Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش"۱۱نیوز"؛ محسن مسلمان در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: طبق دعوتنامه‌ای که از سوی کمیته اخلاق صادر شده بود، امروز سه شنبه در جلسه این کمیته حاضر شدم. در وهله اول باید بگویم نشست خوب و صمیمانه‌ای از سوی مسئولان این کمیته به ویژه آقای تورک تدارک دیده شده بود که برای خود من به جهت روشن شدن یک سری مسایل بسیار مفید بود و جا دارد از برخورد خوب و صمیمانه جناب آقای تورک و همکاران ایشان کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: در این جلسه درباره مسایل زیادی صحبت شد. اینکه به هر حال ما به ویژه در تیم های پر طرفدار بیشتر توی چشم هستیم و رفتارمان می‌تواند روی مردم خصوصا جوانتر ها تاثیر بگذارد. همچنین صحبت از این بود که با رشد شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی هر حرکت و حرفی زود منتشر می‌شود که حرف درستی است و ما باید بیشتر مراقب باشیم کما اینکه فیلمی که از من منتشر شده است مربوط به دو سه سال گذشته بود و از آن تاریخ به بعد با تذکرات و موارد انضباطی که از سوی باشگاه برای من در نظر گرفته شد دیگر سراغ مسایل این چنینی نرفته‌ام.
بازیکن پرسپولیس خاطر نشان کرد: وقتی چهره شناخته شده ای می شوی واقعاً باید بیش از پیش مراقب رفتار و اعمال خود باشیم خصوصاً در تیم بزرگی همچون پرسپولیس که به قدری بزرگ است که هرکس به این تیم می‌آید مورد توجه قرار می‌گیرد بنابراین همانطور که در این جلسه مطرح شد و مورد تاکید باشگاه هم هست باید خیلی بیشتر و مسئولانه‌تر مراقب باشیم و عمل کنیم.
مسلمان اضافه کرد: مردم به ویژه هواداران همیشه به ما لطف دارند و من درک می‌کنم شهرت و محبوبیت مشکلات و مسئولیت های خاص خودش را دارد که باید بیشتر متوجه آن باشیم و شخصاً سعی می‌کنم این مساله را بیشتر رعایت کنم. این را هم درک می‌کنم که شاید بعضی افراد به ویژه جوانترها بخواهند از کار‌های ما الگو بگیرند یا رفتار و گفتار امثال من باعث شود کار و حرفی که درست نیست را صحیح قلمداد کنند که از همین جا می‌خواهم بگویم این روش، شیوه درستی نیست. محسن مسلمان فوتبالیست هر قدر هم خوب یا چهره بشود بالاخره یک انسان است و مثل هر انسان امکان خطا و اشتباه دارد. برچسب ها: محسن مسلمان ، ۱۱نیوز ، پرسپولیس ، دربی ، باید بیشتر متوجه مسئولیت های خودمان باشیم

منبع: ۱۱نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 11news.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «۱۱نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۳۳۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان می دوید!

 مدافع پرسپولیس گفت که پزشک تیم سپاهان دوندگی بیشتری نسبت به بازیکنان این تیم داشت.

به گزارش تسنیم، گئورگی گولسیانی پس از تساوی صفر - صفر تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان اظهار داشت: انتظار بیشتری از سپاهان داشتم. این تیم برای کسب رتبه‌های اول و دوم شانس دارد، اما فقط یک تیم می‌خواست پیروز شود و تیم دیگر فقط عقب‌نشینی کرده بود. بازیکنان سپاهان روی زمین بودند و پزشک این تیم بیشتر از بازیکنان در زمین می‌دوید!

وی با انتقاد از سبک بازی طلایی‌پوشان تصریح کرد: سپاهان تیم سابق من است و زمانی که در این تیم بودم، همیشه می‌خواستیم پیروز یا قهرمان شویم. سپاهان این بار نمی‌خواست حمله کند. شانس خوبی برای صدرنشینی داشتیم و از اینکه دو امتیاز بازی را از دست دادیم، ناراحت شدم. با این حال شکست سپاهان دشوار است. حس نکردم که سپاهان می‌خواهد پیروز شود.

مدافع پرسپولیس در مورد قضاوت بیژن حیدری گفت: فقط می‌توانم بگویم که داور بارها خطا اعلام کرد و سبب توقف بازی شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هشدار! به خط قرمز نزدیک می‌شوید
  • خون مسلمان در اسلام حرمت دارد/ حکام کشورهای عربی نسبت به مسلمانان بی گناه بی تفاوت نباشند
  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان می دوید!
  • گولسیانی: پزشکان سپاهان بیشتر از بازیکنان آنها در زمین می‌دویدند!
  • تبدیل مناطق آزاد ویژه اقتصادی مازندران از واردات صرف به دانش فنی و صادرات
  • امیدواریم روزبه‌روز شاهد بیداری بیشتر ملت‌ها باشیم
  • مطهری: مقابل استقلال برای حیثیت و آبروی خودمان بازی می‌کنیم
  • مطهری: یحیی نه؛ مسئولیت فنی تیم با من است | برای حیثیت خودمان بازی خواهیم کرد
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • اوسمار: برابر سپاهان، جزئیات تعیین‌کننده است/ هواداران تنهایمان نگذارند