمي هم لغو عضويت او در اين مجمع را تصويب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدتر اين که رفقاي گرمابه و گلستان ديروز هم همگي هر روز عليه اش مصاحبه مي کنند. از کويينتين تارانتينو که تمام فيلم هايش را با وينشتاين ساخته بود و از رفاقت با او اعلام پشيماني کرد بگيريد تا چهره هايي مثل مت ديمون و جورج کلوني که روز گذشته براي چندمين بار عليه تهيه کننده «شکسپير عاشق» به صحبت پرداختند.
بيشتر بخوانيد؛ خاطرات تلخ بازيگر زن؛ از برهنگي تا شوخي جنسي/ به اجبار پذيرفتم +عکس
روز گذشته مت ديمون و جورج کلوني به عنوان بازيگر و کارگردان فيلم «سابربيکان» ميهمان برنامه «صبح بخير آمريکا» بودند تا درباره اثر جديدشان صحبت کنند.
اما اين دو چهره سرشناس هاليوودي وقت را غنيمت دانستند و دوباره به صحبت عليه وينشتاين مشغول شدند.
مت ديمون گفت: «شما فقط بايد 5 دقيقه با وينشتاين وقت مي گذرانديد تا متوجه مي شديد او يک قلدر است.»
بازيگر مجموعه «بورن» در دفاع از خودش که با اين تهيه کننده نام آشنا کار کرده مي گويد: «کساني که براي او کار مي کردند اين ذهنيت را داشتند که مي خواهم فيلم خوب بسازم. ميراماکس (کمپاني سابق وينشتاين) دقيقا همان جايي بود که در دهه 90 آثار بزرگ ساخته مي شد.»
او ادامه مي دهد: «وقتي مردم مي گويند: «همه مي دانستند!» بله! من هم مي دانستم او يک عوضي است. او به آن افتخار مي کرد.... من مي دانستم که او زنباره است. اما اين به من ارتباطي نداشت. من که نمي خواستم با او ازدواج کنم.»
ديمون مي گويد البته از عمق فاجعه خبر نداشته و حتي ماجراي گويينيت پالترو را هم از زبان بن افلک شنيده. به هر حال از نظر بازيگر فيلم «سابربيکان» پالترو در آن زمان بانوي اول ميراماکس بود و در جوامع عمومي با وي بسيار محترمانه برخورد مي شد.
بازيگر زن: در 16 سالگي به من تجاوز شد/ اين اتفاق چندبار هم افتاد +عکس
جورج کلوني هم در برنامه روز گذشته عنوان کرد که خشم او از اين که يک سوء استفاده گر جنسي در ملا عام زنان را با ارعاب و تطميع ساکت مي کرده چيزي بيشتر از يک عصبانيت ساده است. او مي گويد حتما بايد وينشتاين به سزاي عملش برسد تا زنان از اين که جلو بيايند و اين رازهاي افشا نشدني را افشا کنند نترسند.
کارگردان فيلم ضد ايراني و دستمالي زنان +عکس
گفتني است جورج کلوني «اعترافات يک ذهن خطرناک» را با پول کمپاني مراماکس و برادران وينشتاين کارگرداني کرده است.
آقاي کارگردان از آزارجنسي زنان خبر داشت/ او بدن زنم را لمس کرده بود +عکس
تسنيم
115

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۳۲۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع عجیب از عملکرد اقتصادی دولت: کسی اعتراضی ندارد!

به گزارش «تابناک» به نقل از خانه ملت، در هفته‌های اخیر و پس از افزایش قیمت ارز و سکه در بازار، بحث بر سر تغییر یا عدم تغییر تیم اقتصادی دولت در میان موافقان و مخالفان دولت افزایش یافته است. بحثی که دامنه آن حتی به مجلس و نمایندگان حامی ابراهیم رئیسی نیز کشیده است و چه در نطق‌های میان دستور خود و چه در تذکرها از تغییر تیم اقتصادی می‌گویند، گاهی حتی کار به تهدید نیز کشیده و برخی از نمایندگان خواهان اخراج رئیس کل بانک مرکزی و وزیر اقتصاد شدند.

در این میان، حسین انواری، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین، درباره انتقادات و درخواست‌ها چهره‌های سیاسی برای تغییر تیم اقتصادی گفت: «اینکه دولت تصمیم به تغییر تیم اقتصادی دارد یا خیر، یک بحث جدا است اما باید دید انگیزه افرادی که این مسئله را مطرح می‌کنند چیست؛ آیا به دنبال تضعیف دولت هستند یا به دنبال تقویت آن. گاهی اوقات دلسوزی‌ها به گونه‌ای است که در پشت ماجرا شیطنت‌هایی برای تضعیف و کاسته شدن توامندی‌های دولت وجود دارد.»

پشت زمزمه‌ها برای تغییر تیم اقتصادی یک شیطنتی وجود دارد
وی با بیان اینکه در حال حاضر دولت مشغول به کار است، گفت: «اگر چه دولت با فراز و نشیب‌ها و یک‌سری مشکلاتی دست به گریبان است اما اعضای مدت در طی این مدت گذشته، سوار بر کار شده و تجربیات جدیدی به دست آوردند؛ اینکه الآن می‌گویند باید تیم اقتصادی تغییر کند باید دید انگیزه‌شان چیست؟ باور من این است که پشت این زمزمه‌ها، یک شیطنتی وجود دارد.»
این چهره سیاسی اصولگرا، با اشاره به اظهارات برخی از اعضای دولت درپی گرانی ارز و دلار، خاطر نشان کرد: «دیگر دولت قبل، دولت قبل مطرح نیست؛ دولت می‌گوید در مواردی که نیاز به ارز هست، من با نرخ خودم تامین می‌کنم و هر کسی اگر مسئله‌ای دارد مطرح کند. یک‌سری بحث‌ها مانند قاچاق یا جوسازی روانی نیز مطرح است که ربطی به دولت ندارد.»

کسی اعتراضی ندارد

وی افزود: «در حال حاضر، دولت کار خود را دارد انجام می‌دهد و خزانه ارزی آن بد نیست. آن چیزی هم که به صورت قانونی و رسمی به مردم مربوط می‌شود را تامین کرده و کسی هم اعتراضی ندارد. برخی می‌خواهند خارج از این قواعد عمل کرده و اقداماتی مانند قاچاق و اختلال در نظام اقتصادی کشور به وجود بیاورند. دولت دارد کار خود را انجام می‌دهد و اینکه دولت قوی یا ضعیف است، به شیطنت‌هایی که مبنی بر جو روانی است، باز می‌گردد.»

انواری درباره سکوت دولت سیزدهم درباره پرونده‌های فساد به خصوص چای دبش گفت: «چه کسی گفته است که دولت این پرونده را بایکوت کرده است؟ پرونده در دستگاه قضایی در حال پیگیری است. خیلی مباحث مطرح می‌شود اما باید آگاهانه‌تر برخورد کرد و یک عده که ناآگاه هستند شروع به تکثیر آن کرده و غافل هستند.»

وی گفت: «باید در انگیزه افرادی که این موارد را تولید کرده و به میان افکار عمومی می‌فرستند، تردید کرد. می‌خواهند به هر بهانه‌ای مانند مسکن، ارز یا بنزین امنیت روانی و اجتماعی را بر هم بزنند و زمانی که موضوعی را پیدا نکردند کی‌گویند چرا اسامی مفسدان را اعلام نمی‌کنید. مگر همه کارهایی که دستگاه قضایی انجام می‌دهد باید اعلام کرد؟ وقتی روی آن کار کردند نتایج مشخص می‌شود.»

دیگر خبرها

  • آقای حسن فتحی! تکلیف ما با آخرین ساخته شما دقیقا چیست؟
  • (تصاویر) رخ‌نمایی سونگ هه کیو در دنیای مدلینگ
  • حکم سینماگر مطرح لغو شد؛ دادگاه مجدد تشکیل می‌شود
  • حکم سینماگر مطرح لغو شد ؛ صدور دستور محاکمه جدید
  • آقای حسن فتحی! تکلیف ما با آخرین ساخته شما دقیقاً چیست؟
  • (ویدئو) بحث عجیب درباره زیاده‌روی در عرق خوری در برنامه گلزار!
  • تهیه کننده مشهور متهم به تجاوز تبرئه شد
  • دفاع عجیب از عملکرد اقتصادی دولت: کسی اعتراضی ندارد!
  • پشیمانی بازیگر مطرح از رفتن به خارج از کشور | خودم به همه چیز پشت پا زدم
  • سلبریتی های مترو سوار؛ هالیوودی هایی که ممکن است آن ها را در مترو ببینید (+عکس)